אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל פז: "צר לי שהצרכן הישראלי לא נהנה מהירידה בנפט כמו הצרכנים בעולם"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
ל-4: לא גלגול קריטי
עלויות השינוע הן לא מה ששובר את גב הגמל, במיוחד לאור העובדה כי רוב השינוע מבוצע ע"י רכבי דיזל. סולר אגב, זול בכחצי שקל לליטר מבנזין, אז גלגול העלות הזו לא מצביע על הסיבות למחירים הגבוהים בארץ. ניתן לראות באירופה, שבחלק מהמדינות מחירי הדלק דומים מאוד לישראל, שהמחירים הסופיים לצרכן נמוכים יותר מבארץ - זה מצביע על כך שיש בעיות אחרות בשרשרת האספקה לצרכן הסופי (בין היתר מע"מ, מסי קנייה, גזירת רווחים על חשבון הצרכן, בירוקרטיה שמייקרת את המוצר וחוסר יעילות בייצור).
DERKA | 18.03.16
10.
צבוע....
ממש כואב לו.....על העובדים שלו לא כואב לו...שהוריד את התנאים שלהם לאפס...על זה שהדרגות שוות לכלום.....שהמשכורות הם ביזיון...שההנהלה חושבת רק מה להוריד.....הוא חושב על עובד היום שהולך הביתה עם 5000 שח....כן עובד פז זיקוק ...המפעל הענק שהמנהלים לוקחים מיליונים הביתה והוא צריך לחיות עם 5000 שח.....על 2000 שח בונוס...כאשר המנהלים לוקחים בונוסים במאות אלפים.....הוא חושב על עם ישראל או על הבונוס הבא שלו... זה מה יש ארץ אוכלת עובדיה והופכת אותם לעבדים......איזה עתיד יש פה לילדים שלנו....הוא בסך הכל עוד חזיר שכל מטרתו להורעד לעובד ולהוסיף לו....פשוט מגעיל
xxx | 16.03.16
5.
אני לא מבין את מחירי הדלק
שלוש חברות הדלק - הצהובה, הירוקה וזאת עם השלושה פסים - מוכרות לנו ליטר דלק 95 אוקטן באותו מחיר. נסעתי מעיר לעיר, המחיר נשאר זהה, אולי זז בעד 5 אגורות. איך זה ששלוש חברות מוכרות באותו מחיר? זה לא קרטל? זה לא תיאום מחירים? ומה עם חברה רביעית בצבע אדום שמוכרת בשירות עצמי בלבד ובכ-20 אגורות יותר זול? אתם רוצים להגיד לי שהם מפסידים כסף? מוהלים את הדלק במים? אפשר להוזיל את מחירי הדלק אל מתחת ל-5 שקלים לליטר, אבל השוק מתנהל כמונופול.
נהג 1 | 16.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת