אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אנחנו נגיע לטור דה פראנס עם או בלי המדינה"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
בדיחה ושמה סייקלינג אקדמי
למה לא כותבים את האמת? רן מרגליות רכב בסקסו בנק בגלל ששילמו הרבה כסף שהוא ירכב שם! הוא בקושי סיים מרוצים, איזה רזומה יש לו? מקום 6 באליפות ישראל! היה פישר של רוכב ולהגיד שהוא אוברייטד זה אנדרייטד לחלוטין. המדינה לא צריכה לתת כסף, אף קבוצת אופניים מתוקצבת על ידי המדינה, הדוגמאות של קטיושה וסקיי הם לא נכונות לגמרי. ד.א. סקיי עוזבים את הקבוצה שנה הבאה ולא יתנו חסות יותר, מה גם שהבעלים של קבוצת סקיי הם בניו של רופרט מרדוק והם חברה פרטית לגמרי. כנ"ל לגבי קטיושה שבעליה הוא אוליגרך רוסי. הקבוצה היחידה שממומנת על ידי חברות ממשלתיות היא אסטנה. כך בצורה עקיפה המדינה מחזיקה את הקבוצה אבל ישראל זו לא קזאחסטן. שיקחו דוגמא מלוטו סודול הבלגית, לוטו יומבו ההולנדית, ופרנסס דה ג'ור הצרפתית. 3 קבוצות שממומנות על ידי הלוטו הלאומי. הרמה של האופניים בישראל היא קיקיונית במקרה הטוב. אין פה תרבות רכיבה ואין מסורת ואי אפשר להתחרות ברמה הגבוהה ביותר בלי זה. מה גם שרמת הרוכבים הישראלים מאד נמוכה. מעניין שמציינים את נוכחות הקבוצה יו,אס פרו צ'אלנג, אבל שכחו לציין שאלוף ישראל לא הצליח לסיים את המרוץ בזמן ונזרק מהתחרות. העיקר נתנו לו מחיאות כפיים בהתחלה... בושה של הופעה.
פטר | 20.03.16
1.
תקצוב של ספורט לענפיו בארץ הוא בושה וחרפה
ספורטאים מצטיינים, צריכים לחזר על הפתחים, גם כשמדובר בסכומים פעוטים בהשוואה למספרים האסטרונומיים שמצוינים בכתבה הזו. הרעיון של מימון ממשרד התיירות - הברקה. מצוינות בענפי ספורט מרשימה יותר מפרסומות של דוגמניות ואפילו מצעדי גאוה (רק עכשיו זכו שני מחליקי החלקה אמנותית בשתי מדליות באליפות אירופה).
 | 20.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת