אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקמח יתייקר? הנמלים החדשים לא נערכו לטיפול בתבואה

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
הכל היה ידוע מראש!!
כל תכנון הנמלים נעשה מתוך מגמה לשבור את הנמלים הקיימים וציבור העובדים. כל מי שעסק ברמות התכנון ובמיוחד המועצה הארצית- המשרד להגנת הסביב משרד הכלכלה ובמיוחד משרד התחבורה לא העלו את השאלות שהיו להם וזאת על פי הוראות מגבוהה. הכל היה ידוע ויותר מזה- האשמת העובדים בעלויות וביוקר הפעילות הינם למצער מעשה מרמה והונאה- מי שקובע את המחירים זה המדינה! מי שקובע עלויות זו המדינה! אז מספיק לכתוב וליילל, צריך להפסיק את הרס חופי ארצנווטוב לעשות זאת שעה אחת קודם!!!!!
motyper | 12.04.16
14.
מה חדש בכתבה?
כרגיל, נערי האוצר - חכמי האוצר שיש להם פתרון קסם לכל בעיה - הפרטה רואים רק את התמונה של הרגע וגם זו במשקפיים מעוותים. מתי נבין שלתכנן והיות ממונים על כלכלת המדינה לטווח הרחוק אין צורך רק בציון גבוה בכלכלה מבית מדרשו של פרידמן אלא בניסיון חיים, בהבנת תהליכים אמיתית ובגרות. עד שלא נבין זאת נשלם ביוקר על שגיאותיהם.
בן ארי | 12.04.16
9.
רפובליקת בננות
רק שאפילו בננות אי אפשר לשנע יותר. אין תקנון לתכנון פרויקטים מדיניים? למה לא היו חמש נורות אדומות דלקו בזמן התכנון? במדינה נורמלית יש סדר וספר הוראות. ישנם אנשים מוסמכים שהולכים לפי ההוראות, בודקים אחד את השני, עושים V על כל מטלה, ואז צוות אחר בודק אותם, ובודקים את מי שבודק אותם. כאן נראה לי שלקחו מישהו מהצד שעשה טיוטה בעל פה. בטח גם לא ישנו כלום כי עוד כמה שנים זו כבר תהיה בעיה של פראייר אחר. אפשר לקרוא את קו המחשבה הזה כי זו התרבות כאן, והיא בכל מקום.
אבי | 12.04.16
5.
כתבה מגמתית, פופוליסטית ושטחית
כתבה מוזמנת ע״י גורמים אינטרסנטים. אין בנמלי ישראל שום בעייה בנושאי תבואות וכרגיל דברים נאמרים ללא יכולת ערעור ועם מוטו של ״אל תיתן לעובדות לבלבל אותנו״. חבל שהעיתונאי לא בחן את הנושא לעומק ויצר לעצמו תדמית שטחית ופופוליסטית.
ישראלי נוסף | 12.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת