אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צניחה של 73% ברווח הנקי של סלקום ב-2015

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
הם עושים טעות עם ה״השאלת״ סים
לקוח שעוזב בגלל חוויה רעה (ברוב הפעמים אי אמירת אמת מצד הנציג) או מחיר טוב אצל המתחרה. מגלה שהוא צריך להגיע פיזית להחזיר את הסים או לשלם קנס מגוכח ביחס למחיר הסים לסלקום. הדבר גורם ללקוח עוד יותר עצבנות ובניוד הבא סלקום לא הופכת להיות אופציה בגלל הזכרון של ״לדחוף לך עוד טיפה״.
בובי | 17.03.16
11.
97 מליון שקל רווח נקי זה מעולה
אני מכיר הרבה חברות שהיו שמחות לשורות רווח כאלות ... להרויח מעל רבע מליון שקל ביום !!! (אחרי כל המשכורות ההשקעות וההוצאות) מה רע ? זה שהתרגלו שם להרוויח מיליארדים על הגב שלנו לא אומר שזה צריך להמשך. זה רווח יפה מאד. לא נשמע כמו שום קריסה ושום דרמה
ץ | 15.03.16
2.
נטשתי את סלקום בגלל אי קיום הבטחת נציג והתכחשות
סוכם במוקד השירות בבאר-שבע על הגדלת נפח גלישה, סרבו לתת מסמך כתוב במקום, ולאחר מספר חדשים התברר שנפח הגלישה לא הוגדל. כשביקשתי תיקון במוקד השירות צחקו לי בפנים ואמרו לי שיש ממול מוקד של אורנג'. אז הלכתי לאורנג'...
צינימן | 15.03.16
1.
רווחי חברת סלקום
למה סלקום צריכה לשכוח שנה זו הרי הם הביאו זאת על עצמם התחרות זה דבר בריא האם ירידה ברווח השפיעה על שכר הבכירים והוצאות החברה האם השרות שלהם נעשה טוב יותר בכדי שנשאר שם לא פלא למה לקוחות עוזבים מה שמפליא אותי ביותר זה שהמנכ"ל לא למד כלום ושרות הלקוחות שלו גרוע אני ממש לא בוכה על הירידה ברווח
חנוך  | 15.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת