14. חייבים לקרות את אילון אי אפשר שאלפי תושבים יגורו סמוך לכביש שעוברים בו 500,000 כלי רכב ביום סכנה בריאותית חמורה גאולה | 24.03.16 (ל"ת)
13. בקרוב גם בתחנה המרכזית החדשה יבנו מגדלים האוטובוסים הולכים לצאת משם ואז יהרסו את הגשרים של האוטובוסים ויבנו מסביב לתחנה מגדלי מגורים ועסקים...לפי תוכנית המתאר של תל אביב אריק | 23.03.16 (ל"ת)
12. אולי כדאי לפני לחזק את הגשר המתנדנד להולכי רגל שמעל דרך נמיר מפחיד לעבור עליו. יפה שהמתכננים חושבים על הולכי הרגל - כל הקניונים עד כה נבנו בלעדית לרכבים. אבל עם התחב"ץ הכושל - גם החדש יהיה יעודי לרכבים פרטיים. מע | 23.03.16 (ל"ת)
11. ל-10 הנדל"ן אינו בועה כי אין מספיק להכפלת האוכלוסיה בעוד כ-40 שנים פשוט ביבי הפסיק את הבניה למרות שהיו ביקושים. מהלך "גאוני" שהתחיל בחידלון בפיתוח תשתיות. ישראל | 23.03.16 (ל"ת)
10. הנדלן זו בועה אבל עזריאלי הם מקצוענים. יש להם פרה חולבת והם מרחיבים אותה עוד יותר. הלוקיישן מעולה (ורק ישתפר כשתושלם הרכבת הקלה), הניהול שלהם איכותי והם חברה איתנה פיננסית ועם יכולות בנייה מוכחות. בניגוד לכל הליצנים שבונים סביבם זו כנראה הצלחה מובטחת. כלכלן | 22.03.16 (ל"ת)
7. היו יכולים ללמוד מהייצוב בסין ובמקום לבנות מגדל קוני משעמם, לבנות מגדל מייצג מבחינת ארקיטקטונית ןרמת סביבה שיימשוך עיניים בכל העולם מקס | 22.03.16 (ל"ת)
6. לא יהרסו את התחנה המרכזית החדשה כי יש שם פלונטר משפטי רציני בכל מקרה, הזוי שבונים עוד מגדל כזה ללא פתרון תחבורתי משמעותי ירון | 22.03.16 (ל"ת)
4. ההדמיה משקרת. הגובה היחסי של הבננין החדש הוא 50% יותר מבתמונה. הם לא רוצים שנבין איזה גודל הבניין הזה... ארז | 22.03.16 (ל"ת)
3. ל-1, כבר היום עזריאלי הוא התחנה המרכזית של ישראל הגיע הזמן שסופסוף התעוררו ברשויות התכנון והבינו שהמדרכה הקטנטונת הזו לא מספיקה לעשרות אלפי הולכי הרגל שעוברים באיזור בכל יום. יש שם עשרות קווי אוטובוס שעוברים, מעבר לרכבת ישראל, אלפי חיילים מהקריה, אלפי עובדים, ועוד המון אופניים שמנסים להידחס במדרכה שבחלקה הרוחב שלה פחות ממטר אחד. העיקר שהעירייה דאגה לשים תחנות אוטובוס עם פרסומות ענקיות שחוסמות את הדרך, ועוד שלל עמודים, פחי אשפה ומכשולים שחוסמים את הדרך. הגיע הזמן שעזריאלי לא יהיה יעד מבוצר ומגודר שחושב קודם כל על בעלי הרכבים, אלא קודם כל על הולכי הרגל שמנסים לגשת אליו, ואיפשר גישה נוחה ובטוחה. ניב | 22.03.16 (ל"ת)
1. אז עזריאלי יהפוך לתחנה המרכזית החדשה החדשה שזה יותר הגיוני מאשר תחנה מרכזית בדרום העיר ללא גישה לקכבת קלה, למרכז העיר ולכביש מהיר. אפשר להרוס את החדשה הישנה סוף סוף יחד עם הבניינם הסמוכים והמתפרקים ולבנות שם שכונה חדשה ואיכותית.. ישראלי | 22.03.16 (ל"ת)
הופקדה תוכנית למגדל עזריאלי הנוסף בת"א בגובה 85 קומות
14 תגובות לכתיבת תגובה