אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד האוצר שוקל לקנות בחזרה את הרכבת הקלה בי־ם

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
הלאמת הרכבת הקלה בירושלים - המעשה הנכון!
הרכבת הקלה בירושלים נועדה לשרת את הנוסעים. בקונסטלציה החוזית שנוצרה, הנוסעים משרתים את הרכבת הקלה. יתכן ומבחינה כלכלית, הרכבת הקלה באופן התיפעול שלה היום היא הצלחה, אבל מבחינה חברתית היא כישלון שעוד עלול להימשך שנים רבות. טוב עשה משרד התחבורה שביטל את פרוייקט ה- BOT בתל אביב. טוב תעשה המדינה אם תקנה\תלאים את הרכבת בירושלים ובכך יש סיכוי שהתחבורה הציבורית בירושלים תשתפר בהיבט של השירות לאזרח. כל אדם שחולק על דעתי זו, טוב יעשה אם גם יבדוק עד כמה הוא משתמש בתחבורה הציבורית ומכיר את חוליי התחבורה הציבורית.
דני | 11.04.16
9.
1- גם אני חשבתי משהו בכיוון. זה נשמע מסריח
במיוחד כשרואים שבייגה בוא ראש הדירקטוריון. לא שאני מכיר אותו אישית, או יודע אם הוא מושחת - אבל כשמדובר באדם כל כך מקושר למסדרונות הפוליטיים וכשיש לו הרבה מה להרוויח ממהלך כזה (בונוסים? מצנחי זהב? דיווידנדים?), אני פוחד שכולנו נפסיד החישוב עקרונית נשמע הגיוני - רווחXשנים אבל זה פרויקט בבניה! צריך לשים עוד מסילות, לקנות עוד קרונות להעסיק עוד נהגים. בקיצור מי שירוויח באמת זה העובדים שיהפכו לעובדי מדינה
 | 11.04.16
7.
לא כל מה שפרטי מנוהל טוב יותר מציבורי.....
כל ירושלמי יספר לכם שסיטיפס ( חברה פרטית להזכירכם ) מרחו במשך כמעט עשור שלם את הקמת הרכבת הקלה... עד כדי אבסורד שרחוב יפו הראשי כולו היה הפוך וחפור ולכל אורכו עבדו רק 6 פועלים !!! ככה במשך שנים. עד.... שנכנס ניר ברקת לתפקיד ראש העיר ( אין לי שום קשר אליו למעט שבחרתי בו ). איך שנכנס הוא הודיע לסיטיפס ולממשלה שהוא מפסיק את הסאגה הזו. והחל מאותו יום העיריה לא תאשר שום עבודות של הרכבת בשום מקום בעיר!! סיטיפס שקלטו שהם הולכים לאבד את הפרוייקט כולו ולא יוכלו לחלוב יותר כספים מהממשלה על עיכוב בביצוע !! ( כן מה ששמעתם המדינה פיצתה את סיטיפס על עיכובים שכביכול נגרמים שלא באשמתה ). מאותו הרגע פתאום צצו עשרות פועלים לאורך כל המסילה ולאורך כל שעות היום והלילה. וגמרו אותה בשנה-שנה וחצי. צריך פשוט אנשים שיהיה אכפת להם זה הכל.
דוד מלך ישראל | 11.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת