26. בחינה בחשבון - ראה בי"ס לגנבים (שיקה אופיר+...) ל - 16 : לא עולה לכתה ג'.... המספר המדויק :29,433,600 נוסעים ! יאצק | 27.03.16 (ל"ת)
25. ועוד משהו לגבי מערכת לחץ אוויר בבתי חולים המערכת לא נועדה להעביר תכתובות, בשביל זה יש מייל כבר שלושים שנה. המערכת נועדה להעביר דגימות ובדיקות (ובעבר גם צילומי רנטגן) וזו הסיבה שחוץ מבתי חולים לא ניתן למצוא עוד יישום של זה. אלזה | 18.03.16 (ל"ת)
24. גם אחרי שמחשבים ומגיעים ל-7 מלון בשנה יש בעיות נתחיל מזה שהמספר 6 מליון לא בא טוב ולכן עיגלו ל- 7 מליון. ניחא. עם 7 מליון כרטיסי נסיעה בשנה, ההכנסה היא 140 מליון דולר בשנה או 6 מליארד דולר בארבעים שנה. עלות ההקמה היא 6 מליארד דולר. הרווחיות בטח תהיה סביב 25 אחוז כלומר המערכת תחזיר את ההשקעה בתוך 160 שנה, אם לא תהיינה בעיות מיוחדות. איפה קונים מניות של הדבר הזה - לא רוצה להמתין שלא יגמרו... אלזה | 18.03.16 (ל"ת)
23. יכנסו אנשים יצאו טוסטים עוד רעיון "מצויין" מבית היוצר של מאסק, לתעלה יכנסו אנשים ובאמצעות השראה אלקטרומגנטית הם יהפכו לטוסטים אנושיים, האדם הזה מפריח רעיונות חצי אפויים כמו הילדים בגן ואנחנו נאלצים לסבול את הכתבות ה"מלומדות" על הרעיונות האינפנטיליים שלו. אחד העם | 16.03.16 (ל"ת)
22. זה מתאים לסינים.... שם יכניסו 100 איש לקפסולה - והם יצחקו כל הדרך קפסולה אחת נתקעת ... וכל חצי דקה נכנסת בה עוד אחת..... יעקב גרוס | 15.03.16 (ל"ת)
19. ל-1: תחליט, זה יעבוד או לא? מצד אחד אתה אומר ש"זה לא יקרה בגלל בעיות אנוש פשוטות". מצד שני אתה אומר ש"הוא יעשה... מיליארדים". שרלוק | 15.03.16 (ל"ת)
17. ל-16 חשבון 28 כפול 2 קרונות בדקה כפול 60 דקות בשעה כפול 24 שעות ביממה כפול 365 ימים בשנה שווה 29.5 מליון כמובן שאין תפוסה של 100 אחוז 365/24 ולכן 7.5 מליון. | 15.03.16 (ל"ת)
16. החישוב לא מסתדר גם אם בכל חצי דקה (ולא בכל חצי שעה כמו שכתבתם) יסע קרון מלא ב-28 נוסעים, וכך 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה ללא הפסקות וללא תקלות, עדין יצא לי בסה"כ 1,051,200 נוסעים בשנה בלבד. אלון | 15.03.16 (ל"ת)
15. לא לקחו בחשבון את עלות האיסלאם הקיצוני דבר כזה הם ישמחו מאוד לפגע. ואז עלויות התפעול ייקפצו לשמיים. אריק | 15.03.16 (ל"ת)
10. תכלס אין קשר בין ההיפרלופ לעיקרון של הצינורות להעברת תכתובות ובדיקות בבתי חולים. נכון שזה נראה דומה כי בשניהם יש צינורות וקפסולות אבל פה זה נגמר בערך. ההבדל הוא שבבתי חולים הקפסולות נשאבות דרך הצינורות בעזרת ואקום. בהייפרלופ הקפסולות לא נשאבות אלא מניעות את עצמן בעזרת מדחפים. את לחץ האוויר מורידים בשביל שיהיה פחות חיכוך בתוך הצינורות ותידרש פחות אנרגיה על מנת להניע את הקפסולות. אבל הלחץ הנמוך לא מניע אותן בוב | 14.03.16 (ל"ת)
9. כל חצי דקה - לא כל חצי שעה "אם תעבוד המערכת ללא תקלות, בכל חצי שעה תשוגר קפסולה חדשה ובה 28 נוסעים, ולפי מאסק תוכל המערכת לשנע 7.4 מיליון אנשים בשנה לכל כיוון." צ"ל אם תעבוד המערכת ללא תקלות, בכל חצי **דקה** תשוגר קפסולה חדשה ובה 28 נוסעים, ולפי מאסק תוכל המערכת לשנע 7.4 מיליון אנשים בשנה לכל כיוון. נדב | 14.03.16 (ל"ת)
6. קידמה ופיתוח התפתחות האנושות. תמיד הייתה תלויה ב"משוגעים" מסוגו של מאסק. מאסק בעל מעוף ותעוזה, הרעיונות שלו יצעידו את האנושות, בכמה צעדים נוספים לקראת עידן חדש מעניין ומאתגר. יואל | 15.03.16 (ל"ת)
5. טעות בחשבון 28 איש כל חצי שעה מביא אותנו לפחות מחצי מיליון בשנה. אז איך הגעתם ל 7.4 מליון ? | 14.03.16 (ל"ת)
4. איך הגיעו מ 28 נוסעים כל חצי שעה ל 7 מליון אנשים בשנה - זה יוצא פחות מחצי מליון לשנה צביקה | 14.03.16 (ל"ת)
2. הייפרלופ מן הראוי שהנסיון של ההיפרלופ יעשה כאן אצלנו בסטארטאפ ניישן למשל רכבת לאילת פי | 14.03.16 (ל"ת)
1. ואו ממש גיליתם את אמריקה. עוד ידיעה ממוחזרת וזה לא יקרה בגלל בעיות אנוש פשוטות. וגם בגלל שמאסק הוא פנטזיונר מופרע. העקיר שאלפי צעירים עובדים בשבילו בחינם לפתח רעיונות שהוא יעשה מהם מילארדים שקרן | 14.03.16 (ל"ת)
השיגעון החדש של אלון מאסק: מווינה לבודפשט בפחות מ-20 דקות
26 תגובות לכתיבת תגובה