7. ל-6 ראית את כמות העבודה שנדרשה כדי להגיע לאותם 4 ק"מ? הוציא שם כמות אדמה של חצי עיר בערך ורק אז התחילו לעבוד כמות הפועלים שם עצומה, ולכן גם העלויות אבל אם רוצים לסיים משהו במדינה הזו בזמן, חייבים לעבוד מסביב לשעון בינתים , כבוד לשר כץ שנותן עבודה | 18.01.16 (ל"ת)
6. נסעתי היום בקטע שנפתח הזוי על הקטע המסכן הזה שפכו 700 מליון ??? קטע קצר של 4 ק"מ ,זה יוצא 175 מליון שקל לקילומטר !!! זה מטורף ! ! בגלל זה נטל המס פה לא ירד לעולם כי אין בקרה אמיתית על כספי הציבור ! כל פרויקט כזה מלא באי סדרים וכנראה בשחיתות . לאן הלך כל הכסף ? אזרח | 18.01.16 (ל"ת)
5. אם 4 המגיב היה מתעניין יותר היה מגלה פלאי פלאים לגבי קוה רכבתה סיבובי שמתוכנן לפעול עוד שנתיים וחצי אבלה וא מהר לתקוע ביקורת שביט | 18.01.16 (ל"ת)
4. ואם תכננתם מסילה? חלמאים כנסו אז לא היה נכון יותר להמשיך את הקו מרעננה מערב עד לתחנת הרצליה עם מקאע תת קרקעי בתחנת רכבת במרכז הרצליה? אז היה עולה עוד מיליארד אבל לפחות היה שווה את זה? חיים | 16.01.16 (ל"ת)
2. האם ההכנה לרכבת הקלה??? סוף סוף מישהו חושב! או שזה בעצם לרקבת ישראל האיטית והמזדחלת? במקום כזה צריך רכבת קלה שתשנע את הנוסעים ברחבי המרכז. רוצים לנסוע לבאר שבע? לקריית שמונה? לאילת? אין בעיה, הרכבת הקלה תעצור במספר רב של תחנות שחולקות תחנות רכבת ואיתה ניתן להגיע למרחקים גדולים במהירות ולא לעצור כל שניה באצנו הקטנטונת. כל עצירה ותחילת נסיעה לוקחות מלא זמן ולא יעילות בעליל. רק רכבת ישראל יכולה לתלות שלטים הזויים על תחנות חולון-בת ים ולרשום ״9 דקות לתל אביב״ מתחנת צומת חולון!!! השתגעתם?? 9 דקות! עדיף שתהיו בשקט, תביאו רכבת קלה שתעשה את הנסיעה ב 2-3 דקות וזהו. הלוואי והנכדים שלי יזכו למשהו אם בכלל המדינה תשרוד עד אז. | 15.01.16 (ל"ת)
6 שנים אחרי ההלאמה: נתיבי ישראל פתחה לתנועה את המקטע הראשי בכביש 531
7 תגובות לכתיבת תגובה