אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עוד הפרה? גולן טלקום לא עונה

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
שירות הלקוחות
שלום לכל המפרגנים. לכל אותם אלו שלא צריכים את שירות הלקוחות...ולמרוצים מאוד מגולן.. ובכן אני מזה יומיים מחכה מהם לצלצול חזרה כי בגולן אף פעם לא עונים כי זמן ההמתנה גבוה מהרגיל ומעת לעת כשבחרתי בכל זאת לחכות התקליט העלה מעלה מעלה את זמן ההמתנה גם במספר הטלפון הנוסף שרשמו בסוף הכתבה לעיל. וכשהיה צלצול מהם לא הספקתי להגיע לפלאפון כי אחרי ....2 צלצולים וניתקו. ולא חלילה חזרו שוב!!!!!! זה ברור שזה מגמתי 2 צלצולים וניתוק...טריק ישן נושן !!!!! רוצה לדבר עם מישהו מגולן ...וכלום אין עם מי לדבר. בעודי רושמת תגובה זו חזרו אלי מגולן לטלפון הנייח שלי כי גם ממנו ניסיתי. בדרך כלל אני לא רושמת תגובות לכלום כי הורגלנו בארץ לרמת שירות מהנמוכות ביותר ואנו יודעים שאין מגמת שיפור וגם אם בחברות מנסים תכלס אני לא חווה את זה. אבל עם גולן הגיעו מים עד נפש והייתי חייבת להגיב לאור התגובות שקראתי למעלה. לא ....גולן לא אחלה חברה ובטוח לא אשאר איתה עד המוות...רחוק מזה ויותר מזה הולכת לברר על חברה אחרת. יום טוב לכולם
דפנה | 07.09.17
17.
הציבור אשם וחייב התנצלות לגולן
פשוט בושה שאנשים כאלה חמדנים! לא זוכרים מה היה אתמול.. רק להתלונן יודעים! לפני המהפכה של גולן בשנת 2012 משתמש ממוצע שילם 250 שקל לחודש ובקושי קיבל 1 גיגה גלישה והגבלת שיחות. גולן בא ואמר בואו תקבלו חבילה ללא הגבלה ב99 שקל - אף אחד לא האמין לו! אמרו שלא ניתן להחזיק חברה סלולארית במחיר כזה זול. שנה אחרי זה "פתאום" כל החברות מציעות מסלולים של 60 שקל לחודש, 30 שקל לחודש... מה קרה??? אם הציבור היה ממשיך לשלם 99 שקל לחודש לגולן, היה יכול לעמוד בכל ההתחייבויות. אבל הציבור נכנע לטייקונים שמורידים מחירים כדי להעלים את גולן מהשוק ואז יעלו חזרה, אולי אפילו ל250 שקל כמו שהיה לפני גולן. מי יודע.
 | 03.02.16
13.
מיכאל גולן טוב בלהפעיל מגיבים מטעמו... כך היה מהיום הראשון
גדוד של מגיבים מטעם גולן טלקום, שגם מעלים את הדירוג של התגובות כמו פלוגה משומנת בצבא. מיכאל גולן תחמן גדול! חושב שהוא חכם יותר מכולם ועושה על כולכם סיבוב. היחיד שמבסוט ממה שקורה בגולן טלקום, זה חשבון הבנק של מיכאל בוקובזה. וכן, אתם פראיירים!
עובד לשעבר | 03.02.16
12.
מה החוכמה לתת מחיר זול??
לא הבנתי מה הבעיה לתת מחיר זול כשאתה לא ממלא את כל ההתחייבויות שלך על פי חוק? הרי אם היו פורשים את הרשת כמו שהם מחוייבים הרי שהיו צרכים לשלם כל כך הרבה כסף שלא היו יכולים לעמוד ב29 שקל לחודש עבור לקוח. הוא פשוט עבד על כולם, הוא ידע מראש שהוא לא הולך להקים את האנטנות ולכן הוא נתן מחירים זולים בידיעה שיעברו אליו המון אנשים. עכשיו יש בעיה לסגור אותו כי לא ישאירו כל כך הרבה אנשים ללא שירות.
אלון | 02.02.16
7.
לפני שנה נחתתי בגרמניה, והופ, קיבלתי הודעה מגולן: אינטרנט חינם ושיחות חינם!!!
היש סיכוי שזה יקרה בחברה אחרת ? לא לא לא . לא. ישבתי בנמל תעופה, גם בהלוך וגם בחזור, עבדתי על המחשב הנייד, בנקודה חמה, וכל זה בזכות גולן. ושלא יבלבלו את המוח. ודרך אגב, התקשרתי משם למרכז השרות לוודא שבאמת זה חינם, והם ענו דוקא דיי מהר.
לקוח גולן | 02.02.16
6.
גולן! לא רוצים שירות - רוצים מחירים זולים יותר! 10 שקל אינטרנט חופשי!
יש לי 5 מכשירים(טלפון, מחשב, רכב, טבלט ועוד טבלט), ורק אחד מהם עם סים אינטרנט... אני רוצה את כולם מחוברים ב50 שקל לחודש! איפה חבילות האינטרנט ב10 שקל אינטרנט חופשי? איפה המהפכה הטכנולוגית? בתור לקוח גולן, לא מעניין אותי שירות לקוחות, הכל אני עושה באתר שלהם, החיובים מתבצעים באשראי והכרטיסי סים מגיעים בדואר, לא מעניין אותי שירות לקוחות ולא התקשרתי אליו פעם אחת.. מי שרוצה שירות לקוחות שישלם על זה באורנג' או בסלקום... החזון שלי לחברת תקשורת בישראל, היא חברה 100% בענן, להוסיף את כל המכשירים בבית + הרכב בתוכניות גלישה של 10 שקל לחודש... מי שמסתבך יוכל לפנות לחבר\בן משפחה שיוכל לעזור לו לתפעל את המכשיר או לבצע פעולות ברשת... צריך לפטר את כולם ולהשאיר רק אנשים טכניים לתפעול המערכות, נטו, בלי תמיכה כלל... החברה הראשונה שתביא חבילת גלישה חופשית ל5 סימים ב50 שקל ביחד לחודש לתמיד... תתחבר לטכנולוגייה העדכנית של המכשירים החכמים ותזכה להרבה לקוחות.
שמעון | 02.02.16
2.
לקוח גולן ולא מטעם ... אף פעם לא היו לי בעיות עם השרות שלהם
נכון, לפעמים מענה אנושי לוקח זמן .. אבל את 99% מהפעולות אפשר לעשות באינטרנט. הדיל שלהם בחו"ל כרגע ללא תחרות ואם לוקחים בחשבון את המחירים שירדו מאז שהם נכנסו לשוק - אני מבין למה החברות הוותיקות לא אוהבות אותן. אני לא מיתמם, יכול להיות שגולן לא מושלמים -אבל האם החברות הותיקות היו מושלמות ? נעילת מכשירים, חוזים עם הרבה אותיות קטנות, חשבוניות לא מובנות, ועסקאות בהתחייבות ל 3 שנים ... שלא לדבר על שרות מחפיר. אז פתאום הן נהיו אבירות השקיפות והשרות ? לא קונה את זה. מקווה שגולן ימשיכו לפעול לטובת השוק כולו.
j | 02.02.16
1.
גולן אחלה חברה.מי שמחפש איכות גבוהה ביחס למחיר-וואלה מובייל.
גולן זה מתאים למי שיכול לעבוד בעיקר דרך האינטרנט.הצטרפתי ב29 שקל לשנתיים (עכשיו זה לשנה) לגולן קו שני ב19.סה"כ 2 קוים ב48.מחיר מעולה אינטרנט קצת איטי.יתרון בגולן שאפשר לקבל סים לרכב בתשלום חודשי 0 למעט רכישת הסים עצמו ב49 ש"ח.מבדיקה שערך מומחה בחברתנו וואלה מובייל יותר איכותית.לוואלה מובייל יש סים ב5 שקל בקופיקס.באופן כללי השרות הפרונטאלי ברוב חברות הסלולאר בשנים האחרונות על הפנים.
גולני המומחה | 02.02.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת