אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד הכלכלה מקדם יבוא רכב מקביל במסלול עוקף כנסת

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
המשך תגובה
ובהמשך לתגובה 1 היבואנים המקבילים נחקרים מסיבה שחברות גדולות ויבואנים ותיקים לא מוכנים תוותר על שום שקל שהם מרוויחים, ועושים את כל מה שהם יכולים כדי לשמור על מצב מונופול שרק הם יתפרנסו, ולהמשיך להתנהל ללקוחות בצורה מגעילה שאומרת שבמידה ולא מתאים לך אל תקנה. אנחנו צריכים לעזור לעצמנו ולתת לדברים טובים שעושים למעננו להתממש ! בהצלחה לכל מי שרוצה להגביר את התחרות, תצליחו. ישר כוח.
סימון  | 07.03.16
6.
צריך להגביר את התחרות ולהפסיק את המונופול אנ..
כל מה שנעשה נעשה במטרה טובה כדי להוריד את המחירים עבור רכבים חדשים בארץ ולתת את האפשרות לאנשים להשוות מחירים וליצור תחרות בין היבואנים במטרה שהצרכנים יהנו מכך. במקרה אם מישהו פתח את החוק מכוניות חדשות הינם מכוניות שנסעו עד 150 קמ בלבד, יבואן בין אם הוא ישיר או מקביל מחוייב לתת ללקוח אחריות ולספק חלפים.
סימון  | 07.03.16
1.
סחבקים
על פניו זה נראה כמו מכתב בהזמנה, כאילו מנכ"ל משרד התחבורה ביקש את המכתב הזה ממנכ"ל משרד הכלכלה , אולי כאיתות לוועדת הכלכלה. חוק הרישוי או שינוי ההגדרות יגבירו את הקומבינות בענף הרכב מבלי שאפשר יהיה להתחקות אחר מקור הרכב, מה עבר עליו, כמה באמת נסע (הונאות ספידומטר ...), בכמה נרכש ועוד. כשרכב מגיע ישירות מהיצרן אין את השאלות האלה והבעיות האלה. האם בגלל שכמה יבואנים מקבילים נחקרים, לפי הפרסומים, צריך לכופף את החוק עוד קצת כדי להכשיר את הקומבינות ??? בשורה התחתונה, זה לא יוביל לתחרות ולא יוביל להוזלת מחירים כפי שאין תחרות אמיתית במחירי הדלק, הירקות, הגבינות, החלב וכו'. מדינה קטנה עם שוק צרכנים קטן ומיסוי גבוה - כל אלה לא הולכים להשתנות.
נוימן | 07.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת