אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המציאו את הגלגל

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
גלגלים עם בולמי זעזועים בלי פנצרים
לדעתי לאופניים ולעגלות נכים אפשר אולי להשאיר שלושה בולמי זעזועים לגלגל כי העומס והמאמץ עדיין סביר לכך . לרכב אני ממליץ לבחון ארבעה בולמי זעזועים לגלגל כדי להקל על השחיקה של הגלגל ולאפשר ניצול טוב יותר של הרכב תחת מאמץ הנסיעה ונשיאת המרכב והתכולה . בכל מקרה בהצלחה על הרעיון .
יקי | 26.03.16
5.
בעיקרון, באופניים, זו מכונה לזבוב אנרגיה ולא לחיסכון, כי
תמיד הבוכנה מתחת לציר הגלגל נמצאת במצב לחיצה, ואלו שמעל ציר הגלגל במתיחה, בכל סיבוב של הגלגל משתנה המצב בין מתיחה ללחיצה וחוזר חלילה, כלומר הבוכנות כל הזמן בתנועה רציפרוקאלית והן כל הזמן עושות עבודה. הבוכנות הופכות אנרגיה קינטית לחום, לכן זאת בעצם מכונה לבזבוז אנרגיה, אפילו כאשר נוסעים על כביש ישר ומפולס, ללא מהמורות כלל. בנוסף, לכל גלגל דרושות 3 בוכנות מינימום, לעומת 2 בגלגל רגיל, כך שגם תמחירית הפתרון בעייתי. בהחלט יכול להיות שלכיסא גלגלים זה פתרון מתאים.
קג | 26.03.16
4.
לא ברור, כמה שאלות
1.מה הוא היתרון של המערכת עבור אפניים כש: גלגל קדמי- במקום בולם או שניים החלופה היא שלושה. גלגל אחורי- במקום בולם אחד החלופה היא שלושה. חישוקים- Proprietery נאבות- תאימות מלאה או שיש צורך בכל מיני מתאים למזלג ולבלמים? 2. כמה שוקל כל גלגל כזה? 3. מהן דרישות הבדיקה והטיפול לבולמים?
מרקו | 26.03.16
2.
לא לגמרי קשור אבל..למה ישראל מקום אחרון בOECD ב% שימוש באנרגיות מתחדשות?
למה מזרימים רעל וביוב לים? למה לא מגבילים ספינות מכמורת המכחידות מיני דגים? למה צריך לחכות שערוץ 10 יחשוף ליקויי בריאות ואיכות סביבה חמורים? ... יפה שיש המצאות ידידותיות לסביבה שמפותחות בארץ ועוברות ישר לחול אבל בארץ המצב קשה. משרד החקלאות, איכות הסביבה והבריאות לא עושים את העבודה שלהם. כולם רק אוהבים להתראיין בטלויזיה על המצב הביטחוני. ג'ונגל בג'ונגל
גדי | 26.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת