23. Someone will make more money We already know today that the dagon company is owned by 2 lawyers that robbed the company from our beloved country....their aim is, no mor competitors and they made the government to forget to plan space for other company.....this is called....smart guy who gives a sh.... about the country.. Max Stern | 12.04.16 (ל"ת)
21. יש לזה פתרון מאוד פשוט לתמוך בחקלאים ולפתח את החקלאות במדינה, יש מספיק אנשים שיכולים לעבוד בזה... אלה | 12.04.16 (ל"ת)
19. מה חדש ??? לפני שנים כשבנו את איילון דרום והקימו את הגשר מעל צומת חולון וההמשך לכיוון דרום שכחו להכנין את התוואי לרכבת. מה שגרם להוצאות נוספות ולעיכוב כניסת הרכבת לאיזור. עקב כך תחנת הרכבת יוספטל עמדה בנויה וריקה כ 3 שנים עד להפעלת הקו. חיים | 12.04.16 (ל"ת)
18. כמה אופייני לשר התחבורה, כל רפורמה שלו מסתיימת במפח נפש ובעלויות גבוהות יותר קורא | 12.04.16 (ל"ת)
17. הכל היה ידוע מראש!! כל תכנון הנמלים נעשה מתוך מגמה לשבור את הנמלים הקיימים וציבור העובדים. כל מי שעסק ברמות התכנון ובמיוחד המועצה הארצית- המשרד להגנת הסביב משרד הכלכלה ובמיוחד משרד התחבורה לא העלו את השאלות שהיו להם וזאת על פי הוראות מגבוהה. הכל היה ידוע ויותר מזה- האשמת העובדים בעלויות וביוקר הפעילות הינם למצער מעשה מרמה והונאה- מי שקובע את המחירים זה המדינה! מי שקובע עלויות זו המדינה! אז מספיק לכתוב וליילל, צריך להפסיק את הרס חופי ארצנווטוב לעשות זאת שעה אחת קודם!!!!! motyper | 12.04.16 (ל"ת)
16. איפה נושאי האחריות שישלחו אותם הביתה על טעויות כאלה כמו ששכחו להכין מקום לרכבת באיילון דרום ...בזמנו .. כסף ציבורי אף אחד לא מקבל על הראש ועף הביתה ..במגזר הפרטי מזמן הם היו בבית גיא | 12.04.16 (ל"ת)
15. אחרי שתושלם תעלת הימים מאילת לים המלח, אפשר יהיה להקים נמל לתבואה בחלקו הצפוני של ים המלח | 12.04.16 (ל"ת)
14. מה חדש בכתבה? כרגיל, נערי האוצר - חכמי האוצר שיש להם פתרון קסם לכל בעיה - הפרטה רואים רק את התמונה של הרגע וגם זו במשקפיים מעוותים. מתי נבין שלתכנן והיות ממונים על כלכלת המדינה לטווח הרחוק אין צורך רק בציון גבוה בכלכלה מבית מדרשו של פרידמן אלא בניסיון חיים, בהבנת תהליכים אמיתית ובגרות. עד שלא נבין זאת נשלם ביוקר על שגיאותיהם. בן ארי | 12.04.16 (ל"ת)
10. אולי על הדרך יפרקו גם את המונופול המושחת של דגון? סיפור שהתחיל בקומבינה של ראשית המדינה, והמשיך בקומבינה של עוכרי דין נכלוליים. | 12.04.16 (ל"ת)
9. רפובליקת בננות רק שאפילו בננות אי אפשר לשנע יותר. אין תקנון לתכנון פרויקטים מדיניים? למה לא היו חמש נורות אדומות דלקו בזמן התכנון? במדינה נורמלית יש סדר וספר הוראות. ישנם אנשים מוסמכים שהולכים לפי ההוראות, בודקים אחד את השני, עושים V על כל מטלה, ואז צוות אחר בודק אותם, ובודקים את מי שבודק אותם. כאן נראה לי שלקחו מישהו מהצד שעשה טיוטה בעל פה. בטח גם לא ישנו כלום כי עוד כמה שנים זו כבר תהיה בעיה של פראייר אחר. אפשר לקרוא את קו המחשבה הזה כי זו התרבות כאן, והיא בכל מקום. אבי | 12.04.16 (ל"ת)
5. כתבה מגמתית, פופוליסטית ושטחית כתבה מוזמנת ע״י גורמים אינטרסנטים. אין בנמלי ישראל שום בעייה בנושאי תבואות וכרגיל דברים נאמרים ללא יכולת ערעור ועם מוטו של ״אל תיתן לעובדות לבלבל אותנו״. חבל שהעיתונאי לא בחן את הנושא לעומק ויצר לעצמו תדמית שטחית ופופוליסטית. ישראלי נוסף | 12.04.16 (ל"ת)
הקמח יתייקר? הנמלים החדשים לא נערכו לטיפול בתבואה
24 תגובות לכתיבת תגובה