4. בריונית?? אך מקצועית. אני חושש שמדינתנו לא רק תאלץ להחזיר את הערבות אלא גם תפצה את שפיר. ה״וארסיי״ הבא בתחום התשתיות נמנע בשלב זה ומקווה שהפתרון לכשל התכנוני היא מספק אורח | 21.01.16 (ל"ת)
3. הגיע הזמן שפעולה כזו תיעשה הזוכים במכרזים נותנים הצעות לא הגיוניות ותמיד את הערבות לא מחלטים להם. ועוד יותר מזה התוספות עולות מליונים ולוקחות שנים רבות. מאיר ס | 20.01.16 (ל"ת)
2. לפי התגובה הראשונה נראה לי כי הכותג גוטמן לא מבין על מה הוא כותב, למגיב 1, החילוט נעשה בגלל הפניה לבית המשפט, אחרת למה הם ברכבת המתינו שנה, לידיעתך, התיקונים עולים כסף, מי ישלם? אורח | 20.01.16 (ל"ת)
רכבת ישראל חילטה לשפיר 32 מיליון שקל בשל עיכובים בקו ירושלים-ת"א
4 תגובות לכתיבת תגובה