אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

29% מבעלי העסקים הקטנים שקלו לסגור אותם בשנה שעברה

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
הסיבה האמיתית לכשלון עסקים קטנים בישראל
ידוע שבעלי עסקים קטנים בישראל נסגרים מעל ומעבר ביחס לעסקים במערב. מה קרה? אולי הישראלים פחות חכמים? אולי לא עובדים מספיק קשה? אצלנו מחפשים את המטבע מתחת לפנס... מניסיוני כיועצת עסקית אסטרטגית, וכן ממחקרים שנעשו בתחום, נראה כי לנו הישראלים אין סבלנות. אין סבלנות לתכנן ביסודיות. נעשה ונשמע! אנו ישר רצים לעשייה. אין לנו זמן, סבלנות לבדוק עוד שנייה אחת את הנחות היסוד שלנו. בעבודתי עם מותגים בינלאומיים ובעיקר בהחדרת מסטיק אורביט לשוק הישראלי, למדתי כיצד הם מתכננים את צעדיהם ביסודיות ורק אח"כ פועלים. וכשמתכננים נכון, כשהולכים בדרך הנכונה, גם הפעולות נכונות, ומכאן ההצלחה, ובמינימום אמצעים וזמן. מה שנכון לעסקים הגדולים, נכון עוד יותר לעסקים הקטנים. פרופ' כהנמן, חתן פרס נובל לכלכלה, מציין בהקשר דומה, כי המוח שלנו עצלן ונתפס ישר למחשבה ההגיונית הראשונה העולה לו. וכאן תמונה הסכנה, וכאן המקור לטעויות. לפני שרצים לקחת הלוואות, יש לבדוק במקצועיות את הנחות היסוד, מתוך תכנון אסטרטגי מקיף, ובתאם לתכנן את הפעולות. בהצלחה! איילה בייטנר מומחית לאסטרטגיה שיווק מיתוג אינטרנט
איילה בייטנר | 24.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת