אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עיריית רמת גן נגד הקו הסגול: הטמינו באדמה או שנלך לבג"ץ

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
שערוריית הקו הסגול העילי בתל אביב
חבל שראש עירית ת"א אינו דואג לרווחת התושבים כמו בעיריית רמת גן ואינו מתנגד לקו הסגול העילי העובר קרוב לבתי מגורי התושבים וגורם להפקעת חצרות הבתים, עקירת עצים בני עשרות שנים שבמדרכות רחוב ארלוזורוב והן בחצרות בתי התושבים. התנהלות מקוממת של העיריה שפוגעת בתושבים בבריאותם , באיכות חייהם ברכושם , בזכויות יסוד התושבים.
דליה  | 18.03.18
29.
ראש עיריית ר"ג צודק. צריך שכל הרכבת בגוש
ראש עיריית ר"ג צודק. צריך שכל הרכבת בגוש דן תהיה תחתית.  רכבת קלה זה לא נכון בגוש דן שגם כך צפוף בכבישים.  צריך לעשות בגוש דן רכבת תחתית כמו בכל עיר נורמלית בעולם.  איפה נת"ע? למה הם לא מקשיבים להגיון הפשוט הזה? למה שר התחבורה לא מתייחס לאופציה התחתית?
Box | 29.09.16
25.
כמו באירופה וכמו בירושלים, רכבת קלה עילית קרובה לבתים בלי רעש
מציע למר זינגר היקר לנסוע לביקור בירושלים ולשמוע כמה שקטה הרכבת הירושלמית. כנ"ל בכל עיר אחרת באירופה שיש בה רכבות קלות - הטראמים בגות'נבורג, הרכבת הקלה של סטרסבורג, ודוגמאות רבות אחרות. אלו רכבות חשמליות! הן שקטות מאוד ולא מזהמות, לא שומעים אותן כמעט והרכבות האלו יחליפו את הרכבים שתקועים שם בפקקים בשעות העומס ודוהרים בשאון ורעש מעל המהירות המותרת בשעות השפל. כי כשתהיה רכבת קלה יעברו אנשים מהאוטובוסים והמכוניות לרכבת השקטה והנוחה. מר זינגר ותושבי רמת גן היקרים צריכים גם לזכור שמנהור הקו משמעותו לא רק עלויות גבוהות הרבה יותר מכספי המיסים שלנו (על חשבון אפשרות להארכת הקו בעתיד, כי אי אפשר גם תת קרקעי וגם שיגיע עד יהוד. יש תקציב מוגבל) אלא גם בנייה שתיקח יותר זמן - שבמהלכה יהיו הרבה יותר פקקים מכיוון שיהיה צורך לחפור תחנות עמוקות. וגם בשביל שיהיה מקום לתחנות, ייתכן שייאלצו להפקיע שטחים... וגם אז, יש *פחות* תחנות מה שאומר שפחות אנשים יוכלו להשתמש ברכבת. בקיצור פתרון של רכבת תת קרקעית באיזור הזה הוא לא הגיוני לחלוטין. ולתושבים העשירים שאיכפת להם רק מערך הנדל"ן אני רוצה להזכיר שרכבת קלה מעלה משמעותית את ערך הנדל"ן, תשאלו את סוחרי רחוב יפו בירושלים.
מישהו | 08.02.16
23.
כל רמת גן כבר הופכת בבטחה לסלמס רבוי קומות ואוכלוסיה
ראש העיר הקודם כבר מסר את אזרחי העיר כבני ערובה לקבלנים. לרמת גן אין תשתית לגידול של 5 אחוזים בתושבים וכבר גדלה לה ב15%. התכניות מדברות על לא פחות מהכפלת התושבים. העיר הופכת בבטחה מעיר הגנים הירוקה ,לעיר שכולם רוצים לברוח ממנה מלאה פשע, אלימות ומאכלסת עובדי קבלן ללא רישיון. חסרה רק באיכות חיים, חניה, חינוך ושרות לגיל הזהב. משנה עוד קו רכבת או רעש? נו באמת זינגר איפה ההבטחות לשינוי? להיכן נעלמו ההבטחות לעצור את ההרס ולשקם את העיר?
אזרחי עירך | 08.02.16
22.
רמת גן הקרקס של ישראל זינגר
אנחנו התושבים נפעמים כל פעם מחדש מהלוליינות של ראש העיר ישראל זינגר . רק לפני כמה חודשים הוא דרש בשצף קצף שהרכבת הקלה בקו האדום תהיה עילית . עכשיו בקו הסגול הוא רוצה רכבת תת קרקעית . עצה למשרד התחבורה אל תיקחו את קרקס ישראל זינגר ברצינות, תעשו את מה שנכון לעשות . בהצלחה
רחלי | 08.02.16
18.
טפלו במשכורות בחברת החשמל, רקבת, נמלים ויהיה כסף לתחתית
אם יטפלו במשכורות המנופחות של הפושעים מחברת מקורות, נמלי ישראל, ח החשמל ... יהיה כסף לא רק לתחתית אלא לכמה תחתיות. הוצאות השכר בחברת החשמל: 5.5 מליארד שקל בשנה. אם יחתכו אותם בחצי (וגם אז הם ירוויחו הרבה מעל הממוצע) אז יהיה תקציב קבוע לרכבת תחתית אמיתית. (לא קו אוטובוסים BRT) אם יחתכו את משכורות בשאר החברות הממשלתיות ... יהיה כסף גם לתחתית בחיפה ונתניה, וגם ישאר כסף לבניית אגפים חדשים לכל בית חולים בארץ.
אמיר | 08.02.16
12.
תרגום תגובת נתע לעברית בת ימינו:
חחחחחחחחחח הצחקתם אותנו, אנחנו מחרבנים לכם על הראש תקפצו לנו נעשה מה שבא לנו כי יש לנו גיבוי מלא מישראל כץ (משומן כהלכה) אנחנו מחזיקים את הבטן מרוב צחוק ואם תעצבנו אותנו, נבנה את הרכבת בתוך הבתים של התושבים. אההה, כלומר אנו נחושים להביא לעידן תחבורתי חדש (שימרר את חייכם לנצח)
 | 08.02.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת