6. למדינה יש מוסכים ?! איך המדינה יכולה לקחת אחריות ? יש לה מוסכים משלה בהם תוכל לטפל בריקולים ? ומי יודיע למדינה שיש ריקול לכלי רכב שמבחינת היצרן בכלל אינם נמצאים בישראל ??? כל התיחמונים האלה כדי לעקוף את יצרני הרכב לא יעזרו, מהמרים בחיים שלנו העיקר שיוכלו להגיד "תחרות". מי צריך כל כך הרבה יבואנים בארץ ??? התחרות בין המותגים קיימת ולא בטוח שהוספת יבואנים לאותם מותגים תגביר את התחרות אלא תיצור קיבוע למחיר. חמודי | 31.01.16 (ל"ת)
5. ליצרנים וליבואני הרכב כל תירוץ כשר העיקר להמשיך למכור את הגרוטאות שלהם במחיר מופקע ולשחוט בטיפולים ותיקונים במוסכי היבואן. אבי | 29.01.16 (ל"ת)
4. הריקול הוא תמיד ע"ח היצרן ... היבואן מקבל החזר מהיצרן בגין עלויות התיקון היבואנים מבלבלים את הפוליטיקאים | 29.01.16 (ל"ת)
2. כל יבואן מותג 1 בלבד = תחרות. וכל החקיקה של יבוא מקביל מיותרת.... הפתרון מתחת לפנס | 27.01.16 (ל"ת)
1. אולי פתרון יצירתי המתאים למאה העשרים ואחת???! אולי אפשר לשעות משהו יצריתי הנהוג בהרבה ענפים: יצרן ישלם לנציג / יבואן שלו בישראל על כל ביצוע ריקול לדגם שאני נרכש דרכו? מסובך ? אפשרי? להלן הפיתרון !!!!! אופיר | 27.01.16 (ל"ת)
מכשול ליבוא רכב מקביל: בעיה בביצוע קריאות תיקון
6 תגובות לכתיבת תגובה