9. גביה וגביה המדינה הפכה לסחטנית ופושעת, כולם מדברים על היכולת לתת דוחות, מטומטמים, מכרתם לנו שהמצלמות הן כדי להפחית תאונות!!! שקרנים ונוכלים, שוטר הוא היום פקיד גביה של השלטון המושחת | 25.02.16 (ל"ת)
6. אתם מפספסים את העיקר תכלית האכיפה היא להפחית נפגעים בכביש. וכמו בקו ייצור תעשייתי אם רק מכונה אחת מייצרת במהירות לא נצליח להפיק תוצרת. הבעייה היא שאין די שופטי תעבורה,פקידות,מחשבים,ותאי מעצר. הרי היה ברור מהרגע שקיבלו החלטה להציב מצלמות ש90% מהנהגים יגיעו לבית המשפט. וזה בדיוק מה שקרה. שיטפון של מאות אלפי דוחות שמפיקות המצלמות ואין מי שיטפל בהם. מבקר המדינה לא מועיל כאן בכלום- הוא היה צריך לבקר את כל מפעל האכיפה ולא מכונה בודדת קרי משטרת ישראל. מהדו'ח שלו ברור שכל המפעל כושל והאשמה היא על שרי התחבורה והאוצר שנכנעים לפופוליזם ולא מקצים תקציבים לבתי המשפט. יהודה | 25.02.16 (ל"ת)
5. המשטרה רצתה לעשות קופה.רשמה דוח למי שנסע 10 קמ יותר וסתמה את המערת. וכעת במקום לזרוק את הדוחות המטופשים הם העלו את רף הנסיעה עד ל200 קמש. לא חלם. אבא של חלם. דוד | 24.02.16 (ל"ת)
3. שמבקר המדינה יבדוק כמה שלטים של הגבלת מהירות ל 60 קמ"ש שנמצאים בכביש שניתן לנהוג בו ב 90 קמ"ש (בביטחון מלא) גרמו לתאונות בגלל חשש ממצלמות, מכיוון שנהגים פחדו מהמצלמה ועצרו בפיתאומיות. המסקנה ידועה מצלמות מהירות זה בעיקר אמצעי להעשיר את הקופה שלדעתי גורם לתאונות, הגברת נוכחות של ניידות סמויות ולא סמויות היה מביא לירידה משמעותית בתאונות. יוסי | 24.02.16 (ל"ת)
1. מדינת עולם שלישי להוסיף לרשימת המחדלים של מדינת ישמעאל במקביל להוריד את הראש למי שנתן הוראה לכייל את המהירות לפי 2 = שווה ערך לרוצח מבין חזק | 24.02.16 (ל"ת)
ליקויים חמורים במצלמות המהירות: העבריינים המשיכו לטוס
9 תגובות לכתיבת תגובה