4. ל-2: מה בדיוק הבעיה בתחרותיות בענף? שמיים פתוחים - נתב"ג מלא בחברות זרות ששומרות על מתח מחירים. מה יעזור לאזרח הישראלי להגביל מיזוג בין חברות ישראליות (כשאלעל לא פועלת בכלל בשוק הפנים ארצי)? כדי שחוסר היעילות יגרום להן לפשוט רגל? ליאור | 07.01.16 (ל"ת)
3. הכוונה לחברה טיסות שכר בה תהיה חלוקה 60-40 ? סאן דור + ישראייר = החברה החדשה ? או אל-על מוכרת 40% מהבעלות שלה לאלשטיין ? אם כך פני הדברים, אל-על כנראה המצב גרוע להתחבר לאיש העסקים הזה. דב | 07.01.16 (ל"ת)
1. אוקיי, אבל למה עוד לואו-קוסט? האם אל על מתכוונת לצמצם את UP? הרי לחברה משותפת, סאן-דור וישראייר, יש לא מעט יתרונות - אין הגבלה לטוס בשבתות (או לפחות חשש מחרם), יש אפשרות להשתמש ב-Time slots של שתי החברות למגוון יעדים, מערך האחזקה והקייטרינג יכול להיות משותף ולהוזיל עלויות וכו'. אז מה הייחוד של UP יהיה לעומת הלואו-קוסט החדש? האם באל על בונים על גידול כללי בשוק זה? מהלך מעניין... העיקר - כצרכנים יהיה לנו זול יותר, וזה כבר מצוין. יגאל | 07.01.16 (ל"ת)
המיזוג בין ישראייר לסאן־דור לקראת סגירה
5 תגובות לכתיבת תגובה