10. הפתיחה של דלתות הרכב זה החלק הקל ביותר לגנבים! מי צריך שלט??? תחפשו ביוטיוב סרטוני פריצה לרכב, הבחור מגיע עם מכשיר קטן, דוחף למנעול והדלת נפתחת (יש שיטות של ווקום או לחץ אויר לשחרר את הנעילה). יש מוט ברזל דק שנכנס מבעד לדלת ומגיע ישירות לנעילה המרכזית. אחרי 5 שניות של פתיחת הרכב הבחור מתעסק קצת עם החוטים מתחת להגה (כן - גם בדגמים החדשים והיוקרתיים) ואיכשהו מנטרל את האימובילייזר. חחח שלט | 22.03.16 (ל"ת)
8. לגנוב רכב הרבה יותר פשוט 2 דקות והרכב כבר בחוץ עוד 5 דקות הרכב כבר אחרי שחיטה. כל מה שצריך זה לשבור חלון. אחמד | 22.03.16 (ל"ת)
7. הכל פה שטויות. זה ישן. היום יש rolling code משתנה בכל לחיצה - בכל פעם שלוחצים פתיחה נשלח קוד שונה כך שאי אפשר סתם להאזין לקוד ולהקליט אותו כי הקוד הבא יהיה שונה. יש דרך לעקוף גם את זה אבל הרבה יותר מסובך.. לא נסביר את זה כאן... | 22.03.16 (ל"ת)
6. המדינה וחברות הביטוח מעודדות גנבי רכבים ! לגבי האזעקה אז צריך להתקין על הבוקסה של החשמל מפצל נוסף ואז תהיה הצפנה נוספת וגם אם תקנו שלט מקודד בתקן EURO5 אז זה יעשה חיים קשים לגנב אבל כמו ברשת האינטרנט אז אין הגנה במאה אחוז ואם גנב באמת ירצה אז הוא יפרוץ לכם אץ הרכב ושום דבר לא יעזור זה מה שאני טוען וגם לבעלי פיוינטר ואיתורן גונבים את הרכב לדעתי הגנבים כל הזמן מפתחים שיטות שמפצות את כל סוגי האבטחה ואם יפתחו מערכת שלא תהיה פריצה אז חברות הביטוח יפשטו את הרגל והמדינה תחוקק חוקים חדשים כדי לכסות על הגרעון של המכוניות שלא נגנבות כי בסופו של דבר כשמכונית נגנבת אז המדינה מרוויחה מזה כסף וכשמשלים ביטוח אז פרמיית הביטוח מכסה על הגנבות וחברות הביטוח עושות מזה הון של כסף וכל ענף הגנבות זאת תעשיית פשע שלמה שכולם בסוף מרוויחים ממנה ומי שנדפק מזה הוא בעל רכב האומלל והמתוסכל. שוקו | 22.03.16 (ל"ת)
5. תודה לחגי שהסביר את מה שבכתבה נכשלו לעשות לגבי הקודן זו בדיחה. אם לא מדובר בקודן מובנה שמגיע מהמפעל הניתוק לוקח כמה שניות. | 22.03.16 (ל"ת)
3. Keyless מדובר על רכבים עם מערכות Keyless entry. ברכבים אלו, השלט משדר באופן תמידי אות בעוצמה נמוכה כדי לאפשר כניסה לרכב כשהמפתח בכיס (טווח של 3-5 מטרים מהמפתח). ה"רעיון" של החוקרים הוא להאריך את טווח השידור של השלט כך שהרכב "יחשוב" שהמפתח נמצא קרוב ויאפשר את הנעת הרכב. אממה, במרבית הרכבים הישראלים מחוייבת התקנת קודן, גם במקרה של מערכות Keyless. ואז עדיין לא ניתן להניע את הרכב בקלות שכזו. חגי | 22.03.16 (ל"ת)
2. "המשדר מונח בקרבת השלט הרחוק של הרכב" אם ההאקר יכול להתקרב מספיק לשלט של הרכב הוא לא צריך לפרוץ את שידור הרדיו. זו לא באמת פירצה, פירצה זה משהו שאפשר לנצל מבלי לעורר את תשומת ליבו של בעל הרכב. למען האמת, רוב גנבי הרכב פשוט מפרקים את החלון אם מברג ומניעים את הרכב באמצעות פירוק התיבה של מגעי מערכת ההתנעה. תחנו במקומות מוגנים ולא יפרצו לכם לרכב, תחנו באמצע שום מקום לא יעזור מה תעשו. מהנדס חשמל | 22.03.16 (ל"ת)
1. איך אפשר לגרום למשדר לשדר כאשר לא לוחצים עליו פיזית? אם יש בו מנגנון הפעלה שהוא עונה לו, פשוט לנטרל את העניין על ידי אילוץ להקשה פיזית. אם יש "דו שיח" בין הרכב למשדר, למה לא לעשות אותו מותנה בלחיצה פיזית? ובכל מקרה אפשר להצמיד לכל משדר - משבת/מפעיל. זה יאפשר להפריד בין מפתח האבטחה לבין המשדר. כך למשל לחיצה מוצלחת על המשדר תהייה מותנית בקירבה פיזית לדיסקה קטנה שמכילה קוד הפעלה. הדיסקה יכולה להיות חלק אינטרגלי מהמפתח. לאמבין מבין | 22.03.16 (ל"ת)
האקרים פיתחו שיטה לפרוץ לרכב בעזרת השלט הרחוק
10 תגובות לכתיבת תגובה