29. צריך לבטל במקום את המשרדים הישנים במרכז העיר כגון בית אל על ולהופכם לדירות יחיאל | 17.04.16 (ל"ת)
28. ל-27 עשית את אותה טעות בחישוב שעשו כל "המומחים" - אין הצפה בשטחי משרדים שכחתם כמה שטחי משרדים נעלמו מבניינים שעברו שיפוץ וחזרו להיות דירות מגורים או בתי מלון במקום משרדים. כל אותן חברות צריכות שטחי משרדים. אין עודף בשטחי משרדים בגלל שגם יקח עוד 2-3 שנים עד שחלק מהפרויקטים יתאכלסו ובזמן הזה יווצרו עוד ביקושים. אתה טועה 27 | 16.04.16 (ל"ת)
27. כולם בוכים על הפקקים אבל מה עם הצפת שוק המשרדים? הפקקים ייפתרו בקלות על ידי תחבורה ציבורית ואגרות גודש. ולא צריך בשביל זה רכבת תחתית (למרות שזה הפתרון האידיאלי) הרי אפשר גם למנוע כניסה עם רכבים ולהפעיל אוטובוסים. הבעיה הגדולה הולכת להיות פיצוץ בועת הנדל"ן של המשרדים ושטחי המסחר. הכמות הנבנית היא לא נורמלית ובטח לא פרופורציונלית לצמיחה במשק. וזה עוד במצב שהמשק צומח. מה יקרה כשיהיה מיתון? ההנחה שהכל יעבור לת"א היא שגויה כי המבנים בהרצליה, רמת גן, פתח תקווה וכו' לא יישארו ריקים. הם יורידו מחירים ובכך יביאו לסחרור ולחדלות פרעון של כל מפלצות הנדל"ן שמוקמות כאן. הבעיה הגדולה היא שקרנות הפנסיה שלנו מממנות את רוב הבניינים הללו. ככה שההפסדים הגדולים יפגעו בסוף בכולנו. כלכלן | 15.04.16 (ל"ת)
26. בשביל הרבה משרדים צריך הרבה עסקים. ממשלת קיסריהו עושה הכל למגר עסקים... רונה לוף | 15.04.16 (ל"ת)
25. תקן חניה אחת לדירה הזוי ! בעלי דירות עם שתי מכוניות לא יוותרו על מכונית שניה וזה יעשה בלגן עדנה | 15.04.16 (ל"ת)
24. ת"א עיר מזערית במונחים בינל"א. רק איחוד עם ערים סביבה כמו בת ים, גבעתיים - יביאה להיות עיר עולם מלבד חוסר השוויון הבולט בהכנסות ארנונה ממשרדים בין ת"א של 450 אלף תושבים לבין מליון תושבים סביבה שגם נאלצים לעמוד בפקקים ולהשקיע זמן רב להיכנס לעבוד בה, הרי שהיותה כל כך קטנה והיות הערים הקטנות סביבה בצילה של תל אביב לא מאפשר לה להיות עיר עולם חזקה וכל הסטטיסטיקה של מטרופולין ת"א מעוותת בגלל כך. על תל אביב להתאחד בדחיפות עם גבעתיים, בת ים, רמת גן, חולון כדי להגיע למליון תושבים. קטנה מדי כעיר עולם | 15.04.16 (ל"ת)
23. איזה חמודים כל התמימים פה שדואגים לבעיות תחבורה.כנסו.. בארור שיהיו בעיות תחבורה ועומסים מטורפים!! אבל למי איכפת? ראש העיר (ובצדק) דואג לאזרחי העיר! ובונה להם מטרופולין לתפארת, רוצים להינות גם, תשכרו דירה בתא ותשלמו הון תועפות וככה גם תגדילו את הכנסות העיר. אף אחד לא אוהב אתכם, אנשי הפריפריה שבאים כל יום אחרי שעה וחצי נסיעה לתוך הסיטי של תל אביב! אי אפשר לארגן חצי מיליון מקומות חנייה בתל אביב בשביל ה8 שעות שאתם מבלים שם בעבודה, צאו מהסרט!! הלוואי וכל שאר הערים היו מפתחים מקומות תעסוקה כמו תא. תא היה המנהטן של ישראל - וכזו רק למעטי יכולת יש ותהיה אפשרות לגור בה! כל השאר יבוא מדי פעם ברכבת החל מ 2022 , יעשו סלפי ויחזרו לחור שממנו באו. עצוב אבל זה המצב. (גילוי נאות, אני לא תל אביבי ואין לי דירה בתא) יום טוב! דוד | 14.04.16 (ל"ת)
22. "הישראלים יצטרכו לשנות את הרגלי חייהם.." ..וביום שרכבת ישראל קוטעת את הקשר בין הצפון לשאר המדינה פשוט לא לצאת לעבודה? במקום לחנך את אזרחים צריך להקים תחבורה ציבורית אמינה. ואם יש עבודות - לתת פתרון (כמו הסעות בין תחנות למשל). ניסים | 14.04.16 (ל"ת)
20. תל אביב אולי תשאר חזקה אבל התושבים... לא בטוח בונים בלי סוף ללא תשתיות נורמליות שיאפשרו לאנשים להגיע לנכס שהם קנו או שכרו. תל אביבי מצוי | 14.04.16 (ל"ת)
18. חולדאי סותם את תל אביב! גם מייבש את שאר המדינה, גם סותם את תל אביב סופית. טירוף. אמיתי ס. | 14.04.16 (ל"ת)
17. חשיבה נכונה מאוד מבחינה תכנונית הדבר הזה לא יהיה שלם בלי ליצור איחוד (או לפחות "פדרציה" - מעין חלוקה לרבעים) בין כל ערי גוש-דן. הכוונה לאיחוד מינהלי ותחבורתי, עם רשות תחבורה מטרופולינית אחת שתרכז את כל נושא האוטובוסים, הרכבות הפרבריות, הרכבת הקלה וכל פתרונות השילוב. מרקו | 14.04.16 (ל"ת)
15. כל המגיבים כאן ממש "מומחים גדולים". נקווה שיוציאו במהרה את המכוניות ממרכז ת"א עד כמה שאפשר שלום | 14.04.16 (ל"ת)
13. שיבנו כבר את גשר יהודית שיחבר בין שתי גדות איילון להולכי רגל ויצמצמו תנועת רכבים לעיר אייל | 14.04.16 (ל"ת)
11. כלכלן אני יודע שלא מחנכים שוק על ידי הצבת הגבלות אלא על ידי הספקת פתרון חלופי טוב יותר. אם המדינה רוצה שהאזרחים ימתנו את השימוש במכוניות היא צריכה לספק חלופות תחבורתיות טובות מספיק שהאזרח יעדיף על פני הרכב. כל דרך אחרת עתידה להיכשל. Benny Vardi | 14.04.16 (ל"ת)
10. אסון תחבורתי ! התקן של חניה אחת לדירה, יגרום להצפה של מכוניות חונות ברחוב, עומס של מכוניות שמחפשות חניה. התחבורה תתקע ולא תזוז באוזר שצפוף מלכתחילה. במקום לבנות בכל בניין שתיים שלוש קומות חניה נוספות, מנסים לחנך בכוח את האזרח. שיא הטימטום ניר | 14.04.16 (ל"ת)
6. הנה הפקקים לתכנן מגדלים עם פחות מקומות חניה? זה כמו לתכנן מדרכה צרה שאנשים לא ילכו בחבורות. הנהג הישראלי לא יוותר על האוטו והדבר יגרור פקקי ענק בכל האיזור ובדיוק שחשבתי שבעיות החניה בעיר לא יכולות להחמיר באה העיריה והוכיחה אחרת. אם אפשר רק שמישהו מהמהנדסים הגדולים יסביר לנו איך בדיוק יכנסו ויצאו מאות אלפי האנשים שבאים לעבוד שם ועשרות אלפי האנשים שגרים שם ועוד כמה עשרות אלפים אחרים שלא גרים שם אבל כל חטאם הוא שרצו לצאת מהבית לאיילון? מדינת תל אביב - עיר אוכלת תושביה. רון חולדאי תאב הבצע לך הביתה! הרגת את העיר. העיר לצעירים הפכה לעיר לפנסיונרים עשירים בלבד! אלה שלא צריכים לצאת מהבית בבוקר למשרד, אלה שלא מסיעים את הילדים אז לא צריכים רכב, אלה שכבר חסכו כל חייהם אז יכולים להרשות לעצמם דירת 3 חדרים בחמישה מליון שקלים. גזלנים נמאסתם! תושב שסובל | 14.04.16 (ל"ת)
5. תמשיכו כלכליסט להתעמר ולהתגרות באזרחים הסיטי של תל אביב עלאק. תל אביב יותר דומה במנטליות לעזה ולמצרים מאשר למדינה מערבית מתקדמת. ושום "סיטי לא תעזור. פצצת נדלן | 14.04.16 (ל"ת)
4. זיהום האויר בעיר יעלה לדרגה כל כך משמעותית שזו התאבדות לגור במרכז או בגוש דן בכלל... (לא שיש ברירה) | 14.04.16 (ל"ת)
3. הישראלים יצטרכו לשנות את הרגלי חייהם, והמדינה תידרש לעמוד באתגר תשתיות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח | 14.04.16 (ל"ת)
1. ת"א כבר היום הכי עשירה, וכבר היום הכי במצוקת דירות. הפקקים אליה כבר נוראים. המסקנה המתבקשת: אסור להכניס עוד עסקים לעיר, בטח לא בכמות כזאת! קחו את מיליוני המטרים המרובעים שמדברים עליהם בכתבה, ותבנו עליהם כמה שיותר דירות כדי לפתור את המצוקה! ושתושבי ישראל יסעו לעבודה בהרבה ערים שונות, לא רק תל אביב! נהגוס | 14.04.16 (ל"ת)
הסיטי של המדינה ישמור על ת"א חזקה
29 תגובות לכתיבת תגובה