אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רמי לוי: הסניפים החדשים העלו את המכירות ב-17%, הרווח נפל ב-21%

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אין ספק שככל שרשת גדלה, ולא משנה באיזה תחום, זה בא
על חשבון הרווח. בתחילת הדרך, לא כל כך התייחסו אליו ברצינות אז הוא כמובן ניצל את המצב ועם הרבה גימיקים משך הרבה מאוד לקוחות. ברגע ששאר הרשתות למדו אותו ובנוסף נוספו עוד מתחרים כמו רשת ויקטורי, יינות ביתן או רשתות איזוריות כמו יוחננוף או מחסני השוק, אז המצב התאזן. אין כבר היסטריה אחרי כל פתיחת סניף ולכן התוצאות בהתאם. אני יכול להעיד בהיבט של הכיס הפרטי שלי. אני קונה אצלו תקופה ארוכה בהרבה סניפים בארץ ולאחרונה ביבנה מקום מגורי. בכל מקום שהוא פותח סניף הוא גורם להורדת מחירים ברשתות האחרות. רק בשביל זה הוא מצדיק את קיומו. לי כצרכן אין סנטימנטים לאף אחד (אני קונה בכמה רשתות). אותי מעניין הכיס הפרטי שלי ולכן מבחינתי טוב שהוא קיים. תחשבו עשר שנים אחורה על האין תחרות בין שופרסל לקואופ הריבוע הכחול...אני חושב שלא כדאי להזכר...
ירקות טריים | 29.03.16
4.
דוח מזעזע
רמי לוי הרוויחה ב Q4 בערך כמו עשות אשקלון. כ 17 מלש"ח. אממה? מניית רמי לוי נסחרת בש"ש של בערך פי 10 מעשות אשקלון. אני רוצה לראות איך אילנית מפסגות לא צולבת את המניה עם כאלה מספרים עלובים. למה שמשקיע שפוי ישלם על העסק הזה 2 מיליארד שקל כאשר עסק שמרוויח אותו דבר נסחר ב 160 מיליון??? בשביל ש"ש של 2 מיליארד שקל זה דוח מזעזע.
dw | 29.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת