5. מתח תפעול המערכת הזדמנות אחרונה להחליט על מתח תפעול המערכת: 750 וולט זרם ישר כמו הרק״ל בירושלים וב כ 95% ממערכות דומות בעולם או 1500 וולט כפי שנאמר במפרט הטכני לרכישת הקרונות בנובמבר 2012? סקורפיון | 10.02.16 (ל"ת)
4. אתם מבלבלים את המוח אין שום הכרח טכני שיצרן הקרונות יהיה גם יצרן ציוד האיתות על המסילה. בכל העולם משתמשים בקרונות של כל מיני יצרנים על אותן מסילות עם אותן מערכות איתות, יש סטנדרטים לדברים האלו. זה לא שכל חברה ממציאה את הגלגל מחדש. החשש הזה לא מבוסס כלל. הדבר היחיד שכן מבוסס זה החשש של התזמון, אבל כבר ברור לכולם שנת"ע לא תפעיל את החלק העילי של הקו (בת ים-יפו) ב2018 - הם לא התחילו לסלול את המסילות ולא מצאו מקום לדפו הזמני. כנראה שיפעילו את כל הקו בבת אחת במקום להשקיע בלבנות דפו זמני בבת ים. חובב רכבות | 10.02.16 (ל"ת)
2. את הפאשלות ישלמו הנוסעים והמדינה אני תמה אם בכלל נזכה לראות רכבת. וכמה כסף שופכים שם!!!!!! כרמל | 10.02.16 (ל"ת)
1. לא מתקבל על הדעת..... מה אנחנו חלם?למה מראש לא קובעים ליצרנים השונים שהמערכות חייבות להיות מתואמות ואם לא אין כסף מה הבעיה?ולגבי העיכוב שיווצר החברות הזוכות יצטרכו לשלם קנסות על איחור במסירה והקנס מגובה בערבות ממשלתית כלשהיא .אבל מה אצלנו בארץ כולם חכמולוגים.אני הייתי מוסיף עוד תנאי ,שאת התחזוקה השוטפת ואת ההתקנה יבצעו חברות ישראלית שיעברו השתלמויות אצל היצרן,לפחות שהתחזוקה השוטפת יעשו ישראלים נוכל להעסיק עוד כמה מאות ישראלים לאורך שנים. דויד | 10.02.16 (ל"ת)
מכרז קרונות בעייתי? זה לא מפריע לנת"ע במכרז החשמול
5 תגובות לכתיבת תגובה