אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בכיר שני עוזב את תנובה על רקע תקלת יולו

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
מה יהיה עם תנובה כל פעם יש סיפור אחר איתם ועדיין ל ברור שזאת חברה בעיתית?
סדרי העדיפויות של החברה הם ללא התחשבות בלקוח , הצרכן והכל שם נעשה למטרת מקסום רווחים . המוצר שאמור להיות רכיב מזון איכותי בריא ומזין לא נלקח בחשבון באופן זה . החברה שמה את עצמה ותועלתה לפני תועלת הצרכן וזה פגום מוסרית אך במציעות מעוותת כמו המציעות הישראלית זה עובר גם מפני, שאין לצרכן הרבה ברירות מתוקף אי תחרותיות במשק ואז תנובה יכולה להרשות לעצמה להתנהג כפי שהיא נוהגת , וגם הצרכן הישראלי כבר אדיש ומקבל זאת כמצב נורמלי ובכך תנובה מקבלת תמריץ שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים .
xxx | 24.02.16
4.
טוב מאוד שמטילים אחריות על מי שצריך לשמור על איכות המוצרים
זאת בעיקר בעידן שבו אי אפשר לסמוך לא על חברות המזון (ראו גם תחקיר הסלטים) ולא על בעלי המסעדות (ראו התחקיר בשרונה מרקט) שימכרו לנו מוצרים לא מקולקלים / מלאי בקטריות וחיידקי צואה! יש אנשים - ילדים, זקנים ונשים בהריון - שהימצאות הג'יפה הזו באוכל מסכנת אותם ממש! שהמנהלים יתחילו לפחד על מקומות העבודה שלהם ואולי יתחילו לעשות את העבודה שלהם ולהקפיד שלפחות האוכל הלכאורה מפוקח של חברות המזון יהיה ראוי למאכל!
צרכנית | 24.02.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת