אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רכבת ישראל: רווח נקי של 264 מיליון שקל ב-2015; הסיעה כ-53 מיליון נוסעים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
חלופה
יש שתי חלופות: 1. רכבת לאילת שתעלה מיליארדים רבים ותיקח עשרות שנים. 2. 2 אוטובוסים שיחכו בתחנת הרכבת בדימונה ויסיעו לאילת. הנוסעים יעשו 70% מהדרך ברכבת ואת ה30% הנותרים באוטובוס. עלות שני האוטובוסים שיעשו כל אחד 3 קווים במשמרת 3000 ש"ח ליום ומיליון לשנה - וסביר שההכנסות מכרטיסים יחזירו את ההוצאות.
עלי עבדו | 24.03.16
1.
חלופה לקו לאילת.
יש לי רעיון לחלופה לקו לאילת - שאנשים יעשו 70% מהדרך ברכבת עד דימונה ואת ה30% הנותרים יעשו באוטובוס שיחכה להם בתחנה בדימונה. פרוט - 2 אוטובוסים שנוסעים הלוך וחזור מתחנת הרכבת בדימונה לאילת בסינכרון עם הלו"ז של הרכבת (כל אוטובוס 3 נסיעות הלוך חזור במשמרת) עלות 3000 ש"ח ליום ומיליון ש"ח לשנה. 250,000 נוסעים בשנה לאילת שיכניסו כסף סף. 6-7 עובדים ישירים (נהגים וסדרן) ועוד הכנסות עקיפות למוסכים ולתחנות דלק. יש מצב שההכנסות מכרטיסים יחזירו את העלות. בסכום דומה אפשר גם לעשות אוטובוסים מתחנת דימונה לים המלח לערד לעיירות הבדואיות ולמצפה רמון (דרך שדה בוקר וירוחם). למה נראה לי שהחלופה שלי לא תתקבל ובמקום זה יצאו לפרויקט שיעלה מיליארדים ויסחב על 20 שנה?
עלי עבדו | 24.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת