אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חוק ההון השחור יפגע בחלשים

49 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
גם החוק נגד פורצים פוגע בחלשים
כן, רוב הפורצים הם לא עשירים. גם החוק נגד נהיגה בשכרות, העשיר יקח עורך דין טוב. ביד אחת גפני מגדל אוכלוסייה של נתמכי סעד, שמחייבת העלאות מיסים וגבייה אגרסיבית, וביד השניה דואג למנוע אכיפה שתתפוס את אלו מתוך הציבור שלו שמעלימים את אותם המיסים. כי מבחינת החרדים, מהחילונים מותר רק לקחת (לא לקבל), ואסור לתת. אחי החילונים, עד מתי נמשיך להאכיל את הכלב שנושך את ידינו. עד מתי נבחר בנבחרי ציבור ששמים את הבוחרים שלהם בעדיפות שניה.
ביצה שנולדה ביום טוב | 10.03.16
42.
משהו שכל אחד צריך לדעת על החרדים בישראל :
החרדים בישראל הם אנשים טובים וצנועים, מדברים יפה להורים, מחנכים את הילדים, לעולם לא יגנבו מסטיק מחנות ואם הם יעלו לאוטובוס מאחורה, תמיד ידאגו לשלם את הנסיעה בהמשך. אבל - וזה אבל חשוב: החרדים אינם מתייחסים לשלטון היהודי בארץ כשלטון לגיטימי. מבחינת החרדים אין שום הבדל אם ראש הממשלה הוא ביבי, בוז'י או דונלד טראמפ. לפי ההלכה, לא ייתכן שלטון יהודי על ארץ ישראל בשלב הזה. לכן, לפי החרדים, מתן שוחד לשוטרים, העלמת מס מרשויות המס, עבודה בשחור וכו' אינם מהווים עבירה. זה לא נובע מרוע לב, אלא מההבנה שלהם שלהעלים מס מרשויות הציונים זה לא עבירה על חוקי התורה. ולכן האמירות של גפני ודומיו כל כך מדאיגות.
ברק | 10.03.16
41.
לא לאזרח הקטן דואג חבר הכנסת גפני
פעם נוספת מראים החרדים איך ולמה הם "השותפים הטבעיים" של נתניהו (לא אכתוב כאן נגד נתניהו- עליו בנפרד). שאלתם את עצמכם פעם איך משפחה חרדית מגיעה לדיור? עשו חשבון גס ותגלו כמה כסף שחור חייב להיות בתהליך. במשפחה חרדית יש כמה וכמה ילדים. נניח, "רק" 5. דירה מינימאלית באיזורי "אי ביקוש" עולה כמה מאות אלפי שקלים. מאיפה הכסף של זוג חרדי? הם חיים מקצבאות. אז מה סוגר את הפער בין הכלום שיש להם מדי חודש ובין מאות האלפים שעולה דירה? שותפים טבעיים? כן. להדבקת הישבן לכס השררה. ח"כ/שר וכו'. שותפים טבעיים לבניין המדינה? לא. לא צריך להגזים. להגנה על המדינה? נו באמת?! שאחרים יקחו את הסיכון וישפכו דם. בעניין הכסף השחור יש להם פתאום מה לומר. כמה לא מפתיע.
יורם ברט | 10.03.16
40.
נסיון להסיט את הדיון מהכלכלה השחורה אצל החרדים להאשמת עשירים שלא רלוונטית כאן
סדרי הגודל שמדברים בחוק לא ממש יטרידו את בעלי הממון, זה פחות נוגע להם. לעומת זאת ציבור שלם שהבסיס שלו היא תחלופת כספים לא מוצהרת ולא ממומסת זה בדיוק מה שייחשף לחוק הנ"ל ואת זה גפני לא יכול להרשות לעצמו. הדבר האחרון שאכפת לו זה אנחנו האזרחים הפשוטים, אלו שכן משלמים וכן מצהירים, אלו שהחוק לא באמת יטריד אותם, אפילו לא אם נעשה חריגות חד פעמיות.
משלם מיסים | 10.03.16
38.
גפני חושש שבסוף יבינו את הכלכלה השחורה של החרדים
מי שלא מבין שאצל החרדים הכול בשחור ולכן גפני וחבריו נלחמים כמו חיות טרף כנגד המלחמה בהון השחור. קופות הגמ"ח הם בעצם בנקים של החרדים יש שם מערכת מורכבת מאוד ויעילה מאוד שמאפשרת בעצם התנהלות מלאה בשחור בלי לשלם שקל מס עם הברחות ויבוא הון מחו"ל הכול תחת המסווה של "צדקה" ו"עזרה לזולת" אתה למשל רוצה לקנות דירה לילד, אז אתה הולך לגמ"ח דירות לבטלני ישיבות ומקבל "הלוואה" בתנאי מענק של 100,000 ש"ח עכשיו מי האידיוט שייתן לך 100,000 אבל אתה גם תורם נגיד כול חודש לגמ"ח ארוחות לאותם בטלני ישיבה כול חודש 1000 ש"ח וככה מאחורי הקלעים אתה מחזיר את המתנה שקיבלת מהגמ"ח הראשון. אותו דבר משהו מורה הוא מקבל 1,000 ש"ח לחודש שכר ועוד 7,000 ש"ח לחודש הקיזוז הלוואת חתונה לבת שלו אבל 7000 אף אחד לא משלם מס כי טפיל בישראל מקבל יותר מאשר אדם עובד פראייר שצריך לממן את הטפיל. והדבר הכי גרוע לחרדים זה שחוקרי מס הכנסה יקבלו את המידע הזה ויתחילו להצליב אותו
רמי | 10.03.16
37.
האם לממשלה חש האומץ לחקור הזרמות גפני לאורך שנים?
באם רשויות המס ומבקר ההמדינה יחקרו את כל ההזרמות של גפני לאורך שנים, יתגלה שכל העלמות ההון, מעשי השחיתות של השר של ש"ס שישב בכלא יחוירו ביחס לתוצאות החקירה של הזרמות ההון של גפני. מדובר במערכת מאפיונרית,מדוזה יוונית רבת יידים ורגלים וראשי משנה. הכספים מועברים לכאורה למוסדותפטורים ממס,, אבל בפועל אלפי מקבלי משכורות רבים מקורבי משפחה שלו או של רבני מפלגתו. כספים המועברים לספקי מזון חומרי לימוד לתלמידי ישיבה , לנהגים, לקבלני ביניין ל"מורים ומלמדים" שכלל לא מתיצבים לעבודה. המאפריה האיטלקית יכולה ללמוד כיצד ממסדים הזרמות הון ציבורי במאות מיליונים לאורך השנים והכל בלחץ פוליטי לגיטימי. גפני הינו איש המפתח לפרשת העלמות המס החמורה בהסטוריה של המדינה. מי ירים את הכפפה?
לשעבר באוצר | 10.03.16
35.
אין חובת דיווח שנתי כי מס הכנסה מתנגד והם יודעים למה:
שכירים זכאים לניכויי מס על הוצאות שונות (בריאות, טיפול שיניים לילדים ועוד) ולא מקבלים את הכסף. ביום שתהיה חובת דיווח כללית יקומו חברות בסיגנון לבנת פורן שייצגו שכירים ויבלו החזרים עם מס שהמעסיק ניכה להם. מס הכנסה כמובן לא מעוניין - הם רוצים רק לקחת
 | 10.03.16
28.
גפני, ישנה סתירה בדבריך! כשאזרח מעלים מיסים, הוא אינו שומר חוק!!!
"אזרח שומר חוק ייהנה מהשקט הנפשי ומהידיעה שאיש לא מחפש אותו בלי סיבה" כך אתה טוען, אך מעלים מיסים (כגון אדם העובד ב"שחור") הוא לא אזרח שומר חוק! ההיפך הוא הנכון!!! הוא עבריין!! לכן מן הראוי שאת מעלימי המיסים יחפשו ולא ישאירו אבן אחת לא הפוכה עד שימצאו אותם ושהם לא יהנו משקט נפשי וידיעה שלא מחפשים אותם בלי סיבה, כי יש סיבה. אותם אנשים הם עבריינים!!! גם בפני החוק וגם כלפי אחיהם לחברה כי בגלל אנשים כאלו, האזרחים שוכן שומרים על החוק וכן משלמים מיסים, צריכים לשלם פי כמה וכמה יותר והנטל על כתפיהם! אז אל תמרח אותנו בגיבובים ובשטויות שאתה מנסה למכור לנו, לא קונים את הלוקשים שלך! אנחנו יודעים טוב טוב מה הסיבה להתנגדות שלך והיא כי במגזר שלך זאת הנורמה! ובין המגזרים שהכי ייפגעו נמצאים המגזר החרדי והערבי. להזכירך, למי שרוצה להקרא אזרח במדינה יש חובות, בין אם למדינה ובין כלפי אחיו האזרחים. אתם לא אזרחי המדינה!!! אתם רק יודעים לקחת מהאזרחים שומרי החוק, אבל כשצריך להחזיר, אין קול ואין עונה!!!
 | 10.03.16
27.
לא סובל אותו ות בוחריו אבל מסכים עם כל מילה
לא סובל את גפני ולא סובל את ציבור הבוחרים שלו - מעוותים את היהדות, עצלנים ורקובים ברובם וחיים על חשבוני. אבל הוא צודק פה במאה אחוז. המדינה כל הזמן מנסה להשיג עוד ועוד שליטה על החיים שלנו. המנגנון הבירוקרטי האימתני של המדינה רק צומח וגודל כל הזמן והאזרח הקטן באמת נשבר תחת לחץ המטריקס הזה. כל הזמן מנסים להשיג עוד שליטה, עכשיו מדברים על ביטול המזומן ועוד מעט ניאלץ להסתובב עם צ'יפים שתולים מתחת לאוזן כמו כלבים כדי שיידעו בדיוק איפה היינו מה עשינו ולמה. פשיסטים
הרצל | 10.03.16
26.
פתרון להון השחור- ביטול הכסף
זה כל כך פשוט בעידן שלנו לא צריך כסף מזומן.למעט מטבעות כדי לשלשם סכומים פעוטים הכל יכול לעבור דרך המערכת הבנקאית על ידי כרטיס אשראי וצקים.כמובןשצריך לטפל במערכת הבנקאית בנושא העמלות וגם כמובן לאפשר לכל אזרח לקבל כרטיס דביט. התוצאה תהיה ששכל הכסף הגדול ימוסה כמו שצריך. מעבר לזה ידש להוציא חוק שאסור להחזיק מט"ח מעל סכום מסוים במזומן בלי הסבר סביר. למעשה זה אפשרי לחלוטין אבל אמת היא שהמדינה בעד הון שחור ולכן זה לא קורה. אפילו דבר פשוט כמו חובת דיווח כללית כמו שנעשה בארצות הברית לא מוכנים לעשות.זה רק מראה כמה שהכל מושחת במדינה והראשונים שמושחתים אלו המנהיגים. אולמרט בכלא אבל במדינה נורמלית הוא לא היה היחיד .
נח | 10.03.16
23.
בס"ד אילו ההזרמות של גפני היו נחקרים לעומק , פרשיות השחיתות הידועות היו מחוירות
הגיע הזמן שמבקר המדינה,רשויות המס יחקרו עשרות שנים אחרוה , בכל עת שגפני שלט והזרים כספי האומה למקורביו. היקף ההון השחור שהיה נחשף הינו רב עצום ומדהים. עשרות רבות של ארגונים דתיים ואלפי אנשים שקבלו שכר והחזר הוצאות שלא דווחו. האם רשות המיסים ומשרד האוצר ומבקר המדינה יעזו לחקור את גפני ומורשתו?
לשעבר באוצר | 10.03.16
22.
למשפחת עופר מוותרים על מליארד ורודפים אחר הפרוטות
כמה שנים צפוי החוק הזה להיות בתוקף על מנת להניב לאוצר את מליארד השקל שויתרו לעופר? זו באמת דמגוגיה יקשקוש של האוצר. הכסף הגדול נמצא במקלטי מס ובתכנוני מס של עשירים דוגמת עופר ולא בכלכלה השחורה של החרדים/ערבים/עסקים קטנים. תרדפו אחרי הכסף הגדול ואז תלכו אחר הפרוטות!
אשר | 10.03.16
19.
ולמה לא לחזק את מערכת המשפט ולתת לאזרח תחושת ביטחון במערכת?
מי שעובר על החוק צריך לשלם ולא משנה אם הוא עשיר או עני. אם אדם עשיר יכול לצאת מבעיות משפטיות שאזרח רגיל לא יכול זה רק אומר שהמערכת לא תקינה ודורשת תיקון מיידי. אני לא תמים ויודע שעם כסף קל יותר לפתור בעיות אבל בית המשפט צריך להיות זמין במידה שווה לכולם - עשירים ועניים. כסף לא צריך להוות שיקול בפני החוק לכל צד שהוא!!
רונן | 10.03.16
17.
הפוך, גוטה, הפוך!
כמו שנאמר בסרט של אחד מיקירי המגזר של גפני "הפוך, גוטה, הפוך!" העשירים והחברות הגדולות לא טורחים להעלים מס כי יש להם רואי חשבון יצירתיים. רוב ההון השחור נמצא אצל אלא שבאים אלי הביתה ואומרים "1500 ש"ח בלי מ.ע.מ" או שואלים "עם קבלה"? וגפני המעצבן מגן עליהם. ועוד הוא מעיז לדבר על תגובות פופוליסטיות...
דודלי | 10.03.16
16.
התגובה של גפני היא הפופוליסטית
כמו שגפני אומר לעשירים יש תכנון מס וסוללות של עורכי דין וקשרים והם לא צריכים להעלים מס. הבעיה היא באינסטלטור, בחשמלאי ,בנגר וכו... שבאים ומציעים עבודה בלי קבלות. כאן רוב ההון השחור. הצעת החוק הזאת היא נגד אותם מעלימים. מי שנדפק מההון השחור באמת הם השכירים שמשלמים מס במקור והעצמאיים היישרים שצריכים להתחרות במחירים של הרמאים. וכן, גפני מתנגד לא כי הוא אביר זכויות האזרח אלא כי זה יפגע במגזר שלו מעלימי המס ברשות התורה.
שי | 10.03.16
11.
לרשויות המס אין מספיק עובדים לטפל באוכלוסיה הגדלה
זה בדיוק כמו השקר של ה BIG DATA אפילו לגוגל אין אפשרות לעבד את כל המידע שהיא אוספת, הסיכוי שרשויות המס יעלו על אזרח עם 100 אלף שקלים עודפים בחשבון הוא אפסי, כשהאוכלוסייה תהיה פה 10 מיליון עוד כמה שנים, הם ילכו לאיבוד עם ים המידע שיצטבר
תירגע | 10.03.16
10.
גפני צודק בהחלט.
ישנה מגמה כלל עולמית בימינו של הרחבת סמכויות השלטון על חשבון חירויות הפרט. אפשר לראות זאת בכל פינה, החל מהגבלות על חופש הביטוי באירופה וכלה בחוקי מס דרקוניים בארה"ב. לאזרח הקטן נדמה כאילו אנחנו חיים בדמוקרטיה, אולם למעשה תחת איצטלת "שלטון החוק" פקידי הממשל שוחקים אט אט את זכויותינו ומייסדים סוג של דיקטטורה שבה האזרח הוא פרה חולבת ותו לא. אם איננו רוצים להתעורר יום אחד בעולם דמוי "1984", אנחנו חייבים להילחם כנגד המגמה הזאת.
אורן | 10.03.16
8.
גפני פשוט צודק !!!רדו מהאזרחים הפשוטים
לכו לחברות הענק שלא משלמות מיסים בגלל תיכנוני מס כאלה ואחרים , רק מה בחברות האלה אתם לא תיגעו כי אתם רוצים לדאוג למקומות עבודה לילדים שלכם שם צריך באמת להבין במיסים ולדעת מה לעשות , ומה לעשות רוב חברי הכנסת חוץ מהפה גדול ודמגוגיה לא יודעים כלום אז איך הם יתמדדו עם החברות הגדולות בלי הבנה ובלי אינטרסים אז קןפצים על האזרח הפשוט חומר למחשבה
אזרח  | 10.03.16
7.
חבל שזכויות האזרח נשמרות על ידי אנשים שבזים לזכויות אלה ואילו אבירי זכויות האזרח שותקים
החרדים בזים לזכויות האזרח פרט לזכויות שלהם. על אף זאת, מסתבר שאבירי זכויות האזרח בישראל נוטשים את הזכויות של כולנו. כפי שאבירי זכויות האזרח נטשו את החילוניים תוך "שמירה" על זכויות של מחבלים (שלא יטלטלו אותם חס וחלילה) וזכויות של מסתננים (שהרי לכולם מגיע הגנה) וזכויות של חרדים (הרי מותר להם לחיות את חייהם - לא משנה ש"חייהם" זו כפייה דתית על חילונים); כך גם במקרה הנוכחי. אזנינו נצלות מהשקט המגיע מאותם אבירי זכויות האדם שלא רואים איך אנו מתקדמים אל עבר מדינה אפלה שבה השלטון מדכא את האדם הפשוט.
מנחם | 10.03.16
2.
מה קרה החרדים פוחדים..
שעכשיו יפשפשו במעשהם ובכספים שנמצאים בחשבונותהם. אין בעיה עם החוק,מי שלא מעלים מס,גונב,לוקח שוחד,או מקבל כסף בדרכים לא חוקיות, לא צריך לחשוש,וגם לא יצטרך לא סוללות עורכי דין,ולא סוללות רואי חשבון. מי שעובר על החוק ומשיג את כספו,או מעלים מס צריך לחשוש. שלא יבלבל את המח החרדי שהוא מגן על החלשים. מס צריך לשלם בלי להעלים,העלמת מס זאת גנבה לכל דבר. צריך לבדוק שאף אחד לא מעלים.
N | 10.03.16
1.
עוד לא הצלחתי להבין מדוע אין דיווח חובה שנתי למס הכנסה של כל תושב
הנימוקים ששמעתי עד היום "המחשבים יקרסו" - בינינו זו שטות מוחלטת. "עלות תועלת" - שטות יותר גדולה מפני שיש לדיווח חובה גם אפקט חינוכי וגם הרתעתי "יצטרכו להחזיר כסף לתושבים" - נו, זה הרי מצויין. מס הכנסה לא אמור לגנוב או להסתיר
תם | 10.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת