23. קונים את סיטיפס וחוסכים את דמי הבוררות שמשולמת מהמדינה לבעלים החדשים...המדינה. מה לא ברור ? מבצע העונה...איזה יופי | 11.04.16 (ל"ת)
21. לא הבנתי. ישלמו גם לסיטיפס וגם יממנו הפרוייקט לא ברור מי הגאון שהוגה את הרעיונות הללו. גם ישלמו לחברה כסף במשך 25 שנים שלא תעשה כלום וגם ישלמו למעשהו אחר לתפעל את הקווים? שלומי | 11.04.16 (ל"ת)
20. איך משתלם? כל יום מושבתים קרונות בגלל זריקות אבנים שדורשים תיקונים יקרים אלא אם המדינה מתכננת לאייש את הרכבות עם חיילים חמושים (רה"מ נתניהו הסמולן לא יעשה את זה בחיים) אחד | 11.04.16 (ל"ת)
15. הלאמת הרכבת הקלה בירושלים - המעשה הנכון! הרכבת הקלה בירושלים נועדה לשרת את הנוסעים. בקונסטלציה החוזית שנוצרה, הנוסעים משרתים את הרכבת הקלה. יתכן ומבחינה כלכלית, הרכבת הקלה באופן התיפעול שלה היום היא הצלחה, אבל מבחינה חברתית היא כישלון שעוד עלול להימשך שנים רבות. טוב עשה משרד התחבורה שביטל את פרוייקט ה- BOT בתל אביב. טוב תעשה המדינה אם תקנה\תלאים את הרכבת בירושלים ובכך יש סיכוי שהתחבורה הציבורית בירושלים תשתפר בהיבט של השירות לאזרח. כל אדם שחולק על דעתי זו, טוב יעשה אם גם יבדוק עד כמה הוא משתמש בתחבורה הציבורית ומכיר את חוליי התחבורה הציבורית. דני | 11.04.16 (ל"ת)
14. די כבר טמבלים, או מאוד משתלם להיות זכיין בישראל די לשחק עם הכסף שלנו. היזם הולך לקבל את כל הרווחים שלו לחמש עשרה השנה הבאות בלי לתת שום שירות - תפעול הרכבת. אין מקומות יותר טובים לתרום את הכסף שלנו - נאמר לרעבים באפריקה? אורי | 11.04.16 (ל"ת)
11. באוצר חזרו לשיטת השקשוקה ובענק מאז קיבלו זכויות בתחום החלטות הבנייה גם כן # אחד # | 11.04.16 (ל"ת)
10. ההודעה היא כנראה חלק מהמו"מ לקניית הקרונות ואלה שמתנגדים להפסקת המו"מ הם בעלי אינטרסים לרכישת הקרונות. תמימוש | 11.04.16 (ל"ת)
9. 1- גם אני חשבתי משהו בכיוון. זה נשמע מסריח במיוחד כשרואים שבייגה בוא ראש הדירקטוריון. לא שאני מכיר אותו אישית, או יודע אם הוא מושחת - אבל כשמדובר באדם כל כך מקושר למסדרונות הפוליטיים וכשיש לו הרבה מה להרוויח ממהלך כזה (בונוסים? מצנחי זהב? דיווידנדים?), אני פוחד שכולנו נפסיד החישוב עקרונית נשמע הגיוני - רווחXשנים אבל זה פרויקט בבניה! צריך לשים עוד מסילות, לקנות עוד קרונות להעסיק עוד נהגים. בקיצור מי שירוויח באמת זה העובדים שיהפכו לעובדי מדינה | 11.04.16 (ל"ת)
8. פחחחחח....... אחלה רעיון!!! אח"כ להלאים את תמר ולווייתן, ומיד אח"כ את תחנות הכח הפרטיות ויש לי עוד כמה רעיונות. חייבים לשכפל את ההצלחה של צ'אבס בונצואלה!!! כל רגע שעובר זה בזבוז רפי | 11.04.16 (ל"ת)
7. לא כל מה שפרטי מנוהל טוב יותר מציבורי..... כל ירושלמי יספר לכם שסיטיפס ( חברה פרטית להזכירכם ) מרחו במשך כמעט עשור שלם את הקמת הרכבת הקלה... עד כדי אבסורד שרחוב יפו הראשי כולו היה הפוך וחפור ולכל אורכו עבדו רק 6 פועלים !!! ככה במשך שנים. עד.... שנכנס ניר ברקת לתפקיד ראש העיר ( אין לי שום קשר אליו למעט שבחרתי בו ). איך שנכנס הוא הודיע לסיטיפס ולממשלה שהוא מפסיק את הסאגה הזו. והחל מאותו יום העיריה לא תאשר שום עבודות של הרכבת בשום מקום בעיר!! סיטיפס שקלטו שהם הולכים לאבד את הפרוייקט כולו ולא יוכלו לחלוב יותר כספים מהממשלה על עיכוב בביצוע !! ( כן מה ששמעתם המדינה פיצתה את סיטיפס על עיכובים שכביכול נגרמים שלא באשמתה ). מאותו הרגע פתאום צצו עשרות פועלים לאורך כל המסילה ולאורך כל שעות היום והלילה. וגמרו אותה בשנה-שנה וחצי. צריך פשוט אנשים שיהיה אכפת להם זה הכל. דוד מלך ישראל | 11.04.16 (ל"ת)
6. שוב "שקשוקה". לבדוק את האינטרס של מי שמנסה לדחוף את המהלך ! מנסים לגלגל עסקים כושלים חזרה למשלם המיסים. למה איש עסקים או חברה אחרת לא מוכנים לקנות ??? | 11.04.16 (ל"ת)
5. למי תופרים ג'ובים? ומי יתפעל את הרכבת, עובדי מדינה??? פחחחחחח.... יאללה שביתות. זה יעלה לכולנו פי 10... שרון | 11.04.16 (ל"ת)
3. יפריטו (כי סיטיפס רוצים את הכסף), הכל יעלה פי 3 ממה שהעריכו ויקח פי שניים זמן לבנות כבר לא תמימים אבל עדיין אוכלים קש | 11.04.16 (ל"ת)
2. קומבינה המדינה לא יודעת לנהל כלום המדינה יודעת לסדר גובים והרבה יודעת להפסיד והרבה מוח מעוות נהול כושל תחליפו מנהל לא את כל הרקבת עופר | 11.04.16 (ל"ת)
משרד האוצר שוקל לקנות בחזרה את הרכבת הקלה בי־ם
23 תגובות לכתיבת תגובה