37. השר כץ זה הבנאדם הכי שפוי בממשלה .חי את המציאות ורואה נכון את הנולד . קנינו מהממשלה מספר להפעלת מונית ב240.000 שקל ונשב בשקט אם יכניסו אובר ? ודאי שנלך למשפט ונדרוש את ה240 אלף בחזרה +ריבית ועוגמת נפש והוצאות משפט . שי | 29.06.20 (ל"ת)
36. שכולם ידעו על מה הפיצוי. מונית לא רשאית לעבוד ללא זכות ציבורית שזה בעצם המספר שמוטבע על הכובע הצהוב שנמצא על גג המונית . את המספר הזה המדינה מוכרת לכל אחד שרוצה להפעיל מונית ב240.000 אלף שקל אז אני שואל , האם הגיוני שהמדינה מכרה לנהג מונית בסכום כזה ומתחת לאף תאשר לאובר לעבוד ברכב פרטי ללא זכות ציבורית ? האם לא ראוי שתחזיר לנו את הסכום הזה אם היא מעוניינת להכניס את אובר ? משה | 29.06.20 (ל"ת)
35. למה באמת ישראל כץ לא רוצה אובר? רוצים לדעת? נכון. אובר הורגת את המוניות. זה תהליך רב שנתי שכבר התחיל בהרבה מקומות ולא יסתיים. מוניות? קונספט ארכאי, מיושן, יקר, לא יעיל, מקומט. ישראל כץ, מתושלח החי בעבר, נראה כהפך הגמור מכחלון. טורפדו נגד חידושים, וירוס נגד טובת הציבור, זוועה המייצגת את רוב הפוליטיקקים בארץ. בגלל אנשים כמוהו המתנגדים לקדמה ולאיכות חיים עזבתי את הארץ, ואתם מוזמנים לעקוץ ככל שתרצו. אני לא אכנס אפילו לקרוא תגובות, אלא אם תתקפו באופן יצירתי :-) איש ציבור תפקידו אחד. לדאוג לציבור, גם על חשבונו. לא ישראל כץ ולא ביבי ולא ציפי ולא קיקי ולא שטיקי יקבעו איך הולכים להתנהל חיינו בעתיד, הציבור והעם יקבע. אני מציע לישראל כץ בידידות להתפטר מתפקידו, אותו הוא לא ממלא לטובת הציבור. אבי | 26.01.16 (ל"ת)
33. אולי שתפצה גם את הדור הצעיר ששרת ועושה מילואים בדיור שפוי? היום זוגות צעירים משלמים על דירת 4 חדרים כמו וילה 6 חדרים באותו רחוב רק לפני בועת הנדלן שהקבלנים הערביים עושים לנו, אין סיבה שדירה ברמת גן עולה כמו אותה דירה במנהטן יוני | 25.01.16 (ל"ת)
31. שאלות לביבי 1 מי יבדוק את כלי הרכב. 2 איך יחושב מחיר הנסיעה .(מה יקרה במצב של מחלוקת ?) 4 כמה יעלה ביטוח לרכב פרטי שמסיע בתשלום. 5 האים יחוייב הנהג לדווח הכנסות למס הכנסה,ואם יש לו עבודה אחרת,יהיה תיאום מס.? המגזין הכלכלי "ניויורק טימס" מצא שכדי להרויח יאלץ הנהג לעבוד 80 שעות בשבוע. ליאור | 25.01.16 (ל"ת)
29. אובר זה אחד החברות המושמצות שיש! לא שנהגי המוניות טלית שכולה תכלת. אבל עדיף אותם מאשר תאגיד עצום שכל התשלומי נסיעות עוברות דרכם וגוזרות קופה שמנה על הנוסעים ועל המסיעים. זה לא קארפול של מסלול נסיעה משותף אלא מונית פרטית לכל דבר. תפתחו אינטרנט ותקראו את רחשי המסדרונות שיש על אובר. תכלס מפתיע שדווקא דמות כמו כץ מתנגד ולאו דווקא הח"כים החברתיים יותר, אולי יש לו אינטרנס, אבל בלי קשר נראה שזה עדיף ככה. עומר | 25.01.16 (ל"ת)
28. כל חוק רישוי הרכב רקוב מהיסוד וצריך לבטלו! למה המדינה צריכה להתערב מי מייבא איזה רכב? שכל אחד שרוצה ויש לו כסף, לבריאות - תייבא מה שבא לך. עובר טסט ? מברוק. למה המדינה צריכה לקבוע מי יפתח מוסך ואיך ? אתה יודע לתקן מכוניות ? יבואו לקוחות. אתה חרא מוסכניק וגם שקרן ? לא יבואו והמוסך שלך ייסגר. למה המדינה צריכה להתערב מי מייבא חלפים לרכב ? יש תו תקן אירופי/אמריקאי ? תייבא. כל המערכת פה מיועדת רק ליצור יותר מונופול, יותר ריכוזיות, פחות תחרות ויותר ג'ובים מיותרים במכון התקנים. אפשר תוך הצבעה אחת לבטל את כל החוק המיותר הזה שמתערב לנו בחיים במקוחות שבכלל לא צריך שום התערבות. וכמובן הדוגמה שבכתבה - לכל נהג יש ביטוח, אם אין לו ביטוח מתאים הוא חשוף לתביעות, בעיה שלו!!! למה צריך שהמדינה תיכנס ותתערב ? למה לוקחים סכום עצום על רישיון למונית ? יש בחינה של דרישות מינימום - מי שעובר, אהלן וסהלן תעבוד במונית, באובר או במה שבא לך. אלא שכמובן במדינה הטוטליטרית ומוצצת הדם שאנו חיים בה, לא ייתכן שהאזרח ירוויח משהו, או יעשה מיקרו-כלכלה בלתי מפוקחת שהפריץ מירושלים לא ימצוץ ממנה את הכסף, רק שנמשיך להתקע בפקקים ברכה עם 130% אחוז מס, דלק עם 200% מס .... נמאס! הבאבא | 25.01.16 (ל"ת)
27. מפלגת ימין קפיטלסטית שמתנגדת לתחרות..הזוי שיפצוי במס פחות את נהגי המוניות למשך כמה שנים | 25.01.16 (ל"ת)
21. חשבתם שהשר כץ עובד בשבילכם ? אז חשבתם , מה שמטריד את השר כץ זה שמי שמחזיק במספרי מוניות שעולים כנראה רבע מיליון ש"ח האחד לא יפסיד כסף . נהגי המוניות השכירים לא יפגעו מאובר , להפך הם יכולים לעבוד עם הרכב הפרטי שלהם . גם הציבור הכללי יהנה משירות זול וטוב יותר בזכות התחרות . מי יפגע ? בעלי הרשיונות ויבואני הרכב . אבל מדוע מגיעה להם הגנה על חשבון הציבור ? האם הממשלה תשלם לבעלי הדירות שמשכירים אותן אם מחירי הדירות יירדו בשל בנייה ציבורית ? אולי נשלם גם לזכייני הטלויזיה כי נטפליקס נכנסה לישראל ? אני רק שאלה | 25.01.16 (ל"ת)
20. יש שני שירותים שכבר עובדים בישראל - אין במשרד התחבורה אינטרנט? הראשון הוא של חברה אלמונית בשם waze https://www.waze.com/ridewith והשני הוא של moovit http://www.carpool.moovitapp.com/ לא ברור מה הולך כאן אריאל | 25.01.16 (ל"ת)
19. תגובות לתגובות למגיב 6 אין בעיה אם אתה בדרך לעבודה\הביתה תחלוק את הרכב עם עוד אנשים וישתתפו בהוצאות, אך כאן מדובר בנסיעה במיוחד (כמו מונית) לאן שהנוסע רוצה,כך שאינך מוריד רכבים . למגיב 9: אתה כותב "הוא מאפשר קיום תחרות חופשית בשוק ההסעים," רק שזה לא תחרות חופשית ובטח לא הוגנת, נהג מונית משלם מיסים (במיוחד עם מונה), ביטוח חובה יקר וכמובן על רשיון המונית. גם אני רוצה לשלם פחות על מונית אבל התחרות (שחייבת להיות ) צריכה להיות בתנאים הוגנים. אילן | 25.01.16 (ל"ת)
18. הפתרון לתעסוקת עובדי מגה המפוטרים über הרעיון של ראש הממשלה בהחלט נהדר! כל מפוטרי מגה יירשמו כנהגים באובר ויסיעו את הנוסעים במכוניותיהם הפרטיות (או בעגלות קניות מהסופר) וכך תהיה להם פרנסה! ובא לציון גואל! יקי | 25.01.16 (ל"ת)
17. תכלס זה פגיעה רצינית בבעלי המוניות, אבל להכניס את אובר ללא נהגים פרטיים אפשר השאלה גם כמה השפעה יש לגט טקסי על ההחלטה... מה עם עניין הביטוח? יצא סוג ביטוח חדש? גאון | 25.01.16 (ל"ת)
15. צודק שילמתי 250,000 ש״ח עבור זכות ציבורית להסיע נוסעים ורשיון הנהיגה למונית עלה לי 10,000 ש״ח תפצו וגם אני יעשה נסיעות עם הרכב הפרטי של אישתי נהג מונית | 25.01.16 (ל"ת)
14. תמיד התייחסתי אליו בתור סתם שמן אבל עכשיו אני מתחיל להעריך אותו כל הכבוד על העמדה שלו בנושא, הלוואי שלא יכנע לביבי בנושא בייחוד שאנחנו יודעים מה קורה למי שמתנגד לביבי ומה קרה לכל אלה שהתנגדו בעבר לביבי מקווה שהשר ישרוד ומקווה שעמדתו תתקבל ושיהיה לו בהצלחה בכל נושאי התחבורה שהוא מריץ אני בדרך כלל לא כל כך אוהד שלהם אבל כשמגיע למישהו טפיחה על השכם אז מגיע אחד | 25.01.16 (ל"ת)
13. צודק שילמתי 250,000 ש״ח עבור זכות ציבורית להסיע נוסעים ורשיון הנהיגה למונית עלה לי 10,000 ש״ח תפצו וגם אני יעשה נסיעות עם הרכב הפרטי של אישתי נהג מונית | 25.01.16 (ל"ת)
10. שהנהגים יפצו את הנוסעים על מחירים מופרזים במלירדים איזו מחשבה עקומה. לנתבג משרד התחבורה קבע מחירון עושק ובמקביל נהגי מוניות עושים את אותן נסיעות ב49 אחוזים פחות. שר תחבורה צריך לדאוג לאזרחים לא נראה שכך המצב אבי | 25.01.16 (ל"ת)
9. כץ שייך לדור העתיק... ...אשר מאמין בכוחה האבסולוטי של המדינה ובאפסיותו של האזרח מולה. "אובר" הוא מסוג השירותים שקורא תיגר על הסדר הקיים ומשיב את הכוח לידי האזרח. הוא מאפשר קיום תחרות חופשית בשוק ההסעים, על פי רוב במחיר נמוך בהרבה מכפי שאנו משלמים כיום. זהו האינטרס של האזרחים ש"אובר" יכנס לשוק הישראלי, אולם לא של השר כץ. אורן | 25.01.16 (ל"ת)
6. כץ רוצה שבפקקים ישבו ברכב נהג אחד במקום שתיהיה אופטימליות ויקחו נוסעים נוספים... כץ דואג לנהגי המוניות בלבד | 25.01.16 (ל"ת)
5. למה? למה אתה לא יכול להשפיע על גובה המס שמשלמים על רכב? שם נמצאת הבעיה המרכזית. זה מה שמייקר את הרכב, הרבה יותר מיש תחרות או אין תחרות. למה אתה מסתובב סחור סחור ולא נוגע בבעיה עצמה? האם המס על הרכב זה קדוש ואסור לגעת? די לעושק האזרחים!!! מירית | 25.01.16 (ל"ת)
4. מה הבעיה עם נהגי המוניות נהגי המוניות יכולים להצטרף למיזם אובר X, ולהמשיך לשרת את הציבור כנהגים, בהתאם למיזם. כדאי שיעשו חושבים לפני שהם צועקים. תחרות זה דבר הוגן כלפי הציבור ותורם לכלכלה בריאה. סמי | 25.01.16 (ל"ת)
3. אובר מוניות למה אתם לא כותבים שלפי הביטוח אסור להסיע ברכב פרטי נוסעים בתשלום , ומי שעושה כן נוסע ללא ביטוח - לו ו לנוסעים !!!! אהרון | 25.01.16 (ל"ת)
השר כץ: אם המדינה רוצה את המיזם של אובר - שתפצה במיליארדים את נהגי המוניות
37 תגובות לכתיבת תגובה