אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המיתוג החדש של פרטנר: "כולם רואים שהלוגו מכוער ולא יגידו מילה"

51 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
פשוט חוצפה וגועל
אין לי שום קשר לחברה או למעצב אבל אני מגיע ממקום של יצירה. איזה גועל נפש של טוקבקים. יושב מעצב שעבד על הלוגו ומקבל ממכם את כל הביקורות המטופשות האלה אפשר לחשוב שאתם מבעלי החברה, מעצב עובד יד ביד עם אנשי השיווק של החברה ומקבל מהם פידבקים עד שמגיע לרצונו של הלקוח. הלקוח אישר את הלוגו וטוב לו, מי אתם שתעבירו ביקורת על יצירה של מישהו ? גם אפשר לחשוב על האינטרקציה שלכם עם הלוגו שהוא כלכך מפריע לכם מה איכפת לכם לעזזל איך הלוגו של החברה ניראה ואיך לעזזל כזאת כתבה מגיעה לעמודים ראשונים ? ואם כבר יש כלכך הרבה פירסומות מכוערות או מביכות אני לא רואה פה את כולם פותחים בקמפיין נגדי על כל פירסומת פטטית !! לא טוב לכם תמשיכו הלאה ! למה לקטול ולהרוס לבן אדם פרנסה או בכלל להכפיש איש מקצוע בשוק החופשי מה עומד מאחורי הכתבה הזאת ?? עם מי בדיוק סוגרים חשבון ? אני אישית לא רואה בעיה בלוגו שיהיה לחברת פרטנר בהצלחה בדרך החדשה
 | 18.02.16
35.
הכותרת האמיתית צריכה להיות: אחרי שנים שבזבזה כסף בלי הצדקה בפרטנר לא סופרים את משרדי הפרסום
הכתבה צריכה להיות: בפרטנר כבר לא מאמינים במיתוג. לאחר שהשקיעה מאות מיליוני שקלים במיתוג ופרסום במשך השנים, גילתה החברה כי הערך של המותג ברגע שיש תחרות בשוק הוא אפסי. כל סמנכלי השיווק של החברה שקיבלו משכורות עתק, וכל המיליונים שנשפכו בעמלות על משרדי הפרסום לא שווים כלום, ברגע שהציבור התחיל להפנים מה עובד ומה לא. בגלל זה ובשביל לשמור על סודיות עסקית שמה לעשות גם זה חשוב, הלכו בחברה למשרד פרסום בחו"ל ועשו לוגו מכוער ולא מעניין, כדי שלא יצטרכו גם להשקיע בו אחר כך. ונגמר הסיפור. אין יותר מודעות, אין יותר קמפיינים של עמלות על עמלות, ומשרדי הפרסום ימשיכו להעלם ולהתכווץ עד להעלמותם הסופית. תודה רבה ושלום.
חיים | 18.02.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת