אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך תזהו את העובד העצלן במשרד

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
האמת היא שלא קיבלתי בעבודתי מוטיבציה להיות יותר מעובד עצלן
היו מנהלים שאיתם יש 2 ברירות: לשתף איתם פעולה למרות שמאוד מאוד לא בא לך לעשת את זה או להיות מפוטר. לכל רעיון טוב מנהלים כאלה הם, למעשה, מפקדים לכל דבר כמו בצבא. הייתי שמח לקבל מעליי מנהלים יותר אינטליגנטיים. לא מתישים כאלה שכל פעם שאני מעליה רעיון טוב אני צריך להסביר אותו בישיבה לאנשים שמעדיפים אסרטיביות על פני אינטליגנציה. אני אסביר לכם את ההבדל בין אסרטיביות לאינטליגנציה: אינטליגנציה - אתה משקיע מאמץ להבין מה שאומרים או כותבים לך. אסרטיביות - אחרים מתאמצים להסביר לך עד שתבין.
Newman | 10.04.16
20.
אז למה לא מפטרים אותם???
כל כך הרבה אנשים באים לעבודה ולא בשביל לעבוד. מה זה השטויות האלה של תגובה 5 "הרבה פעמים אנשים נהיים כאלה כדי להתאים את עצמם לסביבת עבודה מסוימת. בתרבות עבודה גרועה ולא מתגמלת זה מה שקורה. " מי צריך לגמל אותך על זה שתעשה עבודתך נאמנה??? לא מתאים לך? לא טוב לך? לך תעבוד במשהו שאתה אוהב. לא צריך "לדפוק את המערכת" כי אתה ממורמר או מתוסכל מעצמך!!
ערן | 10.04.16
15.
יש בוסים שדורשים שיקבלו אישור לכל דבר וזה סגנון הניהול שלהם- מיקרו מנג'מנט
כנ"ל לגבי עובד שרוצה לוודא שהוא מקבל את הקרדיט, זה קרוב לודאי עובד שראה איך גנבו לו את הקרדיט בעבר. 2 הנקודות האלה הן סימפטום של ניהול גרוע, ולא של עובד בעייתי ובטח שלא עצלן. יש בוסים שרוצים לדעת על כל דבר ולהחליט ולתת אישור על כל נקודה. מן הסתם עובד יעדיף עצמאות ויכולת להתקדם בעצמו. סביבה שבה לא נותנים קרדיט לעובדים שמגיע להם- היא סביבת ניהול בעייתית ופוליטית מאוד שבה עובדים ראו שיש עובדים שמסובבים את הבוס על האצבע הקטנה במניפולציות וגניבת קרדיט. סימנים של שקיעת המקום בגלל בעיות ניהול.
 | 10.04.16
14.
חפשו את איש הפיתוח העסקי, לרוב מדובר בתחמן על, סופר נחמד שלא תורם כלום
וחוץ מהתחמנים שמוכרים עסקי אויר (לרוב אנשי מכירות), יש את המזכירות שלא עושות כלום חוץ מללכלך כל היום ולרכל, ללקק לבוסים (ולצידן מזכירות חרוצות שעושות הכל) ויש כמובן את המנכ"ל שלא עושה כלום, אבל כלום והולך הביתה מוקדם.
פשוט לגלות | 10.04.16
12.
אז אסור להתלונן, אסור להעיר ואסור להביע דעה
גם לא להיות מעורב כי זאת תלונה או תירוץ ולא משנה על מה "התלונה" העובד כבר יבין לבד המשימה, יהיה "יס מן" והנה נפתרו כל הבעיות לפי הכתבה. כן המנהל מושלם, המקום מושלם, המשימות תמיד ברורות, תמיד מבינים אותן, איפה יכולה להיות הבעיה? רק עם העובד ואוי לעובד שיתרץ או יתלונן, כי בגלל שאסור לו להיות מעורב אז הוא מזוהה כאדיש. "חוכמה" מאוד גדולה.
גיאגיא | 10.04.16
11.
ועוד סימן מובהק. עובד שנולד בישראל. ועכשיו המחקר הסתיים.
אגב הקריטריון האחרון שרשמתם זה חרטוט אמיתי. עובד שתמיד בראש טבלת העובדים מבחינת כל המדדים הוא לא פרודוקטיבי? הוא שאנן כי הוא תמיד הכי טוב ובטח שאחרי חודש חודשיים ככה אז אין לו מה להתלהב כלכך מעבודה שחוזרת על עצמה שאין בה חידושים ו"משהו חדש ללמוד".
 | 10.04.16
9.
תגובה ל 2
קראתי את ה כתבה וקראתי את תגובתך, היא מעוררת מחשבה ו ביקורתית , אך עם זאת מניסיוני האישי הלא מבוטל כמעסיק עצמאי הנקודות שהעלתה הכתבה מדוייקת ונכונות , לדוגמא: לא פעם עובדים מבלים שעות בדיבורי סרק על כלום לפחות 45 דקות לפני כניסה להתחלת עבודה, -הטעויות הן תמיד של המחשב והמערכת אף פעם לא שלי, -כל שיחת טלפון נכנסת שווה ל 20 - 35 דקות עבודה לא כולל טעוות ש נגרמות מ חוסר ריכוז, כלומר דיבור ועבודה סימולטני. - כל קריאה לאישור גוזלת מהזמן שלי ו מוציאה אותי מ ריכוז - בין להתריע על טעויות במערכת ובין חוסר הבנה ותיפקוד יש פער עצום ו מהותי. גם אם ההרגשה היא כללית
ניר | 10.04.16
8.
ל-2. הבעיה שאתה מתאר היא ניהול כושל.
1. העובד לא מקצועי - בתור מנהל, האחריות היא שלי לשים לב לכך. 2. אף אחד לא יודע מה העובד עושה - בתור מנהל, זה דבר שלא מתקבל על הדעת. במצב כזה הבעיה היא איתך, המנהל של אותו העובד. 3. עובד צעיר בנסיונו ודורש פיקוח - שוב, תפקידי כמנהל הוא כשם התפקיד, לנהל ולפקח כמובן.
מנהל צוות | 10.04.16
2.
מניסיוני דווקא מהעובדים ההפוכים לעובד שהצגתם יש להיזהר
1. לא מתלונן - לכך יש סיבות רבות, אולי הוא לא מספיק מקצועי בשביל לראות את הבעיות במערכת ולהתריע עליהן, כי לא פותרים בעיות לפני שמוצאים אותן, מתלוננים עליהן, עושים design בסיסי והערכת זמנים וסיכונים לפתרון הבעיה. סיבה יותר מפחידה - אולי הוא כל כך לא מקצועי שהוא הסיבה לבעיות במערכת :( 2. עצמאי מדי - אף אחד לא יודע מה העובד עושה, ומה מערכת השיקולים שבה השתמש בשביל לבנות את המערכת, ייתכן שרק בזמן שאחרים יצטרכו להיכנס לנעליו יתברר גודל הנזק שגרם והעבודה הרבה הדרושה לתיקונו. 3.מציג שיפור עצמי מדהים - מדובר בעובד צעיר בניסיונו ובהיקף ידיעותיו ויש צורך לפקח באופן משמעותי על עבודתו. לגביי דחיינות ותירוצים, הבעיה בדרך כלל משותפת לעובד ולמנהל, העניין הוא בעיקר באיזו רמה נעשות הערכות הזמנים והdesign בתחילת כל פיתוח
הייטקיסט פרודקטיבי | 09.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת