אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה מסתתר במוניות של אובר

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
ל-4, אסלה שונה כמובן מרכב
דבר ראשון על אסלה אתה לא משלם תשלומים קבועים גבוהים למדי העלולים להכגיע לכשני שלישים מעלות השימוש בה כגון טיפול, ביטוח וירידת ערך. דבר שני לא כולם ירצו להשכיר את האסלה שלהם ואילו שירצו בוודאי ישמחו להשכיר דרך פלטפורמה שתאפשר להם זאת. יותר מזה אם יש לך רעיון איך ולמי ניתן להשכיר אסלות אני מציע שתפתח סטארט אפ היות וסביר מאוד להניח שתצליח כי משכירים תמצא בוודאות. בהצלחה.
 | 30.01.16
32.
יש פתרון. חברת UBER צריכה לשלם אגרת קנס בגין הפעלת מונית ללא מספר
יש בישראל בעלי מספרים. את המספר קונים בכסף. מסכימים ? עכשיו באה חברת UBER ורוצה להפעיל מונית ללא מספר. אין בעיה. המדינה צריכה לתת לה. אבל תמורת תשלום קנס בגין הפעלת מונית ללא מספר. זה שחור או לבן. אם לא היו משלמים על מספר. והיתה רק רגולציה. ללא תשלום מספר. אז סבבה שחברת UBER תפעיל מוניות בהתאם לרגולציה. אבל אם בישראל משלמים על הזכות להפעיל מונית אז גם חברת UBER צריכה לשלם את הכסף. לא רוצים לשלם כסף אז תשלמו קנס כפול מהעלות של אחזקת מספר. פתרון נכון פשוט שצריך ליישם אותו.
שלומי דוידי NJ USA | 30.01.16
29.
הסיפור האמיתי הוא הרבה יותר מרגש
למי שראה קצת על טרוויס קלניק המנכל שלהם , הוא אחד האנשים המבריקים והאגרסיביים ביותר בעמק . זה אדם שנכשל 30 פעמים בגדול , החליט שהוא עוזב את כל ההייטק , ומרעיון של ערב אחד הוא לקח את כל הידע העצום שלו וזרק את כולו לחברה אחת גדולה . הוא יזכר בנשימה אחת עם סטיב גובס, רק שיקח קצת זמן שכל העולם יכיר אותו.
 | 30.01.16
22.
שהמדינה תחזיר לי רבע מיליון שח ותעשה מה שהיא רוצה
לא יכול להיות שקודם מתחילים מהסוף. הולכים לפתח תחרות בלי לחשוב קודם שהורסים 24,000 משפחות ששילמו למדינה עבור רישיון להסעת נוסעים ממיטב כספם כחוק. תחזירו לי את ההשקעה ואז תכניסו כמה הוברים שאתם רוצים. אי אפשר לאחוז במקל בשתי קצותיו. בכלל לא בטוח שמחירי הובר יהיו זולים יותר. נהג שיעבוד בהובר, יצטרך לממן את כל החגיגה מסביב כי הרי כולם רוצים להשתתף-חברות הביטוח, מע"מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה, מוסכי הטיפולים, דלק, סוכנויות הרכב ועוד. תבדקו טוב טוב מה התחרות תעשה לכיס שלכם כנהגי הובר. שלא תגידו שלא ידעתם. תודה
בעל | 30.01.16
16.
או שנתניהו דביל אוש מישהו הציע לו מענק שמן בכל קמרה זה לא חוקי
ראש הממשלה שלנוש מת להראות לכולםש הוא מבין גדולב אינטרנט וב"סייבר" הוא בעצם בור גדול שמנסה להתחנף לכל אחד ואולי להרוויח מהצד. זה שהוא מריח שחיתות ונהנתן גדול על חשבון הצבור ולא חס וחלילה על חשבונו כולנו הבנו. זה סיפור ישן שהוא לא משלם על עצמו בשום מקום. אבל להפיל שוק שלם בגלל זה זו פשוט שערוריה חוצפה ומ ושחתות שאסור שתקה. מר כץ -הבמה שלך תעצור אותובגופף, על כל המשמעויות.
achy | 30.01.16
11.
אובר מיועד לחסרי אחריות שמפקידים את חייהם בידיים לא מוכרות ולא מיומנות!
כן, אובר תחסוך לכם כסף, אבל היא עלולה לעלות לכם בחייכם! לנהג מונית, יש רשיון, יודעים מי הוא ואת עברו בזמן שאת אובר יכול כל אחד להפעיל בשעות הפנאי או כעבודה של ממש וזה ללא כל פיקוח, רישוי או בקרה. סכנה בטחונית, בטוח! סכנה אישית, בטוח! האם הייתם נותנים לכל אחד להסיע את ילדכם? גם כשזה נהג מקצועי אי ודאות, קל וחומר עם איזה אוברניק חובבן או בעל כוונות זדון. נסיעה באובר = חוסר אחריות
הילדון | 30.01.16
10.
חחח חדשנות טכנולוגית. לשנמך את איכות הנסיעה עם ארחי פרחי.
הכל אפשר לומר, אבל חדשנות טכנולוגית? כבר עכשיו יש אפליקציות להזמנת מוניות. אין שום חידוש טכנולוגי שמביאה אובר. הדבר היחיד שהיא עושה זה להעיף את נהגי המוניות המקצועיים ולהכניס במקומם סתם אנשים. שזה סבבה במדינה נורמלית, אבל בישראל, על מנת שלא יצנזרו את התגובה שלי, אדלג על הסיבות שבגללן אין יתכנות לעניין, בוא נאמר, שלא מתאים לנוסע הממוצע לסיים נסיעה בדרך כפרית כלשהי תוך כדי שמיעת פסוקי השטן. בכל מקרה,מה שאובר עושה בישראל זה בסך הכל להעביר את העמלה שהמדינה גוזרת על חשבון הנוסע, היישר לכיס שלה, ונכון, היא גם מורידה את המחיר בדרך, אבל גם עם נזק אדיר. אבל הירידה הזו במחיר, יכולה להתרחש גם בלי אובר: אם המדינה מוכנה להוריד את המע"מ והאגרות וההיטלים השונים על נהגי המוניות, גם הם ישמחו להוריד את המחיר - למה לא לעשות את זה בלי אובר?!?. אז או שביבי מבולבל, או שביבי מבלבל: אם הוא רוצה תחרות להורדת המחיר? - זו לא הדרך. הוא בסך הכל יורה באונה השמאלית של הממשלה על מנת להשיג תחרות שלא ניתן להשיג, כי הוא יודע היטב שמרווח הרווח הולך לכיס של המדינה. ביבי ישאר עם האונה הימנית בחצי תיפקוד, עד שהוא "יבין" באיחור מכוון, שהוא גרם נזק להכנסות המדינה ולא לאף אחד אחר. אבל גם עם חצי אונה שרופה ביבי מבין את מה שהציבור לא מבין: הפופוליזם שווה לו, אז מה אם כמה אלפי נהגי מוניות יפסידו את העבודה? - העיקר שהמחיר ירד ולישראלים ישארו כמה שקלים נוספים בכיס, או אז הוא יוכל לקחת אותם דרך מס אחר וגם לצאת לוחם נגד עליית המחירים. ובעיקר: הוא לא יכול להרשות לעצמו שישראל תישאר מאחור בכל מה שנוגע ל"חדשנות" גם אם היא ממש לא חדשנות, אלא רק למראית עין. מחירי הנדל"ן כמו התחבורה בישראל והדלק: 70 אחוז מהמחיר הם מיסים (כן 70! - אל תאמינו למי שמחשב לכם אחרת), אם ביבי היה רוצה, מחר המחיר של הדירות היה שליש מהמחיר הנוכחי. ביבי לא רוצה שיהיה לאזרחים טוב, ומוכן שיסבלו רק עד המידה שהם לא יכולים לסבול יותר את הרע. ואם אתם נהגי מוניות שמצביעים ליכוד, ממילא אתם לא מספיק נבונים להבין שאתם סובלים בגלל ביבי, אז מכ'פת לו להוריד להם מכה, ממילא חציים יצביעו לו בכל מקרה. (והאמת , אי אפשר להאשים אותם כי בוז'י ושות' הם האלטרנטיבה שמתה להתאבד על חשבון העם). לגבי המכוניות האוטנומיות: ברור שזה יגיע, אבל זה גם יגיע לשאר המקצועות מהר מאוד. הכלכלה לא תתגלגל בלי שאנשים יתמרצו אותה, ולכן רק בתקופת המעבר תהייה לנו בעיה להסתגל שלאחריה יהיה ברור שרובוטים לא יוצאים לשופינג ולא צריך אותם אם הם לא מניבים כסף. בשורה התחתונה: צריך בני אדם שיגלגלו מחזורי כספים, ויחלקו כן יחלקו בחינם כסף לאנשים רק בגלל שהם נושמים. היצרנים והיזמים והממשלות כולם כולם צריכים את הצרכן נושם ועם כסף. גם העשירים צריכים להישאר עשירים על ידי ההמונים. בלי ההמונים? אין לכסף שלהם ערך והוא ימחק. בלי ההמונים? גם אין מי שיתחזק להם לא בטחונית ולא לוגיסטית את הנכסים שלהם. כך שממש לא צריך לדאוג, למעט לתקופת המעבר.
חצי אונה כבר שר יפן | 30.01.16
8.
בעצם, הם רשאים להוריד ולהעלות מחירים כרצונם
אבל לנהגים אין שום אמרה בעניין הזה. אובר רק מקשרת בינכם לבין הנהגים אבל לא אחראית על כלום, אפילו לא על הביטוח. היא יכולה להחזיק את נהגים על הכנסות נמוכות מאוד והם כבר ישארו כי הם התרגלו והם מפחדים לעזוב (בדיוק כמו בכל מקצוע מחורבן אחר) אבל הם בעצם מסבסדים את את אובר בעצמם. בקיצור סוג של סוחרי עבדים מודרניים, רק חכמים יותר.
בוב | 30.01.16
5.
נהג מונית זה לא מקצוע!
נסיעה במונית היא צורך חיוני.ודווקא העמך נוסע במוניות.חסרי רכב ו/או רישיון.נכים,עניים,זקנים,נוער,תיירים ומוגבלים הם עיקר הנוסעים במוניות.ולכן חייבים להוזיל מחירים.###רישיון הפעלה למונית עולה עד רבע מיליון שקל!! וזה בא ישירות מהכיס של הנוסעים שהם ברובם עמך. יש לתת לכל רכב להסיע נוסעים.תחת רגולציה.
דניאל143  | 29.01.16
2.
זה כבר הקרב של אתמול
גורלם של נהגי המוניות נחרץ. לא יהיה אפשר לעצור את המכונית האוטומטית. ומאחר ורוב תשלום הנסיעה במונית הולך לממן את משכורתו של הנהג, ענף התחבורה הציבורית וענף הרכב הולכים לעבור מהפכה משמעותית בעשור הקרוב. מדוע שארצה להחזיק רכב ש90 אחוז מהזמן ניצב בחניה בבית או בעבודה כשאני יכול לשלם על רכב אוטומטי שעובד רוב הזמן, ויקח אותי לאן שאני צריך ללא עלות של נהג, אלא רק עלות של פחת, דלק ורווח לחברת "ההשכרה"? חברת ההשכרה תוכל לחבר ביני לבין שכנים שנוסעים לאותו אזור ולחלק את העלות. דברים עשויים להיות פשוטים יותר בעתיד.
עומר | 28.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת