אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חולון מודל 2026: רכבת קלה, אוכלוסיה חזקה ומתחם מגורים עתידני

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
לינק של מס' 2 - לא אומר כלום
הלינק בתגובה מספר 2 לא אומר שאין תכנית , לא אומר גם שלא יהיו שם דירות או מגורים אלא רק מזהיר (ובצדק) מפני רכישות של קרקעות בגודל ברוטו מסוים, 100 מ"ר, האם זה אומר שגדלים גדולים יותר לא יקנו יחידות דיור? בתשובה היא לא. גם עיריית חולון מדברת על כך שיהיו שם מגורים בצפיפות 7 יח"ד לדונם ברוטו בקירוב. אז בואו נצמד קצת לאמת. מי שלא מתאים לו שיהי לו נכס עוד עשור או יותר בחולון זה לא רלוונטי אליו , גם לא לכל מי שחושב שהוא יקבל תשואה חודשית... עדיף שישקיע בדירות יד שנייה ויעשה תשואה של 2.5 % בשנה. המחירים בתכנית הנ"ל של הקרקעות יותר מהוכפל ב6 שנים האחרונות, הסוג הזה של העסקאות הוא לאנשים שיש להם כבר נכס אחד ביד, שהנזילות שלהם היא לכל הפחות 300 אלף ש"ח ואין להם בעיה לשים את הכסף בסוג של 'אג"ח' לטווח הארוך, עם תשואות של למעלה מ 15% שנתי אם מסתכלים על אופק של 15-20 שנה .
אייל | 08.05.16
11.
מגיב 6, אתה אמנם קצת גזען אבל צודק. חולון עברה שינוי דמוגרפי ותרבותי שלילי.
להגיד שחולון תיראה תוך מספר שנים כמו תל אביב, לא סותר שום דבר. הרי כבר היום היא נראית כמו דרום תל אביב, רק בלי הסודנים והאריתראים. שום דבר לא ימשוך את האליטות האשכנזיות לחולון ואפילו לא את הצעירים האיכותיים שגדלו בה. תחנות הרכבת ממוקמות כולן מחוץ לעיר ואף אחד עדיין לא יודע היכן תוקמנה התחנות של הקו הירוק של הרכבת הקלה, שתתחילנה להיבנות רק בעוד מספר שנים לא ידוע. בתוך גבולות העיר, העיריה לא הותירה מספיק מקום לבניית התחנות כך שאין הרבה מה לצפות.
 | 23.04.16
8.
בחולון יש הגירה שלילית, שכונות חדשות ללא תשתית, א.תעשיה ללא עבודה
התחבורה בעיר נוראית. אין שום רכבות-אלו עוברות רק בבת ים ובת"א-לא בחולון. אזור התעסוקה הפך למרכז זנות והעסקים נסגרו. אין קולנוע אחד בעיר. בסופי שבוע העיר הפכה לבני ברק. בשכונות החדשות לא בנו בתי ספר והילדים נדרשים ללכת קילומטרים ברגל לשכונות אחרות. כניסה לבריכות העירוניות בעלות 100 ש"ח לראש. לא סתם הזוגות הצעירים ברחו מחולון לראשון לציון וערים אחרות. כל העיר התחרדה והפכה לדתית!
חולוני ותיק | 22.03.16
7.
ממש לא עיר אטרקטיבית.
למעלה מ-30 שנה שאני גר בשכונה ה"יוקרתית" והנחשבת אגרובנק. ההזנחה בשכונה זועקת מכל פינה, מצוקת החניה נוראית, האוכלוסיה ממעמד סוציו-אקונומי נמוך. בניית 2 מגדלי המגורים בפינת קראוזה-מקווה ישראל, רק תוסיף לצפיפות, לרעש, לזיהום ולבעיות התנועה והחניה בשכונה. את העירייה זה ממש לא מעניין, כי להם חשוב לדחוף כמה שיותר יחידות דיור למטר מרובע – ושיחנקו התושבים. בשכונות החדשות המצב לא הרבה יותר טוב - צפיפות בניה מעיקה ואוכלוסיה ממש לא איכותית. יש מחסור חמור בשטחים ירוקים ומיעוט מרווח נשימה בין הבתים הגבוהים. חולון ממוקמת במקום השביעי והלא מכובד מתוך 10 הערים הצפופות בישראל (לפי נתוני הלמ"ס שפורסמו בשנת 2015) מאחר והעיר "כלואה" בין הערים הסובבות אותה, אין לה יותר עתודות קרקע לבניה חוץ מאשר ח-500 גם פרנסי העיר יודעים זאת, וזו הסיבה שצפיפות הבניה ב-ח-500 תהיה גדולה יותר מאשר ב-ח-300 כדי "לדחוס" כמה שיותר יחידות דיור לשטח הנתון. לא משנה איזה סיפורים יפים מספרים לכם עכשיו על צפיפות נמוכה ושכונה איכותית. גם התב"ע (לכשתהיה) תשתנה ותיאנס לפי דרישת העיריה. כך שאני מציע לכם לבדוק חלופות נוספות לפני שאתם "נוהרים בהמוניכם" ומשקיעים בחולון.
א.ב. | 16.03.16
6.
עברתי לאחרונה לח-500 לאחר 26 שנה בקרית שרת - כולם שם ערסים מרוקנים!
איזה תל אביב ואיזה נעליים?! כל הדיירים בבניין ובמתחם הקניות החדש ממול כולם שחומי עור, ממוצא צפון אפריקאי ומדינות ערב. העיר מתחרדת בקצב מטורף. איפה חולון של שנות ה 80? איפה? האשכנזים החילונים היחידים שחיים עדיין בעיר מתגוררים בשכונות הישנות, ברחובות השקטים והפנימיים של העיר שנבנו בשנות ה 60 וה 70, הצעירים שבהם בורחים לתל-אביב, חיפה, ירושלים ולחו"ל. כולם כבר הבינו מזמן שאין להם מה לחפש בשכונות החדשות של חולון.
 | 12.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת