10. לא בגלל החשמליים, אלא פשוט בגלל רמת התחזוקה הבלתי נסבלת של התל-אופן לחלק גדול מהאופניים אין בלמים, אין אוויר בצמיג, או שסתם אי אפשר לשחרר אותם מהעמדה. אבנר | 23.03.16 (ל"ת)
8. היה לי שנה. עברתי לקורקינט חשמלי לא עובד טוב. נתקע הרבה, אין מאיפה לקחת או אין לאן להחזיר בלחץ בקיצור - רעיון נחמד, מיזם כושל לדעתי. גם הדגם עצמו לקוי. כבד מאוד, לא נוח, שרשרת תמיד חלודה ולכן בקושי זזות לפעמים. מעט פעמים בשנה הזו, לקחתי אופניים תקינים, נסעתי לאן שהייתי צריך, והיה לי לאן להחזיר אותם... אני מהנוטשים | 23.03.16 (ל"ת)
7. מאוכזב מאוד - לא מחדש את המנוי רעיון טוב, ביצוע גרוע ביותר - לא מחדש את המנוי אופניים לא זמינות, לרוב אין מקומות פנויים להחזרת אופניים. אופניים לא מתוחזקות אורן | 23.03.16 (ל"ת)
6. העיקר שירכבו ולא ישתמשו ברכב המיזם לא נועד להיות רווחי, הוא נועד לעודד שימוש בכלי תחבורה זול, לא מזהם, לא דורש מקום חנייה, שלא גורם לפקקים. מאות בני אדם מתים כתוצאה מזיהום האוויר, זהו נזק עצום. . | 23.03.16 (ל"ת)
5. רווח של מחצית מהמכירות ועוד סבסוד של העירייה המחזור (= המכירות) - 14.4 מליון ש"ח, הרווח של החברה 7.2 ש"ח, והעירייה גם מסבסדת בכמה מליונים. מישהו לא שומר כאן על הקופה הציבורית. בת-שבע | 23.03.16 (ל"ת)
3. מאז שהפסיקו להגיע אריתראים וסודנים ירדה כמות הגנבות ואנשים יכולים להרשות לעצמם לקנות זוג בלי לפחד שיעלמו תוך יומיים. | 23.03.16 (ל"ת)
2. דוגמא קלאסית לחברה שלא רואה את הקידמה ומאבדת רלוונטיות במקום להשכיר אופנים חשמליות ולהינות מצמיחה של מאות אחוזים בשנה מתעקשת להמשיך באותו פורמט ישן שמאבד רלוונטיות ,ועם תחזוקה לקויה= פשיטת רגל צפויה גאולה | 23.03.16 (ל"ת)
המשתמשים זונחים את תל אופן לטובת אופניים חשמליים
10 תגובות לכתיבת תגובה