אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פיאט טיפו הושקה בישראל

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
סמל"ת מבקשת לחזור ולהיות בין יבואני הרכב המובילים בישראל?
בכל מודעות הענק שמפרסמת סמל"ת נרשם (באותיות הקטנות....) שהאחריות המורחבת ל-5 שנים, תינתן אך ורק למי שירכוש פיאט טיפו במשך חודש זה. זו ההתנהגות שהיית מצפה מיבואן שרוצה לחזור ולמכור מכוניות בישראל? זה הלקח שלמדה סמל"ת מאיבוד הזכיון של קיה (7 שנות אחריות!) לרמי אונגר? למה נראה לי שמיכאל לוי - הבעלים, פשוט לא מעוניין ממש למכור מכוניות?
משה יוגב | 18.03.16
5.
פיאט מעולם לא הצליחה בארץ ברכבים משפחתיים
לפני הפיאט 500 שתקועה אצלנו, הרכבים הקטנים נמכרו באלפים עד שנות ה90 לגבי הרכבים היפאנים שערוריית אלוהים, כיצד זה שהיין נפל ב40 אחוז והמחירים נשארים יציבים התשובה בחברת , יוצא מיכך שמאזדה 3 2000 סמ"ק הייתה צריכה לעלות כ110 אלף שח,מחירה של אותה פיאט חדשה
מוטי | 16.03.16
4.
פיאט - סוף הדרך.....
מותגים נהדרים ומשובחים בעולם הרכב הגיעו זה מכבר לסוף דרכם, וכנראה שגם פיאט צועדת באותו מסלול בדיוק. כמה אפשר עוד למתוח את הקו הנוסטלגי עם עוד גירסה ועוד גירסה של הפיאט 500 הותיקה? גם מבלי להביא בחשבון את ההתקדמות הפנומנלית של יצרני המכוניות במזרח הרחוק, הרי אם נתייחס לתכונות הבסיסיות של פיאט בישראל:- אמינות מקרטעת, יבואן כושל, שירות גרוע במיוחד, ותימחור הזוי (יקרה מאד בקניה ובאחזקה, ושמירת ערך נוראית) - נקבל נוסחה בדוקה לכשלון. הפתרון היחיד להחזיר את אמון רוכשי המכוניות בפיאט, ושובו של המותג לכבישי ישראל , הוא מחיר זול במיוחד, ואחריות מורחבת ל-5 שנים לפחות. כדי להקים רשת מוסכי שירות-על סמל"ת להעתיק את שיטת סוכני המשנה והמוסכים של טויוטה-ללא מוסך מרכזי, והפעלת נציגי שירות טכני שיאשרו למוסכי השירות תיקונים במסגרת האחריות.
ג'קי | 15.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת