אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחירוני הרכב הכפולים: יד ימין מוזילה, יד שמאל מייקרת

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
נוכלות
להפסיק לקנות רכבים עד שתהיה שקיפות, סוחרי סוסים היו ונשארו. בתור אחד שעבד תקופה בחברת רכב גדולה יכול להגיד שהרווח הוא שערורייתי!!! ההנחות של הליסינג על דגמים פופולריים מגיע לעשרות (כן!!!) אחוזים. ורק תזכרו את זה- כשהרכב במגרש של הטרייד אין חברת הליסינג כבר הרוויחה 10000 ש״ח על הרכב רק על עסקת הליסינג, כל שקל שמשולם על הרכב הוא רווח נקי, חודשיים לא לקנות מכוניות והמחירים ירדו ב10-12 לרכב בן 3
 | 20.01.16
9.
מחירון רכב השקר הגדול
מחירוני הרכב לא משקפים את שוק הרכב במיוחד לוי יצחק מחירון שמתאים רק לסוחרים וחב הביטוח שהם המפרנסים שלו לא מכיר היום הרבה אזרחים שיקנו מחירון ולכן מחירון לוי יצחק טוב רק לעוסקים בענף הרכב המשומש שהם המפרנסים שלו ולא לבעלי הרכב הרגולטור בדמות השמאי הממשלתי צריך להוציא מחירון שהוא זה שיקבע את מחירי הרכב שתמיד זה סוג של המלצה ולא תורה מסיני מחירון יד 2 גבוהה בעשרות אחוזים מערך השוק האמיתי ולכן אף חברה שעוסקת ברכבים לא ממש מתיחסים אליו והכוונה סוחרים חברות ליסינג חברות הביטוח
עודד | 23.06.17
8.
הידעת? חברת לובינסקי טרייד הפסיקה באופן גורף לספק
הידעת? חברת לובינסקי טרייד הפסיקה באופן גורף לספק אישורי נהג יחיד צמוד לרכב במכירת רכב יד שנייה. אי לכך, אם תרכשו את הרכב ותקלעו למצב של אובדן גמור (גניבה או תאונה) חברת הביטוח תקזז את הסכום המקסימלי! כל חברות הליסינג האחרות מספקות את האישור הזה בכפוף לדרישות חברות הביטוח. לובינסקי טרייד החליטו להתמרד נגד חברות הביטוח ולא לספק את האישור הנ"ל (באופן גורף ומוחלט!) אבל מי שמשלם על כך הם הלקוחות! לכן, כאשר אתם יושבים אצל נציג מכירות של לובינסקי והוא מבטיח לכם שמדובר ברכב שהיה צמוד ל"מנהל" או לעובד אחד, קחו בחשבון שאין לכך שום כיסוי ביטוחי בפועל. מוגש כשירות לציבור.
Carrot | 15.06.16
7.
אם שמאי דירות לא יודע באיזה מחיר נסגרות עסקאות במציאות, האם הוא רשאי להיקרא שמאי?
המחירון צריך לספר לנו באיזה מחיר אנשים מוכנים לקנות את הרכב המשומש שלי, כאשר הרכב שלי הוא מדגם X משנה Y. אם אדון שמאי לא מסוגל לדעת מה קורה במציאות, שלא ימציא "חוברת מחירים מומלצים" שהם בעצם מופלצים
לוי יצחק בדיחה | 20.01.16
6.
בדיוק הפוך- זה מצויין לשמירת הערך של הרכב
מה עדיף מחירון של רכב משומש גבוה ממנו צריך להוריד מחיר עקב כך שמדובר במחיר קרוב מדי למחירון רכב חדש, או מחירון נמוך יותר שממנו גם תצטרך להוריד מחיר, אולי פחות אבל עדיין להוריד. באפשרות הראשונה תקבל מחיר גבוה יותר. תשאלו את חברות הליסינג שבשבילם השיטה עובדת בקיצוניות גבוהה עוד יותר, מחיר מחירון של רכב חדש גבוה בעשרות אחוזים מהמחירון האפקטיבי להם נמכרים הרכבים. מלבד זאת כעבור כמה שנים מרכישת הרכב החדש, מצטבר בכל זאת פער מספיק ממחיר הרכב החדש, גם מהמחיר המוזל יותר ״המקביל״, כך שאין התחרות מכיוון הרכב החדש ואז בכלל זה כדאי. מי מוכר רכב אחרי שנה, שנתיים? מעט מאד.
אמיר | 19.01.16
2.
ישראבלוף
הכל בגלל הסבסוד הצולב ואונס חב' הליסינג את יבואני הרכב להנחות ענק שהרי זה ליבת הביזנס של חברות הליסינג היום ולא ההחכרה עצמה. גם העיוותים של מחירון לוי יצחק לא מסייעים לשוק המשומשות. הפתרון צריך לבוא בדמות מחירון שיוציא השמאי הממשלתי כגוף בלתי תלוי שיבואני רכב לא מפרסמים בו וגם לא כל מיני בעלי עניין, ורק המחירון הממשלתי יהיה קביל. נכון שזה יוצר מונופול ממשלתי אבל זה יוצר אחידות, בהירות ויציבות. צריך גם להגביל את ההנחה המקסימלית שניתן יהיה לתת על רכב חדש כדי לא לעוות את השוק והמחירון.
חמודי | 19.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת