אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טסט אחרי שלוש שנים? משרד התחבורה שגה בעדכון הרשומות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
צריך רפורמה בכל מה שקשור לרכב!!
לדעתי בלי קשר לרכב חדש... משרד הרישוי צריך לעשות צדק ולהזמין את כלי הרכב לטסט כל שנתיים ולא כל שנה.. זה יוזיל בהוצאה הענקית של 1100 ש"ח לשנה על טסט!! כולה אפשר לחשוב מה בודקים... מי בכלל עומד את כל המחירים הגזלניים הללו?? תגידו 500 ש"ח גם מטופש לדעתי אבל 1100 שח מוגזם מאוד! לדעתי טסט לרכל רכב פרטי צריך לעלות לא יותר מ 250-300 ש"ח ולרכבים גדולים יותר 450 ש"ח ולמשאיות 600 ש"ח! מתי יבוא הצדיק שישנה את ההערכות הכספיות הגזלניות והבלתי צודקות!! זה ממש תג מחיר עבור הציבור לעשוק אותם בקביעת מחירים לא חברתיים לצרכן! אותו דבר בביטוח רכב... הממשלה צריכה לקבוע שביטוח חובה לא יעלה על 1000 ש"ח לשנה וביטוח מקיף יוזל בעוד 1000 ש"ח לפחות! אותו דבר לגבי הדלק..בכל המדינות בעולם הנפש צונח הלדק יורד ורק בארצנו הקטנטונת הכל נשאר כאילו אנחנו מנותקים מהעולם... דלק לא צריך לעת יותר מ 3.5 - 4ש"ח לליטר!! בנוסף, אותו הדבר ברכישת רכב, למה מדינות שמייבאות רכבים ממרחקים עצומים (מיפין לקנדה או לאירופה) עדיין הרכבים עולים זול יותר? האם הפיתרון הוא לבנות כאן בארץ מפעלים של חברות מכוניות שונות בכדי שיוזלו מחיריהן ב 30-40%????? להמ לא עושים את זה? למה לא מקימים פה חברות מפעל לייצור מכוניות במקום לייבא מחו"ל? אולי הגיע הזמן שישדרגו ויבנו מחדש את הסוסיתא הישראלית שתהיה רכב חזק איכותי ומודרני וזול יחסית ששוה לקנות...חצי-היברידי ונוח למשתמש...
מאור | 23.01.16
1.
הונאות ספידומטר
אם 3 שנים רכב לא נבדק במכון רישוי אז לא נרשם הקילומטרז' שלו ברישיון הרכב. אחרי 3 שנים פתאום יהיה קילומטרז' טוב לרכבי ליסינג וגם לפרטיים, במיוחד מכוניות שיימכרו ע"י סוחרי רכב ... חברות הליסינג מטפלות במכוניות שלהן במוסכים שלהן ולא במוסכי היבואן שיש במחשבים שלו מעקב קילומטרז' לכל רכב שנכנס למוסך. מעבר לזה, למשרד התחבורה יש מסורת ארוכה של ריצה לספר לחבר'ה לפני שבאמת עשו משהו, כמו עם יבואן זעיר, כמו עם 120 קמ"ש בכביש מהיר, כמו עם הרבה דברים נוספים. ולא שכחנו את פרשת דני נוימן !!!
חמון | 21.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת