7. שימו לב שאף חברת ליסינג גדולה לא זכתה במכרז זה פשוט כי הם לא ניגשו כי הם שבעו ממעללי תעשייה אווירית מי שניגשו ..פשוט זכו ..אולי כי הם רוצים להגדיל את הצי שלהם..אולי כדי לומר אני עובד עם תעשייה אווירית החברות הגדולות כבר לא בעניין... אחד שמבין | 03.03.16 (ל"ת)
6. עדיין לא הבנתי למי בדיוק בתעשייה אוויירת משתלם לקחת ליסינג? לפי הנתונים כנראה לאף אחד יש בתע"א כ15 אלף עובדים ללא הנהלה ומכרז הוא רק ל2000 רכבים... אישעיתון | 03.03.16 (ל"ת)
5. בניגוד לשרים בממשלה שמקבלים רכב חינם ליסינג בארץ כמעט אף פעם לא מישתלם כי שוחטים עליו במיסים. מעניין כמה אנשים היו לוקחים רכב כזה בידיעה שהם הולכים להיפרד מ5000-7000 שקל בחודש. פשוט בדיחה. tbh | 03.03.16 (ל"ת)
4. מהנדס תוכנה, 8 שנים נסיון, 13 ברוטו מתוך זה 4 זה אחזקת רכב (כדי שלא יצטרכו להפריש עבור כל הברוטו לפנסיה וכו) אין מצב שאני מוותר על ה4 האלה, ואז עוד משלם שווי שימוש לרכב צ'וקומוקו. אז למה אני פה? כדי לשמור על הישבן שלכם, כמו שעשיתי בקיץ לפני שנה וחצי עידן | 03.03.16 (ל"ת)
3. מעניין כמה זמן יקח עד שיבקשו נהג צמוד?! התעשיה האווירית מפסידה כסף בגלל אבטלה סמויה. אבל תמיד ישנה הקופה של המדינה (הכסף של כולנו) לכסות את ההפסדים. כמו נמל אשדוד, רכבת ישראל, חברת חשמל התעשיה האווירית, במתכונתה הנוכחית, היא חתיכת משקולת על המשק הישראלי. ישראלי חרד | 02.03.16 (ל"ת)
2. ומה לא כותבים ? מה שלא כותבים בכתבה שרוב העובדים בתעשייה האווירית שזכאים לרכב צמוד (כמוני לדוגמה) מעדיפים לוותר על התענוג מכיוון שזה מאוד יקר. | 02.03.16 (ל"ת)
בתעשייה האווירית רוצים לבחור את הצבע לג'יפונים
7 תגובות לכתיבת תגובה