אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הנשק שישמש את הטלוויזיה במלחמה בשירותי הסטרימינג: תקופת צינון

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מסכים עם 2. מדובר בחוסר הבנת המודל העסקי החדש.
בזמן שכולם נלחמו בהורדות המוסיקה, אפל הציגה את איי טיון ועשתה הון ממכירת מוסיקה במודל חדש. האולפנים לא מבינים שהלקוחות מעדיפים ספרייה אינטרנטית ישירות בטלויזיה עם אפשרות בחירה עצמאית של התוכן והזמן לצריכת התוכן. המודל של טלויזיה בכבלים ולווין שקובעים לך מה לצפות ומתי, עבר זמנו.
איזה עקשנים | 09.02.16
1.
אי אפשר להלחם בהתקדמות טכנולגית
החברות האלה מתעקשות להמשיך למכור תכנים כמו שמכרו אותם לפני 20 שנה עוד לפני שבכלל הבינו את המשמעות של האינטרנט. אי אפשר להלחם בשינויים טכנולוגיים הן צריכות להסתגל אליהן, ולשנות את מודלי המכירה. אני בטוח שצרכנים יעדיפו לשלם על תכנים אינטרנטיים ולא לגנוב אותם אם זה היה אפשרי כמו שקורה עם netflix
ישראל | 09.02.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת