אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרטנר: "המתחרים לא יודעים איך להתמודד עם ההצלחה שלנו"

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
זה צבע מעניין
לא ברור אם הוא יותר טורקיז או ירוק , אם הוא יותר פסטל או אפור אם הוא סתם מגעיל או בית חולים ישן עבש ומה הוא אמור לשדר ? חוץ מהאיכסה הכללי - מה אמור צבע בלי חיות וחן, שדוחה את כל המביטים בו לומר לי כצרכן פוטנציאלי. "אנחנו חברה לא ממש כלום," "לא ממש חיים לא ממש מתים , זומבים כאלה" מין סתם כזה כללי - ומה חשוב כמה זה עלה ומי עשה ? עבודה גרועה היא בלי הורים...אולי ילמדו אותה בעתיד - כשלונות מגוחכים, כי גם ככישלון היא אנמית.
שגיא | 18.02.16
7.
נקרעתי מצחוק מהחבילות של 5000 דקות בחודש
אולי תוסיפו כוכבית "למספרים נבחרים" ? חברה שמסרבת להבין שכבר מזמן הציבור לא מוכן להתעסק ב"כמה דיברתי" ? "כמה נשאר לי" ? ולהמתין לחשבון כדי לראות כמה דיברתי החודש. אגב אין סיכוי שאני מגיע ל 5000 דקות .. אבל אני מוכן להתחבר רק לחבילות "ללא הגבלה" ולדעת מראש כמה יהיה החשבון שלי. בכלל אני לא חושב שחבילות הכל כלול גורמות לאנשים לדבר יותר ... הן פשוט יוצרות שקט נפשי וחיוב קבוע.
מ | 18.02.16
3.
תתביישו גם לוגו מחורבן גם שם זר ולא עברי ו!!! גם מוצרים עלוןבים
ומעל לכל מנכ|"ל שדיבר בפרזנטציה ברדיו בצורה עילגת "הכל דיגיטלי, נשיק מוצרי דיגיטטל" כאילו שהוא ב 1990 ומנהל מכירות שהציג את המוצר העלוב עם עברית של בית ספר יסודי. ומר סבן השקרן שאמר שוב בצורה עילגת שבטח שהוא לא מתכוון למכור את החברה אלא להחזיק אולי 10, 20 30 שנה. שקרן הכל אתה ממהר למכור ולברוח עם הכסף כבר ראינו אותך בספורים קודמים. משקיע גדול ומחולל מהפיכות אתה ממש לא.
שביט | 18.02.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת