5. אוי... הבורות... הבורות..... כך נקבעת עלות אחזקה.....מה עם טכנולגיות נלוות, מה עם פח וזכוכית. ביטוח למחירים כתב טיפש אין קשר לעלויות אחזקה אלא לפער בין ההכנסות לעלות הכוללת , ולכן המדינה קובעת את התעריפים ומסבסדת בכבדות אם היה קשר לטענתך מחיר הנסיעה היה פי 10 יותר יקר. מומחה | 27.01.16 (ל"ת)
4. מחיר הסולר אוטובוסים משאיות מוניות טנדרים גדולים של עשירים לא משל ים בלו שזה 50 אחוז מהמחיר ומעמ שהם מזוקים כך שמ 50 האחוז צריך להוריד 17 אחוז כלומר 35 אחוז מהמחיר לאזרח הרגיל לוך | 26.01.16 (ל"ת)
2. חברותלא משלמות בלו האוטובוסים לא משלמות בלו לכן עלויות הדלק שלהן נמוכות משמעותית מהרשום בכתבה. grse | 26.01.16 (ל"ת)
1. למה התעלמתם משכר הנהגים שעלה מ32 ל39 לשעה? הירידה שחישבתם מ531 אלף ל493 לא כללה את שכר הנהגים. אם נניח כי האוטובוס נוסע 70 שעות בשבוע 3600 שעות בשנה אזי בהנחת עלות שכר של 55 שקל לשעה נגיע לעלות של 200 אלף לעומת 161 אלף ב2013. סה"כ עלות הפעלת אוטובוס 693 לעומת 692 ב2013. ציניקן | 26.01.16 (ל"ת)
עלות אחזקת האוטובוסים ירדה ב8% אך מחיר הנסיעה עלה קלות
5 תגובות לכתיבת תגובה