38. מה זה המחיר למה צריך לשלם את הסכום הזה. בחיפה תיקנו את המסנן בלי לשלם גרוש.ומשרד הרישוי לא שלח הודעה להתקין את המסנן .וגם לא רשום מטבלה על משאיתN2 שצריך להתקין דאוד | 02.10.20 (ל"ת)
33. לעשות עצומה ולהתנגד לסחטנות להוריד את כל הרכבים לא רק דיזל מהכביש הכל מזהם גם הבל פיהם של השודדים במדינה הזאת לא פחות מזהם..... אל תתנו להם לגזול אתכם. פעם בעצמאים הקטנים החזיקו את המדינה. עכשיו הכושי עשה את שלו , ניראה אותכם ביום הבוחר. מעניין שאלה שנדפקים מנציחים אותם פעם אחר פעם בבחירות.. יפה קוריס | 03.11.18 (ל"ת)
32. DPF פילטר ב ebay עם משלוח לארץ עולה 3000 שח למה כל קומבינות לעסקים קטנים לי זה כמו לחתוך את הרגלים ,אין לי 100000 שח כדי ליקנות משהו נורמלי סמי צ | 08.10.18 (ל"ת)
31. לעשות עצומה ולהתנגד לסחתנות להוריד מחירים ולא להסכים לקומבינות אנשים עובדים קשה על מנת להביא פרנסה ולאעל מנת להעשיר את המקורבים למינהם. יוסי | 06.10.18 (ל"ת)
29. כס״תח לאי עשיה בשום תחום. המשרד לאיכות הסביבה משרד לכלום ושום דבר! לא מטפלים בדבר... זיהומים במפרץ, אסדות גז, זיהומים בים ועוד ועוד. אבל לדפוק את העסקים הקטנים בענק. תתביישו. דורית | 24.09.18 (ל"ת)
28. מסננן חלקיקים צריך לומר לראש עיר חיפה אתה לא מצליח עם הגדולים אתה נטפל לקטנים ניפגש בבחירות כהן יוסף | 13.09.18 (ל"ת)
27. איך לחסל לגמרי עצמאים קטנים לא מספיק שמתעללים בנו מכל כיוון עכשיו הם רוצים שנעבור לעבוד באופניים כמו בהודו חבורת פקידים משועממים שמנסים להצדיק את קיומם... ואין מי שיעצור בהם. לא הצליחו עם בתי זיקוק עוברים לחלשים.. פוי מגעילים. אבי | 13.08.18 (ל"ת)
25. אבי גבאי עוד אתה רוצה להחליף את נתניהו שר הסביבה עלק מטומטם איך 6000 אלף על פילטר איך גם מחליפי יונים וממירים קטליטיים לא עולים ככה ועוד המדינה ממנת חצי לך יא מפגר תחזור מאיפה שבאת יש טסט שאמור לקבוע עם הרכב מזהם או לא שי | 12.08.18 (ל"ת)
24. אסור להתקין מוצר זה על רכבים פרטיים או טנדרים קטנים מלפני 2005 מהסיבה הפשוטה, יצרן הרכב מחבר את המסנן למחשב הרכב עם חיישנים שמגיעים לנורית הביקורת בלוח השעונים, כל פעם שהפילטר נסתם, צריך לצאת לנסיעה בין עירונית של חצי שעה בטורים מעל 2000 סלד בהם המחשב מזריק יותר סולר להגביר את החום של סעפת הפליטה ולנקות את הפילטר, המערכת מיותרת כי נהגי מוניות מבטלים את הפילטר בכך שהם מסירים אותו מתוך המערכת וחיישנים לא מזהים סתימה, יש רבים שמבטלים אותו ועוקפים אותו בשל העלויות היקרות של החלפתו או ניקויו כשמחשב הרכב משבית את המנוע בשל סתימה מלאה. שימו לב, מי שיש לו רכב ישן והוא יתקין את הפילטר, יקח בחשבון שהמנוע שלו יגמור מהר מאד את החיים שלו, המנוע לא מותאם ומזרקת הסולר ומחשב הרכב לא מותאמים לנקות את הפילטר ברכב ישן ולכן האגזוז יסתם ויהרוס את המנוע שגם יצרוך יותר דלק. הפיתרון? אל תקנו רכבי סולר כי הם מזהמים, קנו רכבים או חשמליים או היברידיים. נקודה. והכי חשוב תקדמו יצור מנועים חשמליים מונעי תא דלק. זה העתיד רק שבעלי אינטרס בעולם הדלק מונעים את מה שימנע מהם פרנסה. חברים להירגע | 09.08.18 (ל"ת)
23. חוצפה שלא תיאמן רכבות כל היום עם מנועים אדירים פולטים חלקיקים שבכל העולם יש רכבות חשמליות, פה מזהמים את האוויר כל היום אבל נטפלים לכמה מסכנים שיש להם רכבים ישנים, הגובלים על אספנות, ודורשים מהם להשקיע פילטר עלוב במחיר של החלפת מנוע חדש. חוצפה שלא תאמן, נרים קבוצה בפייסבוק ונסגור את הכבישים, לא יקום ולא יהיה. חוצפה שלא תיאמן גד | 09.08.18 (ל"ת)
22. קודם תעשו רכבת חשמלית. אז אמכור את האוטו תתקדמו חצופים. בכל העולם יש חשמליות קלות גם בכפרים שמייצרות שימוש ברכב פרטי דיזל או בנזין G | 08.08.18 (ל"ת)
21. גם אני קיבלתי מכתב מעצבן להחליף מנוע עולה יותר זול מהתקנת חתיכת פילטר עלוב, שאגב, מגביר את צריכת הדלק ואף עלול לפגוע במנוע. גם בחינם לא אסכים, דבר נוסף, ידוע שאחרי שנה זה כבר לא אפקטיבי, מי שמתחיל פראייר, נעשה הפגנה. אני לא מחר יחליטו שבגלל y. צריך לעשות x חעע | 08.08.18 (ל"ת)
20. למה רכבים פרטיים נכללים ?? יש לי גיפ דיזל שנת 2004 שמשמש אותי לטיולים בסופי השבוע. השבוע קיבלתי מכתב שהוא מוכרז רכב מזהם וחייב בהתקמת מסנן. שווי הגיפ שלי 15000ש"ח, איך מצפים ממני לממן מסנן ב 6000ש"ח???? נהג מזהם | 07.08.18 (ל"ת)
19. שוד חוקי באישור הממשלה הממשלות עודדו את האזרחים לרכוש רכבי דיזל והיום הם מזהמים המישרד לאכות בסביבה דואג לסביבה אך לא לאזרכים לא כול אחד יכול לשלם סכומים כאלה בנוסף לכול ההוצאות השוטפות ועדין לא בדקנו מי המרווח הראשי בסיפור הזה יצחק | 06.08.18 (ל"ת)
17. מסננים לדיזל להתקין מסנן אם באמת עוזר בסדר אבל המחיר אבל המחיר שחיטה כרגיל רק למצוצ כסף מה ציבור ובמיוחד מעסקים חוצפה ממש חוצפה רק למצוצ כסף מעצמאים ממש כך חגי | 05.08.18 (ל"ת)
16. מסנן חלקיקים מה נראה לכם מי יכול לשלם סכומים אני בעל משאית בודדת אתם דורשים מאיתנו לגנוב מוריס אלימלך | 05.08.18 (ל"ת)
15. בזיון יש לי טיוטה הילקסשנת96 הרכב מונע עייף ביו דיזל ועדיין מוגדר רכב מזהם השר להגנת הסביבה יש כאן לוביסטים שהולכים להרים קופון שמן 6000שח לממיר קבלתי מסנן חלקיקים מה אנחנו מיליונרים יוסי מנשה | 05.08.18 (ל"ת)
14. סולר לא מזהם יותר מדלק!! שר התחבורה לא יודע מה הוא בושה ש"המומחים" לא יודעים את העובדה שסולר לא מזהם יותר מדלק !! הטמטום פוגע באזרחים, מצדיק קריאה לתביעה קבוצתית אלי | 02.08.18 (ל"ת)
12. לדעתי זו חוצפה של דרישה - לא מספיק האגרות והבלו שאנו משלמים. שלומיאליות של הממשלה והאזרח צריך לשלם. משרד התחבורה אישר את יבוא אותם רכבים תוך תשלום מיסים של כ-100%, על דלק משלמים מעל 150% מס ועכשיו משרד לאיכות הסביבה מטיל גזירות נוספות. נמאס !!! צריך להמתין שאותם רכבים ייגרטו (הם כבר בני 11 שנה) ולחילופין הממשלה צריכה לממן את מלא העלות. אזרח ותיק | 13.03.16 (ל"ת)
11. האמת היא שצריך להגביל את מספר הרכבים על הכבישים. צריך לקבוע תקרה למספר הרכבים המורשים לנוע על הכבישים,במקביל צריך לכפות על משאיות כבדות לנוע רק בלילה,בנוסף כל רכב חדש שעולה על הכביש מחייב,בהורדה של רכב ישן. אחרת,חבל"ז , פקקים,זיהום אוויר,ועלויות מיותרות. במקביל צריך לטפל בתשתיות,לבנות כבישים נוספים ומהירים,להרחיב קיימים,ולהרחיב מהר את תשתיות הרכבת. זה לא הגיוני שכל תשתית חדשה נמרחת על פני כל הרבה שנים. | 13.03.16 (ל"ת)
7. במקום מהלך שלטוני להסבת התחבורה בישראל - לשימוש בגז, הנבלות בממשלה ממציאים טריקים בזויים למרר את החיים לבעלי גרוטאות, במקום להקצות קרקעות ולהציף את המדינה בדירות, הנבלות בשלטון מציפים אותנו בעובדים זרים ומסתננים ופלשתינאים - להבטיח שגם פרנסה נורמלית לא תהייה למי שאיננו איש הייטק. לא צריך אוייב ערבי, יש לנו את החלאות ב "הנהגה" שעובדים בשביל קומץ אליטות גגטא | 11.03.16 (ל"ת)
6. המדינה צריכה להתעסק בהסבת כלי רכב לשימוש בגז אבל הרבה יותר "פשוט" לנקוט מהלך מטומטם | 11.03.16 (ל"ת)
3. המדינה צריכה לקנות את הרכבים הללו ולגרוס אותם. בשביל מה צריך מכוניות ענתיקה מזהמות? מי נוסע בגרוטאות הללו? עדיף לסבסד קניית רכב צעיר יותר מאשר "לנקות" רכב ישן - אנחנו לא בהודו... גיא | 10.03.16 (ל"ת)
1. האם במשרד לאיכות הסביבה חשבו על המשמעות הכלכלית של הצעד שלהם? שווי רכב מסחרי (טנדר) שיוצר לפני 2005 הוא כ-10000 ש"ח ופחות. לרכב כזה רוצים לחייב התקנת מסנן חלקיקים ב- 6000 ש"ח? מה רוצים שבעל רכב כזה יעשה? הרי אחרי פרסום הכתבה אפילו למכור את הרכב לא יוכל. כל מה שהוא יוכל לעשות הוא להפקיר את הרכב כדי להימנע מההוצאה הזאת. זהו במפורש עושק. כלכלן | 10.03.16 (ל"ת)
מסנני החלקיקים ברכבי דיזל יעלו לפחות 6,000 שקל לרכב
38 תגובות לכתיבת תגובה