אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נתניהו: "קדם את אישור Uber"; כץ: "לא אדאג לאילי הון"

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
מה הן אובר, וחברות "השיתוף" (לכאורה) שמבטיחות לנו
מה הן אובר, וחברות "השיתוף" (לכאורה) שמבטיחות לנו שסוף סוף הציבור יקבל שליטה על כמה הוא עובד, איך הוא עובד....? אובר ודומותיה הן פשוט תעלול פיננסי שבמסווה של "שיתוף", מנסות ליצור מצב של עובדים ללא קשר לחברה - ללא משכורת - ללא קביעות - ללא שעות עבודה מוסדרות - ללא שעות עבודה שפויות - ללא פנסיה - ללא ביטוח - ללא ועד עובדים - ללא זכויות. עובדים שקופים. עובדים כמוצר. נשמע כמו הפנטזיה האולטימטיבית של ביבי. למה אתם חושבים ביבי כל כך מתלהב מאובר? יוטיוב דיון על המשמעות האמיתית של יוטיוב ודומותיה watch?v=EXDiO3LKJaA
Planet | 21.08.16
17.
אובר היא חזרה לימים אפלים יותר מימי הפיאודליזם.
אובר היא חזרה לימים אפלים יותר מימי הפיאודליזם. בימי הפיאודליזם האריס ידע ש-50% מהיבול שגידל הולך לאציל, אבל הוא גם ידע שהחצי השני נשאר אצלו. האריס ידע שיש לו מקור פרנסה מובטח - השדה. הוא ידע שיש לו ימי עבודה קבועים ושעות עבודה קבועות - שישה ימים בשבוע, מזריחה עד שקיעה. הוא ידע שהאציל יגן עליו ממתנכלים. באובר ובחברות ה"שיתוף" האחרות מדובר בסה"כ במעטפת שיווקית נוצצת למציאות המכוערת של עובדים ללא משכורת ידועה מראש, בשעות לא ברורות, בלי פנסיה, בלי שום קשר למעסיק, בלי מחוייבות של בעל החברה ללקוחות. בעל החברה הוא שם רק כדי לקטוף את העמלה ולצחוק כל הדרך אל הבנק. בקיצור, כל מה שביבי חולם עליו בלילה.
Planet | 21.08.16
15.
מי דופק אותך? נתניהו למי תצביע? נתניהו
נראה שביבי מניח שהעיקרון הזה ישמר לגבי נהגי המוניות ומשפחותיהם שרובם הצביעו לו בבחירות האחרונות. בתור בן של נהג מונית שמצביע כל חייו לימין ובבחירות האחרונות לליכוד אני מבטיח שאני ומשפחתי שמצביעים באופן קבוע לימין נעדיף להצביע לרשימה הערבית מאשר לליכוד, אם נתניהו יפגע בפרנסתו של אבי, ויש לנו זיכרון ארוך. העיקר שנתניהו ייפול אם הוא אדם שלא אכפת לו שנהגי המוניות יאבדו את השקעתם במונית ובמספר (רשיון) למונית בזמן שהוא נאבק (לפי הפרסומים באמצעי התקשורת) שהמדינה תממן לו את עלות האוכל של הכלב ואת עלות תיקון הבריכה שלו בקיסריה.
אני  | 27.01.16
13.
UBER - הפתרון התעסוקתי לעובדי מגה המפוטרים!
איך זה שכבוד השר ישראל כץ לא מבין את ההגיון הצרוף שמאחורי הצעתו של ראש הממשלה להכנסת UBER לישראל? הרי באופן זה, יוכלו כל עובדי מגה המפוטרים להצטרף כנהגים ל-UBER, להסיע נוסעים במכוניותיהם הפרטיות (או אפילו בעגלות קניות של הסופר, או בריקשות - מה איכפת....) וכך תהיה להם תעסוקה ופרנסה! ובא לציון גואל!
יקי | 25.01.16
11.
שאובר יתחילו עם המכוניות הפרטיות המספר הירוק של נהגי המוניות ירד ב 3/4
ונראה אז את ביבי איך הוא מפצה את 30 אלף נהגי המוניות בארץ על הפסד של 240000 ש"ח על הזכות ציבורית למונית שהמדינה מכרה לנהגים ועל אובדן פרנסה של 50 % מהמשכורת, ועל פגיעה ישירה בעשרות אלפי משפחות הנהגים. כמו שאנחנו מכירים את נהגי המוניות הם לא יתנו למהלך זה לקרות ויסגרו את המדינה כמו שעשו בגרמניה וספרד שלבסוף נאסרה פעילות אפליקצית אובר לפי החלטת בית המשפט,וכך גם יקרה בישראל.
מוניתוס | 25.01.16
8.
אני לא איש ליכוד אבל בנושא אובר אני לחלוטין תומך בכץ.
נהגי מוניות זה מקצוע. נהגי מוניות נדרשים לעמוד בדרישות חוק יעודיות כדי שיוכלו להסיע נוסעים. אצל אובר כל ילד עם רישיון יוכל להסיע נוסעים. ומה עם הביטוח?, ומה אם הנהג סוטה מין? (היו מכרים כאלה ש"נהגי" אובר פגעו בנוסעות).
אובר חוכם | 25.01.16
7.
כל הכבוד לביבי , נא לאשר את אובר ותחבורה שיתופית !!!
אוהב אותך ביבי !!! כל הכבוד לביבי , נא לאשר את אובר / כל חברה דומה לה ל-תחבורה שיתופית !!! כל הסיבות לאישור : כולם מרווחים מיזה ! פחות זיהום אוויר פחות רכבים בכביש יותר נגישות יותר זמינות יותר זול - כל נהגי המוניות - חאלס - עם הזמן מקצועות נכחדיים ... עוד כמה שנים יהיו מכוניות ללא נהג זה רק עיניין של זמן . תפסיקו להתנגד !
אור | 24.01.16
5.
Uber אפלירציית המוניות הכי טובה. הנה מבצע הצטרפות למי שטרם הוריד אותה :
חברים , יש כרגע מבצע הצטרפות שווה במיוחד למשתמשים חדשים ב UBER - לאחר שמורידים את האפליקציה , תזינו קוד הנחה /הטבה שהוא ELIRANS1 ותקבלו 30 שח לנסיעה הראשונה שלכם באופן מיידי (את הזנת הקוד הזו ניתן לעשות בעת עדכון פרטי כרטיס האשראי בפעם הראשונה או בתפריט "מבצעים" באפליקציה )
לירן | 24.01.16
4.
תחבורה בפריפריה / בשבת
בתור תושב הצפון להגיע למרכז זו הוצאה כלכלית לא קטנה וגם זמן רב על הכביש לדוגמה קריית שמונה כפר סבא ברכב שעתיים נסיע 170 ק"מ עלות (חישוב גס) 120 ש"ח כולל כביש 6 באוטובוס מהיר (לא תמיד יש) 3 שעות עד ת"א ועוד שעה עד כפר סבא כל זה ללא פקקים עלות 60.4 ש"ח, 202 ק"מ אפילו אוטובוס לא משתלם לקחת כי זמן שווה כסף הפרש של כ- 60 ש"ח חלקי 2 (אפשר שעות) זה יוצא 30 ש"ח לשעה של זמן פנוי אם מתחלקים בדלק זה אפילו יותר זול לאוטובוס אין פה שום השפעה על מוניות כי בחיים אדם לא יקח מונית למרחקים האלה
סטודנט | 24.01.16
3.
מה ציפיתם מכץ ?
השקל התחזק אבל מחירי הרכב לא ירדו וממשיכים להיות דומים להפליא 128 אלף לכל משפחתית שלא לדבר על קרטל הליסינג . מה בדיוק עשה כץ לקידום השוק החופשי ברכב חוץ מאשר לדבר ? נכון אובר תפגע בפרנסה של נהגי המוניות , אבל באותה מידה מכוניות חשמליות תפגענה בפרנסה של תחנות הדלק והמתדלקים , אז נעצור את הקידמה ונחזור לעגלות עם סוסים ? ליתר דיוק אובר תפגע בבעלי הרישיונות למונית שמשכירים אותם לנהגי המוניות וכמו כן ביבואני הרכב . האם כץ לא התיימר להלחם בבעלי ההון ולטובת האזרחים ? אובר הינה ההתגלמות של שוק חופשי ויוזמה קפיטליסטית וכמה יכול להיות כאן טוב אם רק הממשלה תפסיק להתערב ולהכנס לנו לכיסים.
אני רק שאלה | 24.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת