אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסנני החלקיקים ברכבי דיזל יעלו לפחות 6,000 שקל לרכב

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
לעשות עצומה ולהתנגד לסחטנות
להוריד את כל הרכבים לא רק דיזל מהכביש הכל מזהם גם הבל פיהם של השודדים במדינה הזאת לא פחות מזהם..... אל תתנו להם לגזול אתכם. פעם בעצמאים הקטנים החזיקו את המדינה. עכשיו הכושי עשה את שלו , ניראה אותכם ביום הבוחר. מעניין שאלה שנדפקים מנציחים אותם פעם אחר פעם בבחירות..
יפה קוריס | 03.11.18
24.
אסור להתקין מוצר זה על רכבים פרטיים או טנדרים קטנים מלפני 2005
מהסיבה הפשוטה, יצרן הרכב מחבר את המסנן למחשב הרכב עם חיישנים שמגיעים לנורית הביקורת בלוח השעונים, כל פעם שהפילטר נסתם, צריך לצאת לנסיעה בין עירונית של חצי שעה בטורים מעל 2000 סלד בהם המחשב מזריק יותר סולר להגביר את החום של סעפת הפליטה ולנקות את הפילטר, המערכת מיותרת כי נהגי מוניות מבטלים את הפילטר בכך שהם מסירים אותו מתוך המערכת וחיישנים לא מזהים סתימה, יש רבים שמבטלים אותו ועוקפים אותו בשל העלויות היקרות של החלפתו או ניקויו כשמחשב הרכב משבית את המנוע בשל סתימה מלאה. שימו לב, מי שיש לו רכב ישן והוא יתקין את הפילטר, יקח בחשבון שהמנוע שלו יגמור מהר מאד את החיים שלו, המנוע לא מותאם ומזרקת הסולר ומחשב הרכב לא מותאמים לנקות את הפילטר ברכב ישן ולכן האגזוז יסתם ויהרוס את המנוע שגם יצרוך יותר דלק. הפיתרון? אל תקנו רכבי סולר כי הם מזהמים, קנו רכבים או חשמליים או היברידיים. נקודה. והכי חשוב תקדמו יצור מנועים חשמליים מונעי תא דלק. זה העתיד רק שבעלי אינטרס בעולם הדלק מונעים את מה שימנע מהם פרנסה.
חברים להירגע | 09.08.18
23.
חוצפה שלא תיאמן
רכבות כל היום עם מנועים אדירים פולטים חלקיקים שבכל העולם יש רכבות חשמליות, פה מזהמים את האוויר כל היום אבל נטפלים לכמה מסכנים שיש להם רכבים ישנים, הגובלים על אספנות, ודורשים מהם להשקיע פילטר עלוב במחיר של החלפת מנוע חדש. חוצפה שלא תאמן, נרים קבוצה בפייסבוק ונסגור את הכבישים, לא יקום ולא יהיה. חוצפה שלא תיאמן
גד | 09.08.18
12.
לדעתי זו חוצפה של דרישה - לא מספיק האגרות והבלו שאנו משלמים.
שלומיאליות של הממשלה והאזרח צריך לשלם. משרד התחבורה אישר את יבוא אותם רכבים תוך תשלום מיסים של כ-100%, על דלק משלמים מעל 150% מס ועכשיו משרד לאיכות הסביבה מטיל גזירות נוספות. נמאס !!! צריך להמתין שאותם רכבים ייגרטו (הם כבר בני 11 שנה) ולחילופין הממשלה צריכה לממן את מלא העלות.
אזרח ותיק | 13.03.16
11.
האמת היא שצריך להגביל את מספר הרכבים על הכבישים.
צריך לקבוע תקרה למספר הרכבים המורשים לנוע על הכבישים,במקביל צריך לכפות על משאיות כבדות לנוע רק בלילה,בנוסף כל רכב חדש שעולה על הכביש מחייב,בהורדה של רכב ישן. אחרת,חבל"ז , פקקים,זיהום אוויר,ועלויות מיותרות. במקביל צריך לטפל בתשתיות,לבנות כבישים נוספים ומהירים,להרחיב קיימים,ולהרחיב מהר את תשתיות הרכבת. זה לא הגיוני שכל תשתית חדשה נמרחת על פני כל הרבה שנים.
 | 13.03.16
7.
במקום מהלך שלטוני להסבת התחבורה בישראל - לשימוש בגז, הנבלות בממשלה ממציאים
טריקים בזויים למרר את החיים לבעלי גרוטאות, במקום להקצות קרקעות ולהציף את המדינה בדירות, הנבלות בשלטון מציפים אותנו בעובדים זרים ומסתננים ופלשתינאים - להבטיח שגם פרנסה נורמלית לא תהייה למי שאיננו איש הייטק. לא צריך אוייב ערבי, יש לנו את החלאות ב "הנהגה" שעובדים בשביל קומץ אליטות
גגטא | 11.03.16
1.
האם במשרד לאיכות הסביבה חשבו על המשמעות הכלכלית של הצעד שלהם?
שווי רכב מסחרי (טנדר) שיוצר לפני 2005 הוא כ-10000 ש"ח ופחות. לרכב כזה רוצים לחייב התקנת מסנן חלקיקים ב- 6000 ש"ח? מה רוצים שבעל רכב כזה יעשה? הרי אחרי פרסום הכתבה אפילו למכור את הרכב לא יוכל. כל מה שהוא יוכל לעשות הוא להפקיר את הרכב כדי להימנע מההוצאה הזאת. זהו במפורש עושק.
כלכלן | 10.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת