3. ל-1? מה עם להטיב עם הצפון? לפי מה שנראה בשנים האחרונות משקיעים הרבה בדרום ושכחו מהצפון כבר וגם ככה בונים שדה תעופה גדול בתמנע, ובאר שבע לא כל כך רחוקה מנתבג יחסית לצפון הארץ. בעתיד אולי באמת יהיה כדי לבנות עוד שדה בדרום, אבל בתור התחלה אני חושב שיהיה הרבה יותר טוב להקים שדה בצפון. אדיר | 30.01.16 (ל"ת)
2. מסכים איתך מאוד אני טס בתדירות בינונית, עד 4 פעמים בשנה. ונכון מאוד, זה מטרד שאני צריך לצאת מהגליל ב12 בלילה לרכבת על מנת להגיע בזמן שהוקצב לצ'יק אין לטיסה שיוצאת ב 5:20 בבוקר. שדה תעופה ברמת דוד באמת יפתור את הבעיה.. מדובר במרחק של 35 דק' מקסימום 45 דק' מקרית שמונה ומטולה בקצה המזרחי. לפוסט הקודם, למה לא בנבטים? כי כבר מוקם שדה תעופה בתמנע. למה שם? מהרבה סיבות כלכליות וגם ביטחוניות. בהצלחה שמישהו אי שם למעלה במשרד ראה"מ יראה את הכתבה הזו. שון | 21.01.16 (ל"ת)
למה חייבים שדה תעופה בינ"ל בצפון
3 תגובות לכתיבת תגובה