6. ל 5 אפשר הסבר רחב יותר ? אם אני רוכשת 0קמ מליסינג זה עדיין מחירון מול מחירון כמו ביבואן במקרה של טרייד אין ? דיאנה | 22.10.17 (ל"ת)
5. ל-4 צודק. אבל מעבר לזה.. מי שרוצה לחסוך עוד קצת יכול לרכוש רכב מהניילונים דרך חברות הליסינג ולא דרך היבואן. לפעמים מדובר בהפרשים של לא מעט כסף כמו במקרה של הפיאט קובו 1.3 שנמכרת באלבר ב16 אלף ש"ח פחות ממה שדורש היבואן.. איתי כהן | 03.02.16 (ל"ת)
4. זה לא קשור בכלל לזה ש״אין כמו רכב חדש מהניילון״ יותר קשור זה שאם עושים תחשיב ל-5 שנים ומעלה, אז ההבדל בין לקנות רכב חדש לבין לקנות משומש בן כמה שנים בודדות הוא ממש זניח יחסית לעלות של כל העסקה (באיזור ה 10-15 אלף), וההפרש בכמות הכאב ראש - טסטים - ״האם מי שמוכר מסתיר ממני משהו״ וכו׳ הוא דווקא כן מאוד משמעותי. אם מתכוונים להחזיק את הרכב באיזור ה-8 שנים אז כמעט ואין כבר הפרש. וזה קצת יותר משמעותי מ״אם אוהבים להוריד את הניילונים לבד או לא״.. לתשומת לבכם רם | 01.02.16 (ל"ת)
3. אף פעם לא הבנתי למה לקנות רכב חדש עוד לפני שהורדת את הניילון כבר ירד הערך שלו ב-15% וזה לא כולל את דמי הרישוי עלייה לכביש וכו' קוזו | 01.02.16 (ל"ת)
2. משיהו באמת מוכר במחיר מחירון המגוכך הזה? המחירון מנופח ולא תואם את המציאות היום, כולם רוצים רכב חדש ירשאל | 01.02.16 (ל"ת)
1. המחירונים האלה בדיחה מהלכת נסיתי מכור טיוטה קורולה 14 חודשים, המקסימום שהציעו לי היה 40% פחות מהמחירון של המדינה, ממש בדיחה של מחירון שמנותק מהמציאות ישראל | 01.02.16 (ל"ת)
רוב כלי הרכב מדגמי 2015 איבדו 3% מערכם החודש
6 תגובות לכתיבת תגובה