אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טסלה חשפה את מודל 3, הביקורות נלהבות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
החשמל כבר פה, והוא ישאר!!!
יש לי פלואנס חשמלית ואאוטלנדר חשמלית, לא נכנס לתחנת דלק.... רק למלא אויר ומים לווישר :-) הבנזין התייקר ב30 אגורות לאחרונה - את מי זה מעניין!!!!! 1400 ק"מ בחודש עם הפלואנס בעלות 230 ש"ח - פחות מאופנוע!!!!!!!! שברולט בולט עושה מעל 300 ק"מ על טעינה אחת!! 0-100 ב7 שניות תראו לי מכונית בנזין שמתקרבת לביצועים האלה!!! אני עוקף (מעמידה) את כל הרכבים הכי יקרים שיש עם פלואנס!!!! אז מי שרוצה, שימשיך למלא דלקים מאובנים ומי שלא שיטעין.
שחר | 02.04.16
5.
מגיב מס׳ 1, מציע שתבדוק את המפרט והתמונות, מגיב מס׳ 2, המס הוא 10%
מגיב מס׳ 4, מנוע חשמלי זול משמעותית ממנוע בעירה פנימית ויש רכבים חשמליים רבים שכבר עברו 300 אלף וכמה שכבר עברו 500 אלף ק״מ, אין בעיות עם המנועים אלא אם זה פאק בייצור ואז עושים ריקול. תשמעו חברים, אם לא מתאים לכם רכב חשמלי, אז זורם, תמשיכו לשלם על דלק, אני האחרון שאעצור בעדכם, אבל תנסו להצמד לעובדות, זה מביך :-) אגב, אני עשיתי את החישוב שלי וכבר חסכתי 9000 ש״ח בשנה האחרונה יחד עם הקיזוז של עלות החשמל... שזו הייתה ירידת השווי של הרכב בשוק המשומשות, ירידת רכב בנזין היא משמעותית יותר (היו לי שני רכביבנזין בעבר, נא לא לכתוב שטויות..) כך שגם שם חסכתי בסביבות ה-5000 ש״ח. אז השנה החסכתי 14,000 ש״ח, דיי משתלם לדעתי !
לירן | 02.04.16
4.
ל-1 אתה קצת חי באוויר... המצב לא השתנה מנועי בעירה למינהם עם כל החידושים
עדיין לא נוסעים יותר מ-700 ק"מ לטנק. שנית אם יהיה לך רכב חשמלי שנוסע 450 ק"מ בין טעינה לטעינה. פלצנות או לא שווה לנסוע עם רכב חשמלי ממנוע בעירה!? הפלצנות שאתה טוען בקיומה היא בעצם שעל מנת שתגיע בקושי ל-200 ק"מ בין טעינות אתה צריך לשלם מחיר של פורשה. מה שמאסק מנסה הוא להחיות את הטסלה שכמעט ולא מוכרת כיון שכפי שציינתי מחירה הוא כשל פורשה ומאחר ומחירי הנפט נפלו ואיתם הבנזין כך נעלמה ההתעניינות בטסלה. אז איך מוכרים אוויר? מציעים רכב במחיר של אקורד יקרה או אינפיניטי זולה. זה לא ישנה דבר כיוון שיש הרבה לא ידוע בנושא רכב חשמלי.... אורך חיי מנוע (יש הטוענים שטסלה מהדגם היקר יצטרך להחליף מנוע אחר 95K ק"מ של נסיעה עלות?), אורך חיי סוללות, קרינה (שחלק טוענים שהיא לא פחות מסוכנת מקרינה של טלפון סלולרי). כך צריך עוד כמה שנים שירצו על הכביש כדי לדעת האם זה הפתרון הנכון או אולי צריך משהו אחר. שנית אם כל הרב בעולם ינוע על חשמל... טעינה משמעה כי יצור חשמל לא ירד בלילה אלא ישאר בדיוק כמו ביום. כלומר הודת זיהום מכלי רכב והעלת זיהום של חברות חשמל. זה יותר טוב? תלוי את מי שואלים.
ישראלי בקנדה | 02.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת