30. שערוריית הקו הסגול העילי בתל אביב חבל שראש עירית ת"א אינו דואג לרווחת התושבים כמו בעיריית רמת גן ואינו מתנגד לקו הסגול העילי העובר קרוב לבתי מגורי התושבים וגורם להפקעת חצרות הבתים, עקירת עצים בני עשרות שנים שבמדרכות רחוב ארלוזורוב והן בחצרות בתי התושבים. התנהלות מקוממת של העיריה שפוגעת בתושבים בבריאותם , באיכות חייהם ברכושם , בזכויות יסוד התושבים. דליה | 18.03.18 (ל"ת)
29. ראש עיריית ר"ג צודק. צריך שכל הרכבת בגוש ראש עיריית ר"ג צודק. צריך שכל הרכבת בגוש דן תהיה תחתית. רכבת קלה זה לא נכון בגוש דן שגם כך צפוף בכבישים. צריך לעשות בגוש דן רכבת תחתית כמו בכל עיר נורמלית בעולם. איפה נת"ע? למה הם לא מקשיבים להגיון הפשוט הזה? למה שר התחבורה לא מתייחס לאופציה התחתית? Box | 29.09.16 (ל"ת)
28. כל מילה בסלע. וזינגר עוד ממשיך לבנות גורדי כל מילה בסלע. וזינגר עוד ממשיך לבנות גורדי שחקים על כל פינה בירדן- אלפי רכבים נוספים צפויים להציף את כל האזור הזה. Bulb | 19.07.16 (ל"ת)
26. ראש עיריית גבעתיים רן קוניק צריך ללמוד מראש עיריית ר"ג איך פועלים לטובת התושבים מר קוניק הגיע הזמן שתפעל לשם שינוי לטובת תושבי עירך . חן | 09.02.16 (ל"ת)
25. כמו באירופה וכמו בירושלים, רכבת קלה עילית קרובה לבתים בלי רעש מציע למר זינגר היקר לנסוע לביקור בירושלים ולשמוע כמה שקטה הרכבת הירושלמית. כנ"ל בכל עיר אחרת באירופה שיש בה רכבות קלות - הטראמים בגות'נבורג, הרכבת הקלה של סטרסבורג, ודוגמאות רבות אחרות. אלו רכבות חשמליות! הן שקטות מאוד ולא מזהמות, לא שומעים אותן כמעט והרכבות האלו יחליפו את הרכבים שתקועים שם בפקקים בשעות העומס ודוהרים בשאון ורעש מעל המהירות המותרת בשעות השפל. כי כשתהיה רכבת קלה יעברו אנשים מהאוטובוסים והמכוניות לרכבת השקטה והנוחה. מר זינגר ותושבי רמת גן היקרים צריכים גם לזכור שמנהור הקו משמעותו לא רק עלויות גבוהות הרבה יותר מכספי המיסים שלנו (על חשבון אפשרות להארכת הקו בעתיד, כי אי אפשר גם תת קרקעי וגם שיגיע עד יהוד. יש תקציב מוגבל) אלא גם בנייה שתיקח יותר זמן - שבמהלכה יהיו הרבה יותר פקקים מכיוון שיהיה צורך לחפור תחנות עמוקות. וגם בשביל שיהיה מקום לתחנות, ייתכן שייאלצו להפקיע שטחים... וגם אז, יש *פחות* תחנות מה שאומר שפחות אנשים יוכלו להשתמש ברכבת. בקיצור פתרון של רכבת תת קרקעית באיזור הזה הוא לא הגיוני לחלוטין. ולתושבים העשירים שאיכפת להם רק מערך הנדל"ן אני רוצה להזכיר שרכבת קלה מעלה משמעותית את ערך הנדל"ן, תשאלו את סוחרי רחוב יפו בירושלים. מישהו | 08.02.16 (ל"ת)
23. כל רמת גן כבר הופכת בבטחה לסלמס רבוי קומות ואוכלוסיה ראש העיר הקודם כבר מסר את אזרחי העיר כבני ערובה לקבלנים. לרמת גן אין תשתית לגידול של 5 אחוזים בתושבים וכבר גדלה לה ב15%. התכניות מדברות על לא פחות מהכפלת התושבים. העיר הופכת בבטחה מעיר הגנים הירוקה ,לעיר שכולם רוצים לברוח ממנה מלאה פשע, אלימות ומאכלסת עובדי קבלן ללא רישיון. חסרה רק באיכות חיים, חניה, חינוך ושרות לגיל הזהב. משנה עוד קו רכבת או רעש? נו באמת זינגר איפה ההבטחות לשינוי? להיכן נעלמו ההבטחות לעצור את ההרס ולשקם את העיר? אזרחי עירך | 08.02.16 (ל"ת)
22. רמת גן הקרקס של ישראל זינגר אנחנו התושבים נפעמים כל פעם מחדש מהלוליינות של ראש העיר ישראל זינגר . רק לפני כמה חודשים הוא דרש בשצף קצף שהרכבת הקלה בקו האדום תהיה עילית . עכשיו בקו הסגול הוא רוצה רכבת תת קרקעית . עצה למשרד התחבורה אל תיקחו את קרקס ישראל זינגר ברצינות, תעשו את מה שנכון לעשות . בהצלחה רחלי | 08.02.16 (ל"ת)
18. טפלו במשכורות בחברת החשמל, רקבת, נמלים ויהיה כסף לתחתית אם יטפלו במשכורות המנופחות של הפושעים מחברת מקורות, נמלי ישראל, ח החשמל ... יהיה כסף לא רק לתחתית אלא לכמה תחתיות. הוצאות השכר בחברת החשמל: 5.5 מליארד שקל בשנה. אם יחתכו אותם בחצי (וגם אז הם ירוויחו הרבה מעל הממוצע) אז יהיה תקציב קבוע לרכבת תחתית אמיתית. (לא קו אוטובוסים BRT) אם יחתכו את משכורות בשאר החברות הממשלתיות ... יהיה כסף גם לתחתית בחיפה ונתניה, וגם ישאר כסף לבניית אגפים חדשים לכל בית חולים בארץ. אמיר | 08.02.16 (ל"ת)
16. עד כמה שאני זוכר רכבת הקלה אמורה להיות חשמלית מה שאומר שאין להן רעש חזק בדיוק כמו הטרמים באירופה. תותחן | 08.02.16 (ל"ת)
15. ואם יפנו לבג"צ אז מה- ע"פ הקו הנקוט כיום צו ביניים לא יינתן והקו יהיה עובדה מוגמרת דבר שייתר את העתירה- ראה לאחרונה העתירות נגד מינוי דיינים קרובים לרבנים הראשיים שישבו בועדה ההסטוריה | 08.02.16 (ל"ת)
14. רכבת קלה היא חשמלית ושקטה שמעתם פעם רכבת קלה או טראם נוסע? זה הרבה יותר שקט ממכונית. רכבת קלה בתוואי הזה תפחית תנועה של מכוניות ואוטובוסים שעושים הרבה יותר רעש, ותפחית את הפקקים שגורמים לזיהום אוויר ורעש גם הם. אין שום הצדקה למנהר את הקו הסגול. נו באמת | 08.02.16 (ל"ת)
13. בהחלט צודק ראש העיר בטענתו הקו הסגול חייב לעבור מתחת לאדמה באזורים המאוכלסים ע"מ לא לפגוע באיכות החיים של תושבי הסביבה. אמיר | 08.02.16 (ל"ת)
12. תרגום תגובת נתע לעברית בת ימינו: חחחחחחחחחח הצחקתם אותנו, אנחנו מחרבנים לכם על הראש תקפצו לנו נעשה מה שבא לנו כי יש לנו גיבוי מלא מישראל כץ (משומן כהלכה) אנחנו מחזיקים את הבטן מרוב צחוק ואם תעצבנו אותנו, נבנה את הרכבת בתוך הבתים של התושבים. אההה, כלומר אנו נחושים להביא לעידן תחבורתי חדש (שימרר את חייכם לנצח) | 08.02.16 (ל"ת)
9. הכל צריך להיות תת-קרקעי למה כל המשחקים האלה. בכל מקום בעולם הרכבות האלה עוברות מתחת לקרקע. אין שום סיבה שהן יעברו מעל. מדובר על כסף קטן שאפשר להחזיר אותו בקלות. רועי | 08.02.16 (ל"ת)
8. זאת רכבת קלה- היא שקטה חבל שחוסר ידע של התושבים/העירייה יפגע בתושבים בסוף וירחיק את הרכבת מביתם. ירושלמי | 08.02.16 (ל"ת)
7. ראש העיר הנכבד נכבדי. מאז שנבחרת כלום ממש כלום לא נעשה לרווחת התושבים ! זה שאלפי כלי רכב תקועים באלוף שדה בבוקר ואחר הצהריים והערב. זה לא מפריע, מרעיש, חונק, מעצבן. רכבת שתחליף חצי מהרכבים. זה מפריע. רמתגני | 08.02.16 (ל"ת)
4. מדינת הפקקים ישראלים אלופים בהיתנגדויות וביצירת פקקים אם זה בפיקוק הכבישים ע״י נהגים אגואיסטים ואם בהיתנגדות לכל מהלך שמנסה להיטיב עם רמת החיים בארץ,אם בבנייה ובפינוי בינוי ובמיקה המדובר ברכבת הקלה,כל יום מושכים לכיוון אחר העיקר להיתנגד. גקי | 08.02.16 (ל"ת)
3. זה לא אותו קו תושב יקר זה לא אותו קו תושב יקר כמו כן חשוב יותר מר זינגר מערך הבניה והלא מתוכננת בעיר תפסק כולל מקומות שקיבלו אישור העיר נחנקת אזרח מודאג | 08.02.16 (ל"ת)
2. צריך לחשוב קדימה ולהעביר הכל לקווים תחתיים אם אין כדאיות כלכלית להטמין באדמה אז אולי כדאי לוותר על הפרוייקט. האזורים העמוסים יכולים להצדיק הטמנה בתוך האדמה. כלכלן | 08.02.16 (ל"ת)
עיריית רמת גן נגד הקו הסגול: הטמינו באדמה או שנלך לבג"ץ
30 תגובות לכתיבת תגובה