אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אתם מסוגלים לתת יותר

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
למה אנשים כועסים? מה זה שונה מזה שמחיר כרטיס קרוב לבמה יקר יותר מכרטיס רחוק?
כל מה שהשתנה הוא, שעכשיו אפשר לדעת מה "נחשב" יותר, גם על דברים שפעם לא יכלו לדעת. בשורה התחתונה, האם טיסות הן זולות יותר כיום מאשר ב 1970? כן, מאד. וכל השאר זה הסחת דעת והסתה, שלפי תגובות השנאה פה, פועלת יפה נגד "קפיטליזם". חולמי הקומוניזם לא יודעים, שבכל המדינות הקומוניסטיות, מחירי הטיסות היו בשמיים, אם היו בכלל זמינות.? בסופו של דבר, הקפיטליזם מיטיב עם הרוב של מי שמצליח להתגבר על המרמור הארור הזה שנובע מנבירה בצלחת של שכנו, ב-ו-ח-ר- , מי שבוחר להיות אומלל, למרות שיותר טוב לו!
גל | 26.03.16
31.
אמריקן פשטה את הרגל והתאחדה עם יו אס אייר
אמריקן הפכה לחברה הגדולה בעולם אחרי שהיא פשטה רגל המנכל הלך הביתה וחברת יו אס איר קנתה אותה אך ההחלטה האסטרטגית היתה לשימור על השם אמריקן מכיוון שהיה לה צי מטוסים גדול יותר והמנכ״ל של יו אס אייר הפך למנכל של החברה המאוחדת. אין 100 אחוז הצלחה רק בגלל תמחור דינאמי. יש עוד מאות מרכיבים. אני אטוס JAL ליפן ולא אמריקן למרות שיותר יקר ובריטיש ולא אמריקן ללונדון מניו יורק...מחיר זה לא הכול.
רון | 26.03.16
30.
בני 23- אני אסביר לך למה אתה תמים ולכן טועה
נכון המינימרקט פשט רגל אבל הבעלים שלו פתח אחד (או יותר) חדש שכביכול לא קשור למקורי. הנוכלים חוזרים בגלגול נוסף ואף אחד לא יודע או שכן יודע אבל לא אכפת כבר- עיין ערך התספורות שעושים בארץ כמו תשובה ואח"כ אנשים שוב קוניםאת האג"ח שלו של חברה אחרת.
אורן | 26.03.16
29.
תעשו נסיון פשוט באמזון
תעשו נסיון פשוט באמזון, פשוט כנסו פעם אחר פעם בעקביות למוצר אותו אתם רוצים לרכוש (כמו ספר שאינו ברבי המכר העכשוויים, או דיסק לא חדש) וראו איך "עודף הצפייה" גורם לשינוי במחיר המוצע. בקניית ספר או דיסק כאמור עדיף לקנות באופן "חד פעמי" ובצורה ראשונית.
משה | 26.03.16
27.
ל-23 מה שכתבת נכון לגבי עסקים קטנים ופרטיים ולא לקונגלומרטים
כי הרי בסופו של יום תיאום מחירים קיים גם אם לא נעשה מתוך עיסקה בין CEO של חברות. אם תלך לארה"ב ותיסתכל על העיסקאות שייש לסלולרי בין החברות הגדולות תראה בעצם שחיסכון בעצם לא קיים כמעט. המחירים די זהים לאותן סוגי עיסקאות. עיקר הויכוח שיש בינהן הוא על תשתית. כנ"ל לגבי משקאות קלים קוקה קולה ופפסי מוכרות את המשקאות באותם מחירים, מבצעים באותו זמן וכולי. היחידים ששוברים להם את השוק אלו המשקאות הקלים של רשתות הסופר למינהן. תמשיך לטיסות וכולי המחירים זהים זה רק הנושא של מציאת הדיל שאתה רוצה במחיר זול יחסית. מדוע יש TRIVAGO וכולי בדיוק כיון שהמחירים שמפרסמים על אותו מוצר הוא נזיל בהתאם לרשת הפצה. עובדה שתמיד תמצא מחירים מוגזמים של מוצרים באתרים שונים. אני לא ראיתי חרם צרכנים מסיבי בשנים האחרונות כנגד מי מהקונגלומרטים גם אם המחירים עולים ועולים. הסיפור שסיפרת נחמד אך מקומי כפי ציינת.
ישראלי בקנדה | 26.03.16
23.
סופה של החזירות עוד תגיע, חכו ותראו
בשנת 1994 הייתי בלוס אנגלס כאשר התרחשה רעידת האדמה הקטלנית. באותו לילה, אנשים התגודדו ברחובות ולמחרת היה יום חם ולא היה לאיש מים לשתות גם לא מהברזים. בשופינג סנטר הקטן שבצומת ליד הבית היה מינימרקט קטן, ולבעליו היה סטוק יפה של מצרכים ובקבוקי מים מינרלים, החליט שזה הזמן לעשות קופה, הביקוש רב, וניצל את המצב וגבה 100 דולר עבור בקבוק מים 1 גלון. אכן, בקבוק שהיה נמכר ב-2 דולר עלה עתה 100 דולר ואנשים עמדו בתור ארוך מאד כדי לקנות מים כי הרי אי אפשר בלי. כולם זכרו לבעל המינימרקט את אקט החזירות הזה. כשהמצב חזר לקדמותו אחרי חודש או חודשיים החרימו תושבי האזור את החזיר הקפיטליסטי ולא נכנסו עוד אליו לקנות מצרכים. לא עזרו המבצעים והשלטים הגדולים שתלה מחוץ לעסק. עוד כמה חודשים עברו והוא פשט את הרגל וסגר את העסק. זה בערך מה שמצפה לחזירים הקפיטליסטים המעלים מחירים באופן לוגריטמי על פי היצע וביקוש. היום זה ילך להם להרוויח עוד, מחר הלקוחות יסובבו להם את הגב וילכו למקום אחר כי החזירות היא דו סטרית בעידן הזה.
בני | 25.03.16
19.
מיקום ככלי באפליית מחיר
חסר כאן מרכיב מרכזי במחירי טיסות (וגם השכרת רכב) - אפליית מחירים לפי מיקום. בלא מעט מקרים המיקום שלכם קובע את המחירים: על פי-רוב נקבע ע"י האתר שבו את גולשים, לפעמים גם לפי זיהוי חיבור האינטרנט שלכם... לדוגמא – אותו כרטיס טיסה (בדיוק אותו כרטיס, אותה תת-מחלקה כפי שהוסבר בכתבה) של UNITED, איסטנבול – ניו יורק – איסטנבול לדוגמא, יוצג במחיר אחד אם גלשתם לאתר הטורקי של UNITED מאשר אם גלשתם לאתר הישראלי. אם בתהליך הרכישה תמלאו כתובת ישראלית ולא טורקית, ישנו לכם את המחיר עם הסבר במפורש שהמחיר אינו מיועד לשוק הישראלי. דוגמא נוספת: תנסו להשכיר רכב לשבוע בלאס ווגאס. באתרים שונים של AVIS (למשל AVIS.FR, AVIS.IE, AVIS.DE ) תמצאו מחירים שונים למוצר זהה לחלוטין. הסיבות לאפליית מחיר שונות כאן, אבל בפועל – מכיוון שרוב האנשים יגלשו לאתר "מקומי" – נוצרת אפליית מחירים לפי מיקום.
טוסטוב | 25.03.16
14.
כל העולם עובד כך כי זאת השיטה להרוויח כסף !
במק דונלדס וברגר קינג אם תזמינו ארוחה בצהרים אז תשלמו 7.5 דולר לארוחה בסיסית פלוס מינוס וזה תלוי במיקום של הסניף אבל בשעות אחר הצהרים תקנו המבורג בתשעים ותשע סנט כי נשאר לסניף עודף מנות והם רוצים להיפטר מהמלאי הקיים כך זה בחברות בתעופה ובחברות אחרות הכל עובד על היצע וביקוש וגם על עונתיות כי מי שמוכר בזול בסוף מפסיד כסף ולקוח שנמצא בלחץ אז הוא יקנה במחיר מאוד יקר וזה תעלול של כל מי שעוסק במכירות וכך לצערי עובד השוק !
שוקו | 25.03.16
12.
ל 6, יש היום שיטה יותר טובה.
לכל דפדפן יש כיום מצב "אנונימי" בו נפתח חלון חדש לגלישה שמופרד לחלוטין מקבצי המטמון (cache), העוגיות והיסטורית הגלישה הרגילים ועם סגירת החלון כל מה שבוצע במהלך הגלישה נמחק. המתקדמים יכולים להשתמש בשרתי פרוקסי בכדי להסתיר את מיקומם האמיתי ושילוב של כמה חשבונות משתמש וכתובות אימייל.
אמיר | 25.03.16
4.
מה שטוב זה שבסוף כול המערכות המתוחכמות האלה יקרסו לתוך עצמם
כי ברגע שהלקוחות ירגישו מנוצלים - הכול יתהפך לחברות הנל על הראש. לוקחים רעיון שהוא בבסיסו נכון וצודק ומותחים אותו עד אין סוף - עד שבסוף הנזק רב מהתועלת. פתאום חברות תעופה יגלו ש 200 לקוחות הזמינו טיסה מסויימת במאורגן (כול אחד בנפרד) וכולם התארגנו לבטל את ההזמנה ברגע האחרון האפשרי - ואוז 50 מתוכם קיבלו את הכרטיס בזיל הזול - וכול השאר קיבלו את כול הכסף בחזרה. משהוא בסיגנון הזה.
סמי | 24.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת