אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההיברידית שלמדה להתנהג בכביש

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
כבעל פריוס קודמת - הנוכחית לא שופרה בפנים בכלל.
כבעל פריוס קודמת - הנוכחית לא שופרה בפנים בכלל, והיא נמוכה ופחות נוחה לישיבה. היא גם פחות מרווחת, ותא המטען ארוך יותר אבל צר ונמוך יותר ואין מקום מתחת לרצפה כמו בקודמת. גם מבחינת איכות, מורגש שיש ירידה באיכות הנתפסת, והאוטו מרגיש מרמה נמוכה יותר. נוחות הנסיעה שופרה מאוד., אבל מדובר באכזבה כללית.
בעל פריוס | 06.12.16
4.
ריקול ענק של טויוטה-תבדקו לפני רכישת רכב טויוטה
ריקול ענק של טויוטה 1.67 מיליון כלי רכב נקראים לקריאת שירות יזומה עקב חשש בטיחותי משלוש תקלות שונות במגוון דגמים. יצרנית הרכב היפנית המצליחה, טויוטה, הודיע על קריאת שירות יזומה, ריקול (Recall). החברה קוראת ל-1.67 מיליון כלי רכב להגיע למוסך היצרן בנוגע לשלוש בעיות שהתגלו במגוון רחב של דגמים, הכוללות בעיית בלמים בטיחותית. יותר ממיליון מכלי הרכב נוסעים על כבישי יפן וכ-615,000 כלי רכב מדגמי טויוטה ברחבי העולם. בין הדגמים שיש צורך לבדוק נמצאים דגמי טויוטה קורולה, טויוטה אאוריס, לקסוס,פריוס
איתן | 18.02.16
2.
מבחן רכב או כתבת יחצנות?
כדי לקרוא לכתבה ולסרטון "מבחן רכב" (ראה בדף הראשי של כלכליסט) על כתבכם החרוץ לנהוג פיזית במכונית! ולכתוב את רשמיו. וזאת גם אם לצורך כך עליו לנסוע (או להישלח ע"י היבואן....) גם לארץ הנידחת ביותר על פני הגלובוס! להזכירכם: כשיבואן רכב ניסה בעבר למנוע מכתבי מגזין רכב בישראל נסיעות מבחן, דאגו באותו מגזין להשיג מכוניות מרוכשי מכוניות (מה שחייב לשנות את מס. הרישוי של הרכב בצילומים למספר סתמי....), או לשכור מכוניות מהדגם שביקשו לבחון בארץ ובחו"ל.
ג'קי | 17.02.16
1.
טויוטה פריוס - מכונית מצויינת!
החל משנת 2009 אני מחזיק בבעלותי מכונית מדגם טויוטה פריוס דור 3. חמש שנים החזקתי בראשונה, ובשנה השישית (2014) החלפתי אותה באחת חדשה. שתי המכוניות פשוט מצויינות - אמינות מוחלטת - ללא כניסה למוסך! צריכת הדלק, כמובטח, נמוכה ביותר, ואינה עולה (במקרה שלי) על 5 ליטר ל-100 ק"מ. למותר לציין ששמירת הערך של הפריוס מצויינת, והראשונה נמכרה במחיר גבוה, ומעל למחירון. למרות העיצוב המוזר של טויוטה פריוס דור 3, שמזכיר עיצוב של מגהץ אדים, המכונית מרווחת ונוחה, נעימה ושקטה באופן יוצא מהרגיל. נהיגה מושכלת ושימוש בכפתור ה- PWR יודע להפוך את המכונית למהירה ואגרסיבית (כן, כן!) וביצועים כמו 0-100 ב- 10.4 שניות אינם מביישים אף מכונית באותו סדר גודל.. העיצוב של הפריוס החדשה מעט מוזר בעיני, וסביר מאד להניח שחלק גדול מן הרוכשים הפוטנציאליים ירכשו במקומה את האוריס ההיברידית, הנהנית מאותה יחידת הנעה המותקנת בפריוס.
משה יוגב | 17.02.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת