אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל הדואר לא שמע על התורים: "אנחנו מקום 10 בעולם בהעברת חבילות"

50 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

48.
"אנחנו מקום 10 בעולם בהעברת חבילות"
אנחנו במקום ה 10 באולם מה סוף !!!! מנכ"ל היה בסניף הדואר ???? אין מספיק כח אדם , הסניפים קטנים ועלובים. התורים ענקים . צריך לעמוד שעות, בגלל כמות האנשים אין איפה לשבת. לבוא לבנק הדואר - זה בזבוז זמן לחצי יום !!!! המנכ"ל יושב במשרד ולא יודעה מה קורה בשטח. תבוא ליחידת דואר ניסנבאום , יחידת דואר רמת הנשיא אלי כהן בבת ים....
JAK | 12.02.16
40.
הוא צודק מה אתם רוצים ממנו?
זמן ההמתנה הממוצע הוא רק 8 דקות. זה מורכב מאנשים שמגיעים בשעות שאין תור ומתקבלים מייד ומאנשים שמגיעים בשעות העומס ומתקבלים לאחר שעה. מאז שיש ימים שהדואר פתוח רצוף עד שמונה יש יותר שעות מתות ולכן יש לא מעט אנשים שבאים בזמן שאין בו תורים. בשאר הזמן, בזמן שנאים עובדים יכולים להגיע יש תורים עצומים למזלנו אפשר לקחת תור והם שולחים אס אמ אס כשהתור מתקרב. כך אפשר לעשות סידורים בנתיים. אבל עדין הדואר האוא כמו רולטה אתה הולך ולא יודע מתי תחזור.
חם או יפת | 11.02.16
39.
מר מנכ"ל - תבדוק טוב טוב את המקורות שלך
מזכיר לי שנבחרת ישראל בכדורגל הייתה פעם במקום 15 בעולם לפי דירוג פיפ"א (סוף 2008)... מישהו מהסמנכ"לים או מהשטח מאכיל אותך בשטויות ואתה במקום לבדוק בעצמך בולע את האקסלים פעם אחר פעם. ליבת הייצור של העסק שלך, ה"ביזנס" שלו, זה לאסוף ולחלק דברי דואר. לכל אדם במערכת שלך חייב להיות תפקיד שעוזר במשהו ל"ביזנס" הזה - ביעילות המירבית. היעילות בעסק כזה מתחילה מלמטה - מהשטח - אנשי תפעול, ממיינים, דוורים, שליחים, אנשי שירות וכו'. אם הם עמוסים - להוסיף, אם הם מתבטלים - לטפל. מאידך, תוכל להוסיף עוד כמה אנשי מטה שתרצה ולהתנות בכך שיביאו איתם אקסלים נפלאים שבהם ישראל תהיה בטופ 5.
יגאל | 10.02.16
37.
אי אפשר להצביע לליכוד המושחת ולצפות שהמדינה תנוהל כמו חיל אויר
גולדשטיין הוא מינוי פוליטי. הוא אכן עושה כמיטה יכולתו הדלה אבל איתו בדואר יש עוד מקורבים ממרכז הליכוד שאפילו לא מתאמצים זה הפרצוף של מדינה שמינוי מקורבים אוכל כל חלקה טובה ועכשיו ביבי רוצה לבטל את נבחרת הדירקטורים - שארית מתקופת יאיר לפיד שניסה להלחם בשחיתות אז ביבי זרק אותו לאופוזיציה. הדואר הרכבת, הנמלים, שדות התעופה תעשיה אוירית, בכולם פשט נגע מינוי המקורבים למרכז הליכוד. זו האמת ולכן כך המדינה נראית. תחשבו על זה בקלפי
ביבי | 10.02.16
33.
7-8 דקות המתנה יש אולי באקסל
דני גולדשטיין תתחיל לבקר בשטח במקום לשחק עם נתונים באקסל. הכנסתם מערכת ששולחת SMS על חבילות אבל אין לה קשר למציאות. שולחת התראות על חבילות שכבר נאספו, מכווינה לסניף הלא נכון, העובדים לא מצליחים למצוא את החבילה על סמך המידע בהודעה. העובדים בסניפים חסרי אונים מול ערימות ענק של חבילות. מכתבים מגיעים באופן ראנדומלי . דואר רשום מגיע ליעד אחרי 3 שבועות.
דרור | 10.02.16
30.
לאחר הפעלת קבלני משנה בגבעתיים אני מקבל שירות מצויין
אני כבר לא צריך ללכת לסניף הדואר כדי לקבל חלוקה, יש חנות סלולר קטנה שקבלה זיכיון לקבל ולהפיץ חבילות דואר. מאז אין רגע של המתנה והכל מגיע פיקס. אני לא חסיד גדול של הפרטה, אבל גם אני כצרכן מקבל שירות מצויין, וגם חנות הסלולר מתפרנסת וזה מוכיח את עצמו
אלי אקספרס | 10.02.16
27.
הצחקת אותי
בימים אלו שלחתי חבילה לבני החייל מסניף הדואר בקריית עתידים, רמת החייל, תל אביב. הייתי בטוח שנתקלתי לאמצע צילומים של מערכון של ארץ נהדרת. אם זה לא היה כל כך עצוב, זה היה מצחיק. אישה אחת שירתה קהל רב שעמד בטור (מסתבר שעוד מישהי "רק יצאה לשעתיים" ועוד אחת חולה), המדפסת כן עבדה ולא עבדה, "חבר'ה" מהסביבה הפריעו כל הזמן "רק בשביל לפרוט כסף" וכו', קצה השירות היה איטי להחריד, והשחקנית בארץ נהדרת הייתה יותר נמרצת ועם יותר מוטיבציה מזאת ש"שירתה" אותנו. אנשים, גם מבוגרים מאד, עמדו זמן ארוך מאד בטור. אז אני מניח (מקווה) שסניף זה לא משקף את מה שקורה בכל הסניפים אבל לשמוע מנכ"ל שמתגאה בטיב השירות במקום לדבר על המקום לשיפורים, זה ממש פתטי.
 | 10.02.16
25.
דני גולדשטיין אתה חיי בסרט - מזמין אותך לסניף הדואר נווה זאב בבאר שבע
נכון זמן ההמתנה הממוצע השתפר מיום חופש לחצי יום חופש, אבל אי אפשר עבור כל חבילה או קבלת דואר רשום או הפקדה לקחת חצי יום חופש, נגמרה לנו מכסת החופש על המתנה מזוויעה בדואר.בטח ההמצאה החדשה שלך לשיפור השרות היא פתיחת סניפים של קופיקס וסופרמרקט בכל סניף דואר, כך יוכלו האזרחים לערוך קניות ולשתות קפה בהמתנה בתור
Don | 10.02.16
24.
שבאמת יספר את זה לארץ נהדרת. שיספר גם למוכרים באיביי שהתייאשו מישראל
אם זה הטופ 10, מזעזע לחשוב מה קורה במדינות אחרות. האם מותר לספר למר גולדשטיין שאת רוב החבילות שלי מאז נובמבר לא קיבלתי ובדואר לא יודעים להגיד איפה הן? גם חבילות שיש להן מספר מעקב שהונפק במדינה השולחת ובאתרי מעקב חבילות עולמיים יודעים לספר לי שהפריט הגיע והתקבל בישראל,אך עוד לא הונפק להן מספר מעקב של דואר ישראל (כלומר הן עוד לא עובדו ויושבות באיזה מחסן במקרה הטוב, במקרה הרע בערימה באיזה מגרש פתוח או שאחד מעובדי הדואר העלים כמה פריטים) הדואר לא יודע להגיד לי היכן הן למרות שבבירור הן כבר בישראל. בקיצור,מחדל אחד גדול. שגולדשטיין ימכור את הסיפורים שלו למישהו אחר.
גיא | 10.02.16
15.
דני גולדשטיין משחק על זמן....
לדני גולדשטיין ברור מה שברור לכל עובד בחברת דואר ישראל-מהלך החלפת המנכ"ל נכשל!!! כזכור מייד עם כניסתו לתפקיד של גולדשטיין בסוף יוני 2015 הוא הצהיר-"עד דצמבר הכל יעבוד פיקס!". עבר דצמבר,עבר ינואר וגם פברואר הופך תקליט....ומה מתברר?ההכנסות פוחתות באופן מדאיג,השטח קורס והמערך התיפעולי זקוק לפסיכיאטר אירגוני.... לסיכום-דני גולדשטיין נכשל!לא מספק את הסחורה ומבלה את ימיו ולילותייו בהסברי סרק. שמתם לב לצניות של איתן כבל?לכבל מודיעין טוב בדואר ישראל והוא מקבל דיווחים שוטפים על מצבה העגום של החברה.
אחד מבפנוכו.... | 10.02.16
12.
מוסר עבודה ירוד בשירותים הציבוריים!חלק גדול מהאשמה בהסתדרות העובדים!
המנטאליות הידועה בישראל זה למצוא מקום עבודה עם קביעות.לקבל יותר העלאות ולעבוד פחות. התוצאה?תראו בכל שירות ציבורי.המבט האפטי,חוסר העניין בעבודה,אין יעול,והאזרח הופך למטרד. השירות הציבורי משרת את עצמו בעיקר. קורה בכל התחום שאנשים שוכחים למה הם נבחרו. יום טוב ישראל. לא תצאו לרחובות?שום דבר לא יקרה.
תתחילו להישתנות. | 10.02.16
9.
מרכזי מסירה winwin
אני מקבל את הדואר שלי בחנות פיצוחים. המקום פתוח מ 9:00 ועד 21:00 והרבה מעבר. כשאני מגיע ב 20:00 וצפונה אני גם קונה אצלו כמה פיצוחים. כך ששנינו מרוויחים. אף פעם אין תור גם לא של אדם אחד !לא צריך לחקות למכתב הרשום שכן ניתן לעקוב באינטרנט עם מספר מעקב שניתן מייד כשהמישלוח יצא.
גד | 10.02.16
7.
פעם בשבוע?! מצבך טוב...
מסתבר... שקיבלנו קנס בזמן חופשה בחו"ל. הדוח הגיע באיחור של חודשיים שלושה ונאלצנו לשלם קנס שקפץ מ- 50יורו ל-150 יורו. ואין מה לדבר על חבילות שפשוט לא מגיעות. ואחרי חודשים של המתנה גם אומרים לך שהחבילה מעוכבת במכס וצריך לשלם עליה כסף. פשוט ביזיון שלא יתואר.
מירב | 10.02.16
4.
חוץ מהחבילות כנראה שגם המנכ"ל לא מגיע לסניפים
הנה עוד מנכ"ל של חברה כושלת , שנאחז בנתונים סטטיסטיים יבשים , שלא עולים בקנה אחד עם העובדות . ואת העובדות כולנו יודעים . שיבדוק מה קורה בחברה שלו , את תנאי ההעסקה של העובדים שלו . עובדים ממורמרים ומתוסכלים לא יתנו מעצמם יותר , רמת השירות תמשיך לרדת ואנו נמשיך לסבול כל הדרך לאי-ביי .
יהושע | 10.02.16
3.
גולדשטיין, אתה מנותק מהמציאות!!! אתה מחלק לי חבילות אצל ירקן סוג ז'!!!
כן, לאחרונה החלטת שאני אקבל את החבילות שלי בשכונה רחוקה, בירקנייה שנראית כמו שוק הכרמל (בלי לפגוע בשוק הכרמל), והחבילות מונחות שם כך שכל גנב יכול לקחת אותן. על מה אתה מדבר בכלל?!?! המנכ"ל הזה צריך לעוף מיד מתפקידו!
 | 10.02.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת