אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בית המשפט העליון הכריע: טיסות אזרחיות בשדה דב יופסקו באפריל 2017

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
מצער שהמדיניות מעדיפה את בעלי הקרקעות והון שלטון ולא טובת המדינה בראש
איזה מדינה פוגעת אנושות בטיסות הפנים שלה כאשר אין אלטרנטיבה ראויה, בן גוריון זה אסון בטיסות פנים מנסיון, הוא מסורבל בטירוף, יש סיבה למה רובם מעדיפים את שדה דב, הזמן של הנסיעה על הקרקע זהה כמעט כמו זמן טיסה מאילת לתל אביב הכל יותר איטי שם מסורבל, טיסת פנים תמיד תעמיד תעמוד בעדיפות מאחורי טיסת חוץ שיש לה חלון מעבר מעל אירופה ובצדק אבל לגבי טיסות פנים זה אסון, רוב המקומות שאליהם מגיעים רחוקים משמעותית מבן גוריון משדה דב, הרכבת לא יוצאת מהטרמינל טיסות פנים אלה מצריך עוד המתנה וזמן נסיעה של שאטל ועוד המתנה לרכבת, מוניות הרבה יותר יקרות מבן גוריון לעומת שדה דב, מקומות אחרים כבר עדיף ליסוע בכביש זה הרבה פעמים יותר מהר למרות הקושי של הנסיעה אבל זה עוד סביר לאדם צעיר בריא לאדם שהוא לא בטקגוריה הזאת יש פגיעה קשה בחיים בפריפריה במרחק כזה בתחום הרפואי, אפשר להגיד כמובן בציניות זה בעיה של מי שהחליט לחיות בפריפריה אבל לא כך פועלת מדינה שרואה את עצמה כמדינה ולא איזה חונטה של בעלי הון שלטון,
פריפרי | 27.01.16
6.
ממשלת ישראל חייבת לקבל החלטה מושכלת ולדחות את המועד עד להפסקת השדה הצבאי
אפשר לתכנן ואפשר לשווק עוד לפני פינוי השדה ובוודאי שלפני הפסקת הטיסות. למה הצבא יכול להמשיך לטוס עד 2019 ותושבי אילת שלא סופרים אותם יתנתקו שנתיים לפני?! אם ראש הממשלה לא יתערב ויעצור את הפגיעה האנושה באילת, הוא יקבל את התשובה בבחירות הקרובות!!! תושבי אילת לא שקופים!
אבי | 26.01.16
3.
קיימת תוכנית בעיריית אילת לגבי רכבת ת"א אילת. 5 משרדי אדריכלים עובדים על זה
אך מה לעשות שהתוכנית מיועדת ל2021 ולא ל2017. מה גם שמאיר יצחק הלוי מעדיף לדאוג לפרנסי העיר ואינו רוצה לפגוע בהם. לכן הוא מתעצל לקדם את תוואי הרכבת בתוך אילת. כראש עיר הוא נמצא בין הפטיש לסדן. ובשנים הקרובות פרנסי העיר ינזקו מאוד בגללו.
עכשיו תורו של יצק הלוי לקדם את הרכבת | 26.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת