אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דיווח: אובר מעוניינת לרכוש צי של מכוניות אוטונומיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
תגובה ל- 3 , מכיוון שהמדינה חסרת כישורים , היא יודעת רק.....
המדינה חסרת כישורים ניהוליים , היא יודעת רק לגבות מיסים בצורה קלוקלת, הראיה שככל שאדם עשיר יותר הוא משלם פחות מיסים , מעמד הביניים המרושש סוחב על גבו את נטל המס, אם המדינה תפעיל שרות כלשהו , לא רק שהוא יהיה יקר ונגוע בפוליטיזציה , וכל החברים הלא מוכשרים של אולמרט יהיו בוסים בשכר גבוה , גם השרות שינתן יהיה גרוע והמדינה תגן על עצמה ולא תאפשר תחרות , בכל מקרה , האזרח הפשוט , מעמד הביניים , אלה שישתמשו בשרות יוכלו אותה וישלמו מחיר יקר , אזזזזזז, תחשוב שוב על ההצעה שלך.
 | 21.03.16
4.
אבל מה יהיה היתרון שלהם במקרה כזה?
הרי כל הסיפור שלהם כיום הוא ביכולת לנצל את הנהגים או לספק להם הכנסה גמישה תלוי מאיזה צד מסתכלים. למה אין לאובר כיום אלף מתחרים? כי שיטת ניהול כח האדם שלהם חדשנית\לא-חוקית. השיטה בנויה על כך שבעזרת המון כסף אפשר לשנות את החוק או לזכות בבתי משפט או לפחות לגרור את הנושא שנים קדימה. אם הם יצליחו במאבקים המשפטיים או ברגע שתהיה מכונית אוטונומית - אין להם שום יתרון כל חברה עם צי רכבים אוטונומי ותכנת ניהול מינימלית. אין להם שום ערך מוסף שימנע כניסת אלפי מתחרים או שיגרום לצרכנים להעדיף אותם.
: | 21.03.16
3.
משהו חסר לי
אם להפעיל "אובר" עם מכוניות אוטונומיות זה כל כך זול, למה שהמדינה לא תפעיל שירות כזה במחירי עלות בלבד (לא עלות + רווח כמו אובר) כמו שהיא כיום מסבסדת שירותי אוטובוס? שירות מוניות במימון המדינה שכל אזרח ישלם עליו במיסים לפי כמות השימוש וגובה ההכנסה. השירות הזה יכניס למדינה הון עצום מחסכון בסלילת כבישים לרכבים פרטיים לכל אזרחי המדינה. המדינה תוכל לצרף מספר נוסעים עם מסלולים חופפים לאותה נסיעה. המדינה תוכל לקנוס מי שירצה להחזיק ברכב פרטי. אובר לעולם לא יוכל לנצח את המחירים של השירות בסבסוד המדינה. וכשזה יקרה נראה את תופעת ה"אובר" מתחילה להיעלם מהעולם.
 | 20.03.16
1.
לא, לא שינוי. ממש לא שינוי
זה היה המודל שלה מאז ומעולם. חשבתם שסתם הם מגייסים טרליון מליון דולר כל חודשיים? סתם מלא מהנדסים סופר מוכשרים מגוגל ופייסבוק ואפל מצטרפים אליהם בהמוניהם? סתם הם ממשיכים להתרחב לעוד ועוד מדינות למרות כל הכאב ראש עם הנהגים שלהם? אין להם שום עניין להיות חברת מוניות ולעזור לנהגים - מאז ומעולם הם מכוונים להיות צי של רכבים אוטונומים ולהתחרות ראש בראש עם גוגל ואפל.
 | 20.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת