אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ביום שאחרי שוקה: מאבק חסר תוחלת נגד העתיד

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
שעורי בית
שאול מתי פעם אחרונה בדקת שאלת כמה זמן אורך הטיפול בתביעה? או מה הביטוח המתאים? או אובדן כושר עבודה? האם האפליקציה או הבינה המלאכותית יכולה להחליף את האדם? בסוף בסוף רק האדם יעזור ברגע שאינך מבין ואתה לא!!! אזי תהייה לך הזכות לתת את האני מאמין שלך לצבור...
אסתי | 16.02.18
6.
חוצפת סוכני הביטוח ומחירי הביטוח הישיר
כל מילה בסלע. בנוסף סוכני הביטוח למדו פטנט חדש, לקבל עמלות במשך תקופת ביטוח החיים ובעת סיום התקופה לדרוש 1500 ש"ח מהמבוטח בכדי להגיש בקשה לפידיון ולדאוג שהכסף שמגיע למבוטח יגיע אליו, חצופים. חברים, ביטוח ישיר לא תמיד זולים ולא מספיק זולים - שווה בדיקה.
נתי א | 18.04.16
3.
כמה טוב "ביטוח ישיר" ללקוח
שאול, פרסם בבקשה את הנתונים לגבי כמה מהר מקבל לקוח שמגיש תביעה לביטוח את המגיע לו... עד כמה מקבל הלקוח את המגיע לו ועד כמה הוא צריך להלחם ולפעמים להפסיד ולוותר לאותם ביטוחים ישירים. אפשר לעשות גם את אותה בדיקה כאשר התביעה מתבצעת דרך סוכן. מה הנתונים ?
לירן | 13.04.16
2.
כמו רבים אחרים אמסטרדמסקי שבוי בעבר
פנסיה? ביטוח מנהלים? כבר היום השוק הוא שוק של מוכרים. אף סוכן לא מקבל מפעלים ולקוחות חדשים, מי שרוצה אותי באפס דמי ניהול שישלם. אפרופו "לחיצת כפתור", ביטוח ישיר ניסו לפני כשנה וחצי לצאת בקמפיין למכירת ביטוחי ריסק. מהר מאד הם ירדו מזה, כי אפילו המוצר הפשוט הזה, מורכב מדי למכירה טלפונית, ע"י מי שאינו בעל מקצוע בתחום הביטוח. ככלל, מוצרי בריאות וריסק הם מוצרים "נמכרים" ולא "נרכשים". ואז אני מצפה מכתב שמתיימר להיות רציני, להזהיר את קוראיו מלהתפתות למוכרן טלפוני שאינו מברר באמת את צרכי הלקוח, ומוכר לו פעם פעמיים ושלוש אותו מוצר, ואני מדבר מניסיון של עשרות לקוחות שלא יודעים על מה הם משלמים.
סוכן ביטוח | 13.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת